Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
15811 1

Guest Relation Officer Sup / Giám sát chăm sóc khách hàng (Yêu cầu giao tiếp tiếng Anh tốt, có thêm 1 ngoại ngữ khác)

  • Hạn nộp: 31/07/2023
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
2
Nơi làm việc
Quận Sơn Trà - Đà Nẵng
Giờ làm việc
Làm theo ca
Vị trí
Nhân viên
Cập nhật
07/07/2023 15:44

Mô tả công việc

- Responsible for ensuring that clear and constant communication lines are kept with all staff, other area and Departments. 

- To ensure that all guest enquiries and requests are attended to in a helpful, professional yet warm and friendly manner. 

- To ensure on a daily basis that you are fully aware of all arrivals to the Hotel, and in particular, VIP’s and return guests, and that you are aware of any special requests so that they may be acted accordingly. 

- To ensure that you are completely aware of the complete range of services and facilities that the hotel provides to its guests and visitors. 

- To ensure you have a complete and thorough knowledge of the outlets of the hotel, their operating hours and the scope of services that they provide. 

- To acquire, through training provided, a complete knowledge of all policies and policies as set down by the hotel that relate specifically to the Guest Relations. 

- To ensure at all times that personal presentation is immaculate and your uniform or work clothes are in line with relevant Guest Relations and Hotel uniform and clothing codes. 

- To maintain and be aware of the importance of guest recognition

Quyền lợi được hưởng

- Competitive salary and bonus

 - Insurance according to policy

- Friendly working environment

- Team building, family day

- Employee activities for happy workplace

- Duty Meal, Uniform

 - 12-day annual leave

- Candidates will be provided with job details during interview

Yêu cầu công việc

- Working experience in hospitality 
- Adequate knowledge of personalized services principles and processes 
- Experience with needs assessment techniques, quality standards and satisfaction evaluation techniques 
- Familiarity with industry’s latest trends
 - Hands on experience with guest relationship management software
 - Proficiency in English, multilingualism will be considered an asset 
- Guest service orientation and drive 
- Excellent problem resolution skills along with outstanding communication and active listening skills - Ability to work flexible hours 
- Highly responsible and reliable with a professional presentation 
- BS degree in hospitality management, business administration or related field

Yêu cầu hồ sơ

- Full CV

- 5 colorful 4x6 photos without hat and black glass (be made within 6 months)

- 3 copies of ID card (Notarized)

- 1 copy of Diplomas or Educational Qualifications document. (Notarized)

- 1 Health certificate ( valid period for 6 months)

- 1 Criminal Record (Notarized)

- Social insurance book

Thông tin liên hệ: Ứng viên có thể nộp hồ sơ theo 1 trong các cách sau:

- Gửi CV và các file mềm văn bằng chứng chỉ đính kèm qua địa chỉ email: hr.monarque@gmail. com. Yêu cầu viết tiêu đề email: Vị trí ứng

tuyển_Họ và tên_Số điện thoại

- Hoặc nộp hồ sơ trực tiếp trong giờ hành chính hoặc qua đường bưu điện theo địa chỉ: 238 Võ Nguyên Giáp, quận Sơn Trà, Đà Nẵng

• Hoặc liên hệ trực tiếp qua điện thoại trong giờ hành chính 0236.3588.888

Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • 238 Võ Nguyên Giáp, Q. Sơn Trà, Đà Nẵng
  • Khách sạn biển Monarque Boutique với thiết kế tân cổ điển tọa lạc ngay bên bờ biển đẹp nhất Đà Nẵng hứa hẹn sẽ là điểm khởi nghiệp lý tưởng dành cho các bạn đam mê ngành công nghiệp dịch vụ. Chúng tôi hướng đến mục tiêu cung cấp dịch vụ hoàn mỹ, thân thiện cho tất cả các khách hàng và đồng thời tạo ra môi trường làm việc năng động, gắn kết cho tất cả thành viên Khách sạn

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu