Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
10558 1

Bellman cum driver/Nhân viên hành lý kiêm tài xế bằng B

  • Hạn nộp: 30/04/2023
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Thành Phố Vũng Tàu - Bà Rịa - Vũng Tàu
Giờ làm việc
Làm theo ca
Ngành nghề
An ninh
Vị trí
Nhân viên
Cập nhật
21/06/2023 07:52

Mô tả công việc


  • Assist with heavy packages, coats, suitcase, etc.  being alert to give assistance courteously and quickly, before having to be asked
  • Maintain a willingness to please attitude and give undivided attention to any approaching guest
  • Adhere to guest checking in and checking out procedures pertaining to baggage handling
  • Welcome guests at the main entrance, offering the greeting appropriate to the time of day taking particular note of repeat guests and loyalty members.
  • Assist arriving and departing guests by opening and closing car and taxi doors
  • Maintain a spotless Porte Cochere and Drive way
  • Guide the guest to the Front Desk and wait behind the guest during the check-in.  Keep eyes on the Front Desk Clerk who provides the signal for you to step forward and receive the room and rooming booklet from the Front Desk Clerk.  Without delay, escort the guests accordingly.
  • Be familiar with the layout of the hotel and memorize the preferred route for escorting guests
  • Room the guest in accordance with hotel standards
  • Be familiar with the lift workings and emergency stairs
  • Provide information to guests about the hotel facilities and services
  • Provide guest services and guidance
  • Learn and utilize names of guests, especially repeat and long staying guests and routinely greet guests as they pass through the lobby, remaining alert to situations where he can be of assistance to guests
  • Keep the lobby clean and tidy, informing the Concierge or Bell Captain if it needs major cleaning
  • Maintain a well groomed hair style and wear clean, shiny well polished shoes and a neat uniform while on duty
  • Help other employees in department, replacing them temporarily when necessary
  • Keep the baggage room clean and in order before going off duty on each shift
  • Upon arrival of newspaper, prepare them and deliver them to guest rooms as assigned by the Bell Captain
  • Use the Duty Log to document matters of importance
  • Operate Communicates equipment
  • Arrange transport and coordinate luggage
  • Manage the key system securely
  • Perform any other duties which may be assigned by the management from time to time.

Quyền lợi được hưởng

- Lương tháng 13

- Phí dịch vụ hàng tháng
- Bảo hiểm xã hội, y tế, thất nghiệp

Yêu cầu công việc


Qualifications –Bằng cấp

 

·         High School or Vocational Certificate in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent

 

Experience – Kinh nghiệm

 

06 months experience in guest service or customer service, or an equivalent combination of education and experience.

Yêu cầu hồ sơ

*Hồ sơ gồm: Đơn xin việc, Sơ yếu lý lịch, CMND, 2 ảnh 3x4. hộ khẩu hoặc KT3, giấy khai sinh bản sao, Các bằng cấp có liên quan.
- Bản CV ứng viên ghi rõ quá trình làm việc trước đó.

Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô: 500 - 999
  • 159-163 Thùy Vân, phường Thắng Tam, Tp. Vũng Tàu, Bà Rịa - Vũng Tàu, Việt Nam
  • Tập đoàn đa ngành sở hữu bởi tư nhân, với các lĩnh vực đầu tư chủ yếu là khách sạn, văn phòng, căn hộ cho thuê, trung tâm thương mại, nhà hàng và tiệc, kinh doanh thương mại,… Tập đoàn đa ngành sở hữu bởi tư nhân, với các lĩnh vực đầu tư chủ yếu là khách sạn, văn phòng, căn hộ cho thuê, trung tâm thương mại, nhà hàng và tiệc, kinh doanh thương mại,… Ngoài ra còn có Nhà hàng hải sản Lasirena The Imperial Garden Lounge, The IMPERIAL Business Centre Cung cấp dịch vụ văn phòng tiêu chuẩn 5* với mô hình Dịch vụ trọn gói tại Tòa nhà Petro Việt Nam, 1-5 Lê Duẩn, Q1.TP.HCM.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu