BUSINESS CENTER AGENT
- Hạn nộp: 09/03/2018
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
1
Quận Nam Từ Liêm - Hà Nội
Làm theo ca
Nhân viên
24/05/2018 08:29
Mô tả công việc
§ Meet and greet hotel guests warmly and courteously
§ Actively participate in the sending, receiving and distribution of all incoming and outgoing faxes and messages
§ Provide secretarial services for guests
§ Minimize all costs whenever possible
§ Efficient in the use of all business center equipment
§ Update traffic sheets accurately
§ Handle complaints promptly and follow up thoroughly on action taken
§ Abide by established work schedules
§ Promote in house in house service and facilities
§ Answer all guests queries regarding meeting room rates, fax, copy machine, computer technology and all equipment efficiently and politely
§ Update airline schedules and guides the guest whenever requested
§ Co-ordinate the reservations of meeting rooms
§ Advise to Supervisor all stationary needs in advance
§ Attend to all guest needs and queries
§ Call regular guests, VIPs and long stay guest by name and learn the names of new guests
§ Ensure cleanliness of work area and clean your work area prior to departing
§ Report daily activities in logbook
§ Provide guests with all information on transportation, tours, city, and restaurants either through sales, reconfirmation or bookings
§ Participate in departmental briefings and training sessions
Quyền lợi được hưởng
- · Attractive salary and insurance package
- · Duty meal at hotel’s staff cafeteria
- · Laundered uniform
- · Free parking
- · Summer vacation and many outing activities
- · Pre-employment health check and annual health check
- · Hotel discounts worldwide at all IHG hotels and resorts
- · Food & Beverage discount at hotel
- · Opportunity to join international development programs
- · Chance to work with a great team of people and career growth in the world’s largest luxury hotel brand
- · Other benefits according hotel’s policy
Yêu cầu công việc
Required Skills –
· Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with others; demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
· Able to read and write English
· Proficient in the use of Microsoft Office
Qualifications –
· High School or Vocational Certificate in Business Study, Business Management or equivalent
Experience –
· 1 year experience in customer service / clerical functions, or an equivalent combination of education and experience.
Yêu cầu hồ sơ
Please send your CV (recent photo attached) to:
· Email: Tin đã hết hạn or,
· Send directly HR Office at B1, Keangnam Hanoi Landmark72 Tower, Pham Hung Str, Nam Tu Liem, Hanoi
Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
- Quy mô:
- Keangnam Hanoi Landmark Tower, Plot E6 Cau Giay New Urban Area, Me Tri Ward, Nam Tu Liem District, Hanoi, Vietnam
- https://landmark72.intercontinental.com/
Tọa lạc tại tòa tháp Hanoi Landmark72, InterContinental Hanoi Landmark72 là khách sạn năm sao cao nhất Việt Nam với 359 phòng nghỉ cao cấp, sang trọng, tất cả đều có tầm nhìn tuyệt đẹp ra toàn cảnh Hà Nội. Được thiết kế dựa trên ý tưởng nghệ thuật độc đáo, các nhà hàng và quán Bar trong khách sạn hứa hẹn là điểm đến hấp dẫn để thư giãn ở độ cao tới 300m. Ngoài ra, khu vực hội nghị với diện tích 3000m2, bao gồm phòng tiệc lớn với sức chứa hơn 1000 người là một địa điểm lý tưởng cho mọi sự kiện. Bên cạnh đó, tại tập đoàn IHG, chúng tôi luôn tâm niệm con người là tài sản quan trọng nhất và là trung tâm của mọi quyết định. Cam kết của chúng tôi tới mọi thành viên trong đội ngũ là mang tới môi trường làm việc lý tưởng nhất để gây dựng và phát triển sự nghiệp. Vì vậy, dù bạn là ai, sở thích của bạn là gì, hãy mang trọn vẹn niềm đam mê đó tới IHG và bạn sẽ có không gian được là chính mình tại chính nơi làm việc.
Thông tin liên hệ
- Human Resources Department