Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
11394 1

Guest Relation Officer - FLC Quy Nhon

  • Hạn nộp: 31/08/2017
  • Mức lương: 3 - 5 triệu

Thông tin cơ bản

Số lượng
4
Nơi làm việc
Thành Phố Qui Nhơn - Bình Định
Giờ làm việc
Làm theo ca
Ngành nghề
Tiền sảnh
Vị trí
Nhân viên
Cập nhật
31/07/2017 14:18

Mô tả công việc

Basic Functions: 

To ensure the guests are 100% satisfied, providing a warm, friendly welcome and a fond farewell to all guests. Doing a multi-role as an information provider, diplomat, salesperson, hotel representative, and public relations agent and that has to be the utmost politeness, efficiency and friendliness as we aim to continually exceed our guests‟ expectation.

 

Duties and Responsibilities:

§ Arriving at work on time in the uniform provided, ensuring a neat and tidy appearance, according to the employee handbook.

§ Developing a close and harmonious working relationship with other departments.

§ Attending training sessions and meetings as required.

§ Anticipating guest need and handle guest inquiries in a helpful and attentive manner.

§ Being knowledgeable on all facts of the hotel products, including room types, room rates, relative features and facilities, food and beverage outlets and promotions, spa and health club, and other properties.

§ Having a complete knowledge of company policies and procedures.

§ Completing all shift duties as outlined on shift check list prior to the end of shift.

§ Monitoring daily arrivals ensuring all requests are carried out wherever possible and all realistic expectations are met and ensure all reservations are honored.

§ Conducting room and public areas inspections as required.

§ Greeting and acknowledging all guests.

§ Welcoming all guests in a polite and friendly manner.

§ Suggesting alternatives to meet customer needs and expectations.

§ Thanking and inviting our guests to return.

 § Carrying out other duties as directed by the supervisor.

§ Receiving, handling and replying guest messages, mail, voice mail and faxes in an efficient, timely manner as per hotel policy.

§ Coordinating hotel reservations for guests when required.

§ Maintaining positive relations with other departments.

§ Ensuring that up-to-date of current facts of the hotel product, including room types, rates, relative features and facilities, food and beverage outlets/promotions, spa, fitness center and etc.

§ Keeping updated with all policies and procedures of the hotel.

§ Assisting all other areas of the hotel when required.

§ Performing other duties assigned by the supervisor. 

Quyền lợi được hưởng

Competitive package in an international environment. Multi-properties training & working opportunity Discount schemes and the chance to work with a great team of people. Do you love working and developing your career in an international hospitality industry? If you love dealing with people, bringing new ideas to the enthusiastic and dynamic team, care and passion about your job – we would like to have you in our professional team.

Yêu cầu công việc

§ At least Highschool Certificate, prefer Bachelor Degree or higher in Hospitality & Tourism, Business Administration, Linguistic or related major

§ At least 1 year experience in front office department of international hotel

§ Good inter-personality skills, outgoing, and friendly

§ Strong in English communication skills 

Yêu cầu hồ sơ

CV in English to be sent to: 



Other document to be submitted upon successful interview.

Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô: Trên 5.000
  • FLC Landmark Tower, Ngõ 5 Đường Lê Đức Thọ, Mỹ Đình 2, Nam Từ Liêm, Hà Nội, Việt Nam
  • https://flchotelsresorts.com/
  • FLC Hotels & Resorts sở hữu chuỗi quần thể nghỉ dưỡng và giải trí cao cấp tại các điểm đến hấp dẫn nhất Việt Nam với 5 quần thể đã đi vào hoạt động và 3 quần thể đang trong giai đoạn hoàn thiện. FLC Hotels & Resorts cung cấp hơn 10 nghìn phòng nghỉ cho thị trường du lịch Việt Nam, đi cùng với đó là hệ tiện ích giải trí đa dạng bao gồm các nhà hàng và bar, bể bơi nước mặn và bể bơi vô cực, chuỗi spa chăm sóc sức khỏe, sở thú hay các sân golf đẳng cấp quốc tế… để đáp ứng nhu cầu du lịch của hàng triệu khách hàng trong nước và quốc tế. Với ưu thế về vị trí độc tôn, FLC Hotels & Resorts mang tới định nghĩa mới về kỳ nghỉ “tất cả trong một” với chuỗi quần thể nghỉ dưỡng bốn mùa trải dài khắp Việt Nam. Mỗi khu nghỉ dưỡng và khách sạn thuộc chuỗi FLC Hotels & Resorts đều là sự kết hợp của không gian thư giãn đích thực, hệ thống tiện ích nghỉ dưỡng và hội họp tối ưu, và dịch vụ chu đáo xuất phát từ trái tim để khách hàng tận hưởng kỳ nghỉ đúng nghĩa theo cách của mình.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu