• Supervises the Front Office team to ensure optimum occupancy and average room rate for the purpose of maximizing revenue.
• Monitors Front Office, and particularly Guest Relations personnel, to ensure Le Club members and known repeat guests and other VIPs receive special attention and recognition.
• Promotes Inter-Hotel sales and in-house facilities and monitors Front Office Marketing techniques in line with FIT marketing program.
• Maintains inter-departmental relationships to ensure seamless customer service.
• Liaise closely with Executive Housekeeper to ensure special guest needs, amenities and other room related requests are met.
• Schedules and regularly conducts routine inspections of areas under his/her control.
• Maintains knowledge of credit policies and procedures and liaise closely with Finance Department to ensure that credit procedures are properly carried out.
• Compiles statistics for front office and provide reports relating to that area. Continually checks the accuracy of room count.
• Conducts comprehensive monthly departmental meetings to include a review of procedures and events which warrants special handling and detailed information.
• Communicates to the EAM/GM or his delegate all information likely to be of interest to them such as the expected arrival and departure of VIPs and all other pertinent information.
• Maintains all procedures and adheres to them within the Mercure guidelines; in particular with emphasis on Hotel credit policy.
• Prepares efficient work schedule for all related departments, arranging holidays and vacation, taking into consideration project occupancy and forecasts and any large group movements, especially those with early or late arrivals or departures.
• In conjunction with other departments to prepare emergency procedures upon advice from relevant authority that cover such emergencies as Fire, Power Outage, Bomb Threat, Cyclone Warnings, etc.
• Ensures departmental Risk Management Calendar actions are up to date as per monthly calendar schedule.
• Works with Talent & Culture Manager on manpower planning and management needs
• Works with Financial Controller in the preparation and management of the Department’s budget. Performs any other task assigned based on Mercure Bana Hills French Village needs or requirements.
Quyền lợi được hưởng
• Competitive salary offerred
• Professional working environment
• Free accommodation plus daily meals provided by the Hotel
• Opportunity to access variety of training programs conducted by the Hotel & Group.
• Free shuttle from Da Nang city
Yêu cầu công việc
• Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with others; demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
• Proficient in the use of Microsoft Office and OPERA.
• Problem solving, reasoning, motivating, organizational and training abilities.
• Strong Leadership skills in managing teams.
• Ability to manage complex relationships.
• Bachelor’s degree in Hotel Administration, Business Administration or equivalent.
• 3 years of guest service / hotel experience with one year in a management capacity, or an equivalent combination of education and experience.
• Type and level of experience required may vary slightly based on size and complexity of operation
Yêu cầu hồ sơ
Should you feel interested in the opportunity, please send your resume to email: Tin đã hết hạn & Tin đã hết hạn
Vui lòng làm theo các chính sách này khi đánh giá một nhà tuyển dụng:
Không đăng các đánh giá không thật với mục đích làm tăng
hoặc giảm xếp hạng
Không đăng nội dung lạm dụng, thù hận, đe dọa hoặc quấy rối
người khác.
Không đăng nội dung chứa lời tục tĩu hoặc công kích
Đừng mạo danh bất kỳ người nào, không xuyên tạc mối liên kết
của bạn với một người hoặc tổ chức.
Không đăng thông tin riêng tư bí mật của bạn và người khác,
như địa chỉ thực, số bằng lái xe, CMND hoặc bất kỳ thông tin nào khác thuộc về quyền sở hữu cá nhân
Nội dung đăng nên dễ đọc, đúng chính tả, không sử dụng viết
hoa và chấm câu quá nhiều.
Đăng thông tin rõ ràng, có giá trị và trung thực.
Cố gắng đăng nội dung bao gồm cả ưu điểm và nhược điểm.
Sử dụng đúng ngữ pháp và kiểm tra chính tả của bạn.
Hãy tử tế với người khác, không công kích hoặc đăng đánh giá
với mục đích triệt hạ một cá nhân hay doanh nghiệp nào đó. Cùng nhau xây dựng một môi trường văn
minh và lịch sự.
MERCURE – A Brand of ACCORHOTELS GROUP, the leading hotel management group all over the world. Hotel with individuality, passion for service and committed to quality and guest satisfaction.
Mercure – Một thương hiệu của tập đoàn quản lý khách sạn hàng đầu thế giới - Accorhotels. Khách sạn với cá tính, với niềm đam mê và cam kết về chất lượng dịch vụ cũng như sự hài lòng của khách hàng.
Join Mercure Danang French Village Bana Hills – Join a team of warm and friendly professionals who will share the love for Hospitality!
Gia nhập Mercure Danang French Village Bana Hills – Gia nhập đội ngũ những nhân viên thân thiện,ấm áp, chuyên nghiệp – Những con người sẵn sàng chia sẻ tình yêu đối với ngành dịch vụ Khách sạn!