Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
16865 1

Reservation Manager ( Based in Phu Quoc) - Urgent

  • Hạn nộp: 28/07/2024
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Huyện Phú Quốc - Kiên Giang
Giờ làm việc
Giờ hành chính
Cập nhật
06/05/2024 12:32

Mô tả công việc

I. OVERALL OBJECTIVE

This position is responsible for overseeing the day-to-day operations of the Reservations office, contributing to exceptional results in Guest, Colleague and Owner/Investor goals and outcomes.

II. MAIN DUTIES

1.Reservations Responsibilities

• Provide supervision to Reservations Staff. Ensure department standards and policies are adhered to, making recommendations where necessary to reach overall performance goals

• Ensure information provided to guests is accurate and individualized

• Coach agents in areas of up-selling, cross-selling and ongoing skill set knowledge

• Monitor day-to-day operations to ensure call volumes are managed in the most efficient manner possible, administrative duties are completed and productivity is maximized

• Assist in preparing daily, weekly and monthly reports

• Assist in the coordination of new rate offers including rate building, determining operational flows, communicating offers to the hotel community, and deficiency testing

• Ensure smooth shift changes with proper pass-on to the next shift

• Report any equipment failures/problems & repair requests to Maintenance Department

• Respond to enquiries about hotel products and services by telephone, fax and email according to standard guidelines

• Maintain complete knowledge of all food & beverage services, contents & preparation methods, outlets and hotel services/features to promote its products and services

• Coordinate and communicate with all other departments to ensure a smooth operation

2.Team Management

• Interview, select and recruit direct reports

• Identify and develop team members with potential

• Conduct performance review with the team

• Constantly monitor team members’ appearance, attitude and degree of professionalism

• Prepare detailed induction programs for new employees

• Prepare weekly staff schedules keeping in mind anticipated business, operating budgets and standards of service

• Develop, conduct maintain all staff training programs for team members, focusing on their development needs, providing them with new skills to meet the changing needs of the business.

Quyền lợi được hưởng

1. Salary and Allowances

Full Salary & monthly Service Charge in probation period

Support to relocation allowance by ranks

Home Visit allowance

2. Benefits

Supported housing staff with full amenities and entertainment area

Support shuttle bus to Hotel.

Support for full meals during the work shift and day off.

Uniforms are provided according to Hotel standards.

International working environment, joining training courses according standard of AccorHotels.

3. Insurance policy/Chính sách bảo hiểm

Insurance according to the provisions of Labour law

Suncare Insurance according to the provisions of policy SunGroup

Yêu cầu công việc

  • Diploma education
  • Minimum 2 years of experience in a similar capacity or minimum 3 years of experience in the area of guest services/tele-marketing
  • Excellent reading, writing and oral proficiency in English language
  • Proficient in MS Excel, Word, & PowerPoint
  • Strong leadership, interpersonal and training skills
  • Good communication and customer contact skills
  • Service oriented with an eye for details
  • Ability to work well in stressful & high-pressure situations
  • A team player & builder
  • A motivator & self-starter
  • Well-presented and professionally groomed at all times

Yêu cầu hồ sơ

If you are interested, please contact our Recruitment team via:

  • Apply to via hoteljob.vn
  • Submit CV to email: Linh.hoang  accor.com 
  • Tel: 0388117333 (Mr.Linh)

*Note that ONLY shortlisted candidates will be contacted.

Chia sẻ:

Nộp hồ sơ ứng tuyển

Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Tải lên từ máy tính

Hồ sơ mẫu Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 3MB

Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • Mũi Ông Đội, Phường An Thới, Thành Phố Phú Quốc, Tỉnh Kiên Giang
  • https://www.premiervillage-phuquoc.com/
  • Tọa lạc tại Mũi Ông Đội, cực nam Đảo Ngọc, Premier Village Phu Quoc Resort là “viên ngọc quý” ẩn mình giữa sắc xanh của biển trời và thiên nhiên tươi mát hữu tình. Bao quanh bởi hai mặt biển, khu nghỉ dưỡng sở hữu tầm nhìn tuyệt đẹp vào mỗi sớm bình minh và những chiều hoàng hôn rực rỡ. Thư giãn tại 215 biệt thự sang trọng với bể bơi riêng, rồi lại thoả thích đắm mình trong bể bơi chung nhiều tầng nối liền hai bờ biển. Cảm nhận sự thư thái và hồi phục nguồn năng lượng tích cực tại Plumeria Spa và Fitness Centre nằm trên đỉnh đồi. Thưởng thức những món ăn Việt Nam đặc sắc tại nhà hàng theMarket, các món nướng độc đáo ở nhà hàng Corallo và nhiều loại salad dinh dưỡng tại Deli Shop.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu