Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
6370 1

Sales Coordinator (Nhân viên điều phối kinh doanh)

  • Hạn nộp: 14/07/2023
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Quận Hoàn Kiếm - Hà Nội
Giờ làm việc
Giờ hành chính
Loại hình
Nhà hàng/ Bar/ Pub
Vị trí
Nhân viên
Cập nhật
17/11/2023 17:30

Mô tả công việc

  • Prepare banquet event orders on a daily basis according to contracts and make necessary amendments according to customer’s instruction (written where possible).
  • Meet group coordinator/host(ess) prior to functions, make introductions, and ensure that all arrangements are agreeable.
  • Welcome and acknowledge all customers, anticipate and address customers' service needs, and thank customers with genuine appreciation.
  • Communicate with Food & Beverage Operations and Banquet Dept regarding booking of events.
  • Update and provide the prices/quotation, the contract to customer.
  • Take customers' detailed inquiries, send out proposals and assist in organizing customers’ events in a professional and helpful manner.
  • In charge of yield management of banquet venues. Making sure allocation of function room/ venue blocking is according to group size in order to maximize revenue.
  • Liaise and maintain with the Purchasing Department and suppliers and raise Purchase Orders/contracts for outside contracting jobs such as banners, backdrop, entertainment, AV equipment, venue rental etc. in order to get the best services and competitive prices.
  • Prepare and distribute forecasts with accurate information and revenue on daily/weekly/monthly basis.
  • Exceed customers' expectation by understanding customers’ needs, provide professional catering or meeting advise and coordinate all function related matters to the finest details through a checklist two days prior to function for a simple function and one week prior for important or function with complicated request.
  • Prepare the Evaluation letters to the customers after the functions
  • To ensure the billing procedures are carried out efficiently and accurately
  • To undertake any other duties assigned by the Sales Manager

Quyền lợi được hưởng

  • Service charge bonus payable on monthly basis
  • Any commission earned following sales targets achievement
  • 2/9 bonus, 13th salary month bonus, annual bonus based on performance; annual review
  • 12 annual leave per year, Saturday and Sunday off
  • Social insurance, health insurance, unemployment insurance, 24/7 accident insurance paid
  • Duty meal and parking provided
  • Annual health check-up, annual holiday trip with team
  • Opportunities for learning and development

Yêu cầu công việc

  • Bachelor's Degree (B.A.) or equivalent; major in Sales & Marketing, Tourism & Hospitality preferable.
  • Experience in a customer service role in the hotel/leisure/retail sector
  • Good command of the Vietnamese & English language, both written and verbal, due to the constant contact with clients. Fluency in other languages would be beneficial.
  • High level of IT skills, including Excel, PowerPoint, and Word
  • Proactive approach to meeting deadlines and targets
  • Excellent organisational and administration skills
  • Excellent communication skills, passion for delivering exceptional levels of guest service

Yêu cầu hồ sơ

Please send your CV in English to HR Department via email at Tin đã hết hạn

or telephone: 024.3934 0888 - ext: 3042

Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô: 100 - 499
  • Press Club Building, 12 Phố Lý Đạo Thành, Hoàn Kiếm, Hà Nội, Vietnam
  • Press Club (Trung tâm Dịch vụ Báo chí) là doanh nghiệp liên doanh được thành lập từ tháng 10 năm 1997, có trụ sở là một tòa nhà thương mại 7 tầng mang phong cách kiến trúc Pháp cổ tọa lạc tại trung tâm thủ đô Hà Nội. Press Club cung cấp những gian hàng và văn phòng cho thuê hạng A với các khách hàng lớn như Regus, Omega và Starbuck. Đặc biệt, với lịch sử phát triển hơn 20 năm qua, Press Club được ghi nhận là một địa điểm lý tưởng để tổ chức hội thảo, sự kiện và là nơi thưởng thức tinh hoa ẩm thực nước Pháp. Chúng tôi sở hữu một phòng họp thiết kế lịch lãm có sức chứa 200 khách, một nhà hàng sang trọng mang tên La Table du Chef chuyên phục vụ thực đơn của bếp trưởng 2* Michelin, và quán bar La Plume với không gian vừa hiện đại, vừa ấm cúng, mang đến những trải nghiệm thú vị từ các loại cocktail độc đáo nhất. Đội ngũ Press Club gồm hơn 100 nhân viên, những con người năng động, hài hước và có niềm đam mê đặc biệt với ngành dịch vụ, với ẩm thực - đồ uống. Chúng tôi đang tìm kiếm những bạn trẻ tràn đầy nhiệt huyết, có đam mê với ẩm thực cao cấp, để cùng chúng tôi sáng tạo, đổi mới và phát triển Press Club.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu