Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
10558 1

Lễ tân nam

  • Hạn nộp: 28/02/2019
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Thành Phố Vũng Tàu - Bà Rịa - Vũng Tàu
Giờ làm việc
Làm theo ca
Ngành nghề
Tiền sảnh
Vị trí
Nhân viên
Cập nhật
23/11/2020 11:00

Mô tả công việc

Job Summary – (Role Summary)

·         Responsible for all activities relevant to the Front Desk such as the reception, check in / out, rooming of all Hotel guests, foreign exchange and assisting them with inquiries. 

Essential Duties and Responsibilities – (Key Activities of the role) 

·         Greets all guests at all times in a friendly and helpful manner and attempts to learn and use guest’s name at every opportunity 

·         Registers and rooms all arrivals according to established procedures

·         Maintains intimate knowledge of departmental standards and procedures

·         Performs check in, check out and room change procedures and ensures all data are entered completely into the hotel systems in accordance with reservation

·         Maintains cashier float and ensures accurate daily report of all money received

·         Cashes hotel guest’s personal and travelers checks and assists with currency exchange

·      Keeps abreast of all modifications to accounting policies and procedures

·         Responsible and attends to guest’s request of using the service of safety box at all times

·         Knowledgeable of all special promotion procedures, for programs such as; Seasonal Packages,  and also Imperial Hotel’s Loyalty programs.

·     Attends to guest’s complaints, inquiries and requests, referees problems to supervisor/Assistant Manager if he/she unable to assist

·         Does everything possible to ensure that the guests depart the hotel with a positive impression of hotel service

·         Performs the audit balances and prepares all works for audit in an orderly fashion

·          When on night shift, checks night report, prepare the morning report and prepare all necessary forms for the guest arrival 

·    Maintains comprehensive knowledge of standard reservation procedures including correct forms to use, how to read telex, e-mail, messages, and how to interpret availability sources within the reservation systems

·   Maintains exemplary deportment standards of behavior and appearance and attitude as expected at Imperial Brand

·         Takes personal interest and pride to ensure that the front desk work area is kept clean and in an orderly state al all times

·            Endeavors to maintain the high standards of the hotel with particular regard to the importance of Imperial Loyalty Program member and other VIP’s and with reference to hotel and to be a health or safety hazard

·           Perform any other duties which may be assigned by the management from time to time.

Quyền lợi được hưởng

- Bonus Monthly/ Được thưởng phí phục vụ hàng tháng khi ký hợp đồng 
- Daily meal at canteen/ Phụ cấp cơm khi đi xa hoặc ăn tại Căn tin khách sạn 
- Annual leave/ Phép năm

Yêu cầu công việc

Required Skills –

·            Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with others; demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.

·            Able to read and write English

·            Proficient in the use of Microsoft Office and Smile System

Qualifications –

·         High School or Vocational Certificate in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent

Experience –

·         1 year experience in guest / customer service, or an equivalent combination of education and experience.  

Yêu cầu hồ sơ

*Hồ sơ gồm: Đơn xin việc, Sơ yếu lý lịch, CMND, 2 ảnh 3x4. hộ khẩu hoặc KT3, giấy khai sinh bản sao, Các bằng cấp có liên quan.
- Ứng viên ghi rõ vị trí cần ứng tuyển.

Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô: 500 - 999
  • 159-163 Thùy Vân, phường Thắng Tam, Tp. Vũng Tàu, Bà Rịa - Vũng Tàu, Việt Nam
  • Tập đoàn đa ngành sở hữu bởi tư nhân, với các lĩnh vực đầu tư chủ yếu là khách sạn, văn phòng, căn hộ cho thuê, trung tâm thương mại, nhà hàng và tiệc, kinh doanh thương mại,… Tập đoàn đa ngành sở hữu bởi tư nhân, với các lĩnh vực đầu tư chủ yếu là khách sạn, văn phòng, căn hộ cho thuê, trung tâm thương mại, nhà hàng và tiệc, kinh doanh thương mại,… Ngoài ra còn có Nhà hàng hải sản Lasirena The Imperial Garden Lounge, The IMPERIAL Business Centre Cung cấp dịch vụ văn phòng tiêu chuẩn 5* với mô hình Dịch vụ trọn gói tại Tòa nhà Petro Việt Nam, 1-5 Lê Duẩn, Q1.TP.HCM.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu