Assistant Training Manager làm việc tại Đà Nẵng
- Hạn nộp: 30/04/2018
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
1
Quận Sơn Trà - Đà Nẵng
Giờ hành chính
Hành chính, nhân sự
Trợ lý, thư ký
23/11/2018 09:06
Mô tả công việc
General Mission Responsible for planning, coordinating and conducting training needs and training programs in order to enhance the quality of services of employees as well as to improve the performance efficiency of staff. Responsibilities and Means
- Analyzes training needs in the hotel
- Review training policies, procedures and practices and recommends improvement to management.
- Assists department heads in the selection and training of department trainers.
Administrative Responsibilities
- Develops annual hotel training plans and prepares quarterly reports to management
- Develops and maintains hotel’s training library.
- Develops hotel training budget.
- Develops training manuals and courses.
- Maintains employee, supervisory and management record of training.
Technical Responsibilities
- Conducts an orientation to new employees
- Conducts first-line supervisory training in basic management skills.
- Conducts guest courtesy training.
- Oversees on the job training of new employees.
- Oversees retraining of employees.
- Monitors present and future trends, practices and systems in the training field and makes recommendations relating thereto.
Human Responsibilities
- Counsels employees as needed in areas such as career planning, training and development, employee relations etc. - Implements and monitors an effective employee relations and motivation programs in the hotel.
- Develops and implements programs to ensure employee security and safety.
- Disseminates information affecting employer-employee relation.
- Coordinates and executes employees’ social, athletic and recreational activities.
Relations
- Interacts with individuals outside the hotel including, but not limited to training association members, training, and personnel staff from competitor hotels and other members of the local community.
- Coordinates functions and activities with other department heads and department trainers.
Quyền lợi được hưởng
- Professional working environment
- Attractive benefits that will be discuss directly during the interview
Yêu cầu công việc
- Certificate or Degree in Business Administration school or Hotel Management school
- Training/ Learning & Development work experience at the similar style of hotel
- Excellence in presentation, prospecting, negotiation and interpersonal skill
- Communication skills: Excel, Work, Outlook, PowerPoint
- Languages: fluent in Vietnamese and English language (Both spoken and written)
Yêu cầu hồ sơ
CV and other related certification
Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
- Toàn Quốc
SANTA jobs đã chính thức gia nhập thị trường săn đầu người - headhunter đầy triển vọng tại Việt nam. Trong bối cảnh sự phát triển của các tập đoàn lớn, các công ty liên doanh và nước ngoài tại Việt nam nên nhu cầu tuyển dụng ngày càng nhiều đặc biệt ở các vị trí quản lý cấp cao nhiều năm kinh nghiệm, vì vậy các dịch vụ tuyển dụng cũng ngày càng gia tăng để đáp ứng các nhu cầu của khách hàng. SANTA jobs – một thành viên của Santa Việt nam đã được thành lập với mong muốn phát triển thành một trong những công ty Headhunter hàng đầu của Việt nam. Các dịch vụ chính của SANTA jobs là: Tuyển dụng nhân sự cao cấp, Tư vấn nhân sự, Tư vấn chính sách và hoạch định lương, thưởng. SANTA jobs tập trung vào các khách hàng là các công ty Nhật Bản, Hàn Quốc, các công ty tập đoàn vốn đầu tư nước ngoài, liên doanh.
Thông tin liên hệ
- Mr Tuấn