1140
400
17067
1
Front Office Supervisor
- Hạn nộp: 01/02/2019
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
Số lượng
2
2
Nơi làm việc
Quận Ngô Quyền - Hải Phòng
Quận Ngô Quyền - Hải Phòng
Giờ làm việc
Làm theo ca
Làm theo ca
Loại hình
Khách sạn/ Khu căn hộ
Khách sạn/ Khu căn hộ
Ngành nghề
Tiền sảnh
Tiền sảnh
Vị trí
Trưởng ca/ Giám sát
Trưởng ca/ Giám sát
Cập nhật
04/01/2023 21:58
04/01/2023 21:58
Mô tả công việc
HOTEL DESCRIPTION
Hai Phong, the third largest city in Vietnam is also the most important seaport in the northern part of the country. The city is located only a couple of hours from Hanoi (120km).
Mercure Hai Phong is scheduled to open by year
end. The hotel is located 5 minutes from Cat Bi International Airport.
The property include 225 hotel guest rooms and serviced apartments. Other facilities will features 1 ballroom, 6 meeting room, 1 swimming pool, 2 Restaurants and 2 Bars.
Hai Phong, the third largest city in Vietnam is also the most important seaport in the northern part of the country. The city is located only a couple of hours from Hanoi (120km).
Mercure Hai Phong is scheduled to open by year
end. The hotel is located 5 minutes from Cat Bi International Airport.
The property include 225 hotel guest rooms and serviced apartments. Other facilities will features 1 ballroom, 6 meeting room, 1 swimming pool, 2 Restaurants and 2 Bars.
MISSION
- Supervise the implementation of staff as well as customer service of Front Office department.
- To work as a Receptionist when needed.
- To organize working shifts, oversee the operations of Receptionists.
- To directly support Cashiers in controlling debts of the department.
- To directly handle all complaints of guests that are beyond competence of staff.
- To ensure the cash fund of Front Office is always enough for foreign currency exchanges.
- To take care of guests during their stay as well as during check-in, check-out procedures.
- To manage subordinates including Receptionists, Guest relation executives to ensure the highest quality service.
- To support Head of Department in monitoring, encouraging staff.
Quyền lợi được hưởng
Candidates will be provided with more job details during the interview.
Yêu cầu công việc
SPECIFIC REQUIREMENT:
- Diploma or Degree of Hotel Profession.
- Experience in field of Customer Service or Reception.
- Extremely high spirit of Customer Service.
- Computer skills: proficient in Microsoft Office.
- English: Good communication skills.
Yêu cầu hồ sơ
Mrs. Bellita Vu
Email: Tin đã hết hạn
Tải lên từ máy tính
Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
- Quy mô: 100 - 499
- 12 Lạch Tray, Ngô Quyền, Hải Phòng
- https://www.mercurehaiphong.com/vi/
Mercure Hải Phòng, khách sạn đầu tiên được vận hành và quản lý bởi tập đoàn quốc tế AccorHotels tọa lạc ngay giữa cung trung tâm thành phố cảng sầm uất. Chúng tôi rất tự hào được bình chọn và nhận giải thưởng Tripadvisor Travelers’ Choice trong hai năm liên tiếp 2020 và 2021 dành cho 10% khách sạn và khu nghỉ dưỡng tốt nhất trên thế giới.
Thông tin liên hệ
- Phòng nhân sự - Chuyên viên Nhân sự