Nhân viên Bàn WAITER / WAITRESS
- Hạn nộp: 31/05/2025
- Mức lương: 5 - 8 triệu
Thông tin cơ bản
Mô tả công việc
Overview of duties
• Welcomes guests and provides a high standard of restaurant service
• Contributes globally to guest satisfaction through the quality of his/her work and exemplary behaviour
• Helps increase the restaurant's revenue through his/her sales efforts
Main responsibilities
Customer relations
• Provides a friendly and personalised welcome for guests
• Offers an attentive service to guests, adapting to any constraints
• Heeds any remarks made by guests and ensures follow-up
• Promotes the F&B offer
• Promotes the Mercure "Grands Vins"
• Conveys the image of the hotel
Professional techniques / Production
• Completes the following tasks:
- prepares the point of sale and preparation areas
- cleans and tidies the restaurant and preparation areas after closing
• Before every workshift, finds out about dish composition and any shortages
• Organises his/her work to suit fluctuations in numbers, events and guests
• Helps keep the equipment used in good condition
Commercial / Sales
• Promotes the Mercure "Grands Vins"
• Carries out additional sales where possible
• Helps increase guest loyalty through quality of service
Management and administration
• Takes part in meeting the department's targets by respecting the procedures and internal audits applicable in the hotel
• Helps manage crockery and appliances by avoiding breakages
• May be asked to help with inventories, check deliveries and store food items
Hygiene / Personal safety / Environment
• Ensures that the workplace remains clean and tidy and the safety of consumable goods by always respecting HACCP regulations
• Respects the instructions and safety guidelines for the equipment used
• Applies the hotel's security regulations (in case of fire etc)
• Respects the hotel's commitments to the "Environment Charter" (saving energy, recycling, sorting waste etc)
Quyền lợi được hưởng
Yêu cầu công việc
· English
· Good interpersonal skills and self-confident
· Guest oriented and service minded, with attention to quality
· Sales oriented
· Dynamic
· Good presentation
· A thorough and organised approach
· Physical staying power
· Ability to perform under pressure
Yêu cầu hồ sơ
Ứng viên quan tâm vui lòng gửi CV (kèm ảnh) với tiêu đề (họ và tên) _ Vị trí ứng tuyển về địa chỉ email hoặc nộp đơn ứng tuyển trực tiếp theo mẫu của khách sạn tại phòng Nhân sự, Mercure Hanoi la Gare, 94 Lý Thường Kiệt, phường Cửa Nam, quận Hoàn Kiếm, Hà Nội. Mọi thắc mắc xin vui lòng liên hệ Ms. Uyên 024.3944.7766 ext. 6022 (handphone: 0973078378)
Nộp hồ sơ ứng tuyển
Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
Quy mô:
94 Ly Thuong Kiet Street, Hoan Kiem District, Hanoi, Vietnam
-
-
https://mercure.com
Khách sạn Mercure Hanoi La Gare là khách sạn 4 sao thuộc tập đoàn Accor chính thức đi vào hoạt động ngày 1 tháng 9 năm 2009. Tọa lạc tại vị trí trung tâm Hà Nội, với kiến trúc kiểu Pháp và đội ngũ nhân viên chuyên nghiệp, thân thiện, Mercure Hanoi La Gare cam kết đem đến cho khách hàng những dịch vụ tốt nhất. Tại Mercure Hanoi La Gare, nhân viên được làm việc và đào tạo theo tiêu chuẩn của tập đoàn Accor, một trong những tập đoàn hoạt động trong lĩnh vực khách sạn lớn nhất thế giới. Chúng tôi mong muốn mang đến cho nhân viên không chỉ là một công việc làm hàng ngày mà đó còn là sự định hướng nghề nghiệp lâu dài. Nếu bạn đang tìm kiếm một công việc mới, hãy liên hệ với chúng tôi để biết chi tiết về các vị trí công việc Mercure Hanoi La Gare đang tuyển dụng.
Thông tin liên hệ
-
Trần Uyên
-