Guest Relation Manager/ Quản lý chăm sóc khách hàng

Premier Residences Phu Quoc Emerald Bay

Quy mô :

Gặp phòng Nhân sự hoặc Ms. Quỳnh 0945993567 Khu Du Lịch Sinh Thái Bãi Khem, Thị Trấn An Thới, Huyện Phú Quốc, Tỉnh Kiên Giang, Việt Nam

Theo dõi Nhà tuyển dụng này

Mô tả công việc

Improve customer service experience, create engaged customers and facilitate organic growth
Take ownership of customers issues and follow problems through to resolution
Develop service procedures, policies and standards
Recruit, mentor and develop customer service agents and nurture an environment where they can excel through encouragement and empowerment
Maintain an orderly workflow according to priorities
Develops and implement procedures for proper handling in and out going telephone calls, facsimile transmission, rental equipment, lease telephone lines and other telecommunication services
Develops working plans to carry out goals, compares actual achievements against goal periodically, take necessary corrective actions
Establishes and maintains effective employee relations report directly to Front Office Manager
Manages and monitors the operation of all equipment’s, software, hardware and endure all units are working and installed properly
Greet the guest as they arrive, checks them in the hotels;
Foresee and respond to the needs of the guest at the same time hear and resolve their complaints.
Gives guest the best customer service during their stay to achieve Ranking of Trip Advisor
Assist the guest in activities like making reservation, setting up travel and tours and booking airline tickets.
Aside from making sure the guest satisfaction they are also in charge in reconstructing a store’s sales and competence. They analyze feedback from customers.
Accountable for guiding a group of employees to enhance the eminence, the loyalty of customers, production and overall operations.

Quyền lợi được hưởng

- Dynamic, professional & open minded working environment.
- Joining training courses according standard of AccorHotels.
- Good salary, benefits and bonus.
- Have annual physical examination.
- Supporting shift meals at staff canteen

Yêu cầu công việc

- At least College degree in Hospitality Education.
- At least 5 year experience in Tourism/Hotel field.
- Fluent in speaking and writing English
- Good looking.
- Communication skills and strong relationship
- Negotiation skills and managerial skills

Yêu cầu hồ sơ

- Letter
- Resume
- Health certificate within of six months
- Curriculum vitae in Vietnamese certified by local People’s Committee
- ID card

Guest Relation Manager/ Quản lý chăm sóc khách hàng

Lưu ý: bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Tải lên từ máy tính Xem hồ sơ tải lên

Hồ sơ mẫu Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 3MB

Chức danh Ngày kết thúc Mức lương
Guest Relation Manager/ Quản lý chăm sóc khách hàng 30/01/2021 Thỏa thuận
Marketing Communication Manager - Quản Lí Marcom 28/01/2021 Thỏa thuận
Revenue Manager - Quản lý Doanh thu 29/01/2021 Thỏa thuận
Events Manager 28/02/2021 Thỏa thuận
Trưởng phòng kinh doanh 07/02/2021 Thỏa thuận
Giám Đốc Kinh Doanh và Tiếp Thị/DOSM 31/01/2021 Thỏa thuận
Business Development Manager 21/01/2021 Thỏa thuận
Director of Sales (Based on Ha Noi)/ Giám đốc Kinh doanh 31/03/2021 Thỏa thuận
Director of Sales (Based on HCM)/ Giám đốc Kinh doanh 31/03/2021 Thỏa thuận
Sales Manager 30/12/2020 12 - 20 triệu
Sales Manger (TA) ( Base in Phu Quoc) 30/11/2020 Thỏa thuận

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá

THÔNG TIN LIÊN HỆ

Premier Residences Phu Quoc Emerald Bay

Địa chỉ: Khu Du Lịch Sinh Thái Bãi Khem, Thị Trấn An Thới, Huyện Phú Quốc, Tỉnh Kiên Giang, Việt Nam

Điện thoại: 0945993567