Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
18082 1

Guest Experience Manager

  • Hạn nộp: 30/06/2018
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Quận 1 - TP HCM
Giờ làm việc
Làm theo ca
Cập nhật
28/06/2018 09:28

Mô tả công việc

Scope of job: To assist the hotel in delivering a heart touching service during guests stay with us including Rooms and Food & Beverage products.

Main Duties:

  • Conduct regular communications meetings and ensure that departmental briefings and meetings are effective and conducted as necessary.
  • Ensure and provide upscale, professional and high class guest service experiences.
  • Work closely with F&B Team to drive food and beverage experience at the Lounge and Restaurant, service standards and new concepts to deliver unique experience ahead of the competition.
  • Prepare welcome cards with General Manager’s Signature for VIPs and ensure them receive special attention.
  • Handle guest complaints and refer them as necessary, follows up on corrective action.
  • Respect and handle promptly to guests’ requirements and inquiries.
  • Oversee and coordinate all arrivals and departures of special guests.
  • Coordinate and manage communication between guests and employees as well as follow up to ensure guest satisfy.
  • Promote all amenities, conveniences and programs offered.
  • Direct, coach and manage GEM team to ensure all standards and operating procedures are running smooth.
  • Examine activities logbook, assign tasks appropriately and implement control schedule daily
  • Seek out opportunities to create outstanding and unique guest experiences
  • Work with departmental managers to ensure processes are executed by employees who interact with our guests.
  • Oversee and implement Hotel Guest Experience initiatives and ideas, looking for new and innovative ways to provide heart touching service.
  • Oversee VIP guests, arrivals and departures and welcome guests with personal service.
  • Liaise and build relationships with guests, using hotel loyalty management system to track their preferences.

Quyền lợi được hưởng

  • Competitive salary
  • Social Insurance 
  • Productivity bonus 
  • Training
  • Others as Hotel's policy: Daily Meal, AL, 13th bonus...

Yêu cầu công việc

  • Background in Hotel industry.
  • Minimum 1- 2 years working experience in a similar role.
  • Strong interpersonal and communication skills (verbal and written).
  • Proficiency in both oral & written English.
  • Able to work under high pressure.
  • Sense of responsibility and honest.
  • Supervisory skills.

Yêu cầu hồ sơ

Please submit your CV via email: Tin đã hết hạn or contact (028) 38272740 - Ext: 6969

Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • 4-6-8 Hồ Huấn Nghiệp, Phường Bến Nghé, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh
  • https://www.themystdongkhoihotel.com
  • Khách sạn The Myst Đồng Khởi thuộc dòng khách sạn cao cấp của tập đoàn khách sạn Siverland. Khách sạn có 108 phòng với 6 loại phòng và được xây dựng theo phong cách Sài Gòn xưa, thiết kế độc đáo là sự pha trộn giữa văn hóa bản địa đa sắc màu với phong cách thiết kế hiện đại, táo bạo và hài hòa với thiên nhiên xanh. Khách sạn The Myst Đồng Khởi có 3 nhà hàng (The Nest, Mystery và Bason Café), 1 skybar ( Bar Bleu), phòng họp cách âm cùng các trang thiết bị hiện đại, các dịch vụ tiện nghi cao cấp như spa (KL Spa), hồ bơi ngoài trời… đáp ứng tốt các nhu cầu tổ chức sự kiện, hội thảo, hội nghị và du lịch nghỉ dưỡng của du khách.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu