Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
17908 1

Director of Sales

  • Hạn nộp: 29/01/2018
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Quận Sơn Trà - Đà Nẵng
Giờ làm việc
Giờ hành chính
Cập nhật
08/11/2019 13:39

Mô tả công việc

Overview of duties
- To set Sales and Marketing strategy for the hotel including sales strategy, pricing strategy, promotion, competition, branding, product and services. 
-To set yearly sales and marketing plan, organize and control the implementation of the plan. 

Main responsibilities
- To foresee the market status base on the result of research and information gathering, to set the Sales & Marketing strategy for the hotel in short and long term from there.
- To set budget plan for operations of Sales & Marketing, activities of promotion & marketing in the year.
- To set budget plan for marketing and promotion programs in the year.
- To deploy the plan with relating departments.
- To supervise the implementation of regulations and procedures of Sales & Marketing Department.
- To establish close relationship with potential clients, trading companies, airline company, potential travel agent and media companies.
- To maintain periodic meetings to evaluate the business status of each week/month.
- To consolidate and check daily and weekly reports of Sales & Marketing staff, market analysis report, special event activities and status of other business services of the hotel, in order to issue decision of business management precisely.
- To attend tradeshow, international fair to look for new clients and extend market.
- To collect guest’s comments about quality of hotel’s product and service in order to have adjustment on time.
- To coach, train and update professional skills for Sales and Marketing staff, to keep track and evaluate 
the achievement of staff, to implement appropriate rewarding and punishment.
- To pay attention to expectation and working conditions of employee, to encourage and maintain proactive working environment that subjects to disciplinary, to supervise and check the implementation of procedures and regulation of the staff.
To be ready to take other tasks subject to assignment of General Manager. 

Quyền lợi được hưởng

Candidates will be provided with job details during interview.

Yêu cầu công việc

General requirements
- Diploma/ Certificate in Hotel Management preferred.
- 2 - 3 year experience on the same position.
- Experience in team management.
- Excellent skills In Customer Service and Public Relations.
- Leadership and well organized.
- IT skills: good in Microsoft office.
- English: good writing and communication skills.

Yêu cầu hồ sơ

- Full CV

Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • Đường Phạm Văn Đồng, Đà Nẵng
  • https://www.nhuminhplazahotel.com
  • Khách sạn Như Minh Plaza Đà Nẵng tọa lạc tại Lô 2 - A2 - KH Phạm Văn Đồng, gần biển Mỹ Khê, cầu sông Hàn, Vincom Plaza. Khách sạn 22 tầng kinh doanh phòng lưu trú bao gồm 78 phòng ngủ, 8 căn hộ gia đình, 4 căn studio áp mái. Vị trí đắc địa trong khu phố Hàn Quốc, môi trường làm việc thân thiện, chỉn chu trong công việc, cầu toàn trong phong cách phục vụ. Với phương châm "Hạnh phúc trong việc mang lại Hạnh phúc cho người khác.", nhân viên khách sạn Như Minh Plaza được kỳ vọng là những bạn có yêu thích và chấp nhận thử thách của nghề Dịch Vụ - Khách Sạn, quan tâm đến chi tiết và cầu tiến. Mức lương cạnh tranh và các lợi ích, phúc lợi đảm bảo cho nhân viên là những ưu tiên hàng đầu của Ban Quản Lý khách sạn. Hãy đến với Như Minh Plaza để cùng lan tỏa niềm vui cho cuộc sống và cộng đồng!

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu