Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
1967 1

Melia Connect Manager / Quản lý tổng đài chăm sóc khách hàng

  • Hạn nộp: 15/11/2018
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Quận Hoàn Kiếm - Hà Nội
Giờ làm việc
Làm theo ca
Ngành nghề
Tiền sảnh
Cập nhật
20/11/2018 18:39

Mô tả công việc

• Be responsible for the operation of Melia Connect centre
• Ensure prompt, polite and accurate handling of all telephone calls and messages
• Be completely familiar with the hotel’s telephone system and related functions, i.e. voice mail, call logging etc.
• Ensure that staff adhere to the hotel’s policies and procedures when carrying out their duties
• Ensure that the working area is kept clean and tidy at all times
• Identify VIP, regular guest and long staying guest, thus build rapport to offer personalized service and assistance
• Responsible for prompt and accurate handling of guest’s wake up calls
• Handling of guest and internal messages
• Set up systems to capture guest feedback and present this to the Guest Experience Manager on a regular basis
• Assess work operations and prepare plans to implement change when required
• Prepare staff rosters to meet business demands
• Assist with the development of new products and services
• Discipline staff, when applicable
• Determine and plan for future staffing needs
• Facilitate multi-skilling
• Maintain up-to-date staff records
• Manage staff training and development
• Implement staff performance appraisals
• Carry out exit interviews
• Provide ongoing advice and support to staff under the supervision
• Manage the delivery of high quality service to guests
• Ensure guest needs and reasonable requests are met
• Seek opportunities to continually improve guest service
• Take appropriate action to resolve guest complaints
• Achieve the budgeted targets for Guest Satisfaction
• Keep expenses within the budgeted amounts for the section
• Promote and sell the hotel and MHI’s products and services using up-selling and suggestive selling techniques
• Adhere to the hotel’s security and emergency policies and procedures
• Log security incidents and accidents in accordance with hotel requirements
• Prepare and conduct meeting and group presentations to keep staff/ management/ other parties informed of hotel operations and other relevant issues
• Demonstrate professional attitude and behaviour at all times
• Ensure all reporting and servicing deadlines are met on a timely basis
• Abide by MHI Guest Service Standard
• Carry out other tasks as directed by Guest Experience Manager

Quyền lợi được hưởng

- Attractive salary + service charge
- Great training course
- Professional and friendly working environment
- Participate in company's team- building activities
- Annual Health checkup + Insurance
*Lương và thưởng hấp dẫn
*Đào tạo theo tiêu chuẩn của tập đoàn và khách sạn
*Môi trường làm việc chuyên nghiệp và thân thiện
*Khám sức khỏe định kỳ và các chế độ bảo hiểm
*Các phúc lợi khác

Yêu cầu công việc

University degree in hospitality or related subjects preferred
Vietnamese - Excellent level, written & spoken
English - Good level, written & spoken
Min. 3 years working experience required in Call Centre operations in supervisory position

Yêu cầu hồ sơ

Sơ yếu lý lịch tự thuật - Công chứng
Chứng minh thư + Số hộ khẩu: Công chứng
Văn bằng chứng chỉ (nếu có) - Công chứng
Ảnh 4*6: 2 chiếc

Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô: 100 - 499
  • 44B, Lý Thường Kiệt, Hà Nội
  • https://www.meliahanoi.com
  • Excellently located in the center of the city, belongs to the Melia Hotels International, Melia Hanoi Hotel which with breathtaking views over the city and closed to the main tourist attractions is a first rate choice for both business and leisure travelers. The hotel owns one of the largest pillarless Grand Ballroom in Vietnam Thang Long Ballroom and other 11 function rooms of varying sizes can be set up in different style to facilitate working groups. The hotel consists of 306 rooms which are all spacious and cozy, providing all the five star facilities. Amongst these, the hotel provides outdoor swimming pool, fully-equipped fitness center, hairdresser and spa. Fine dining options include two exquisite restaurants serving authentic Vietnamese as well as International culinary specialties. Nằm trên một trong những con phố chính của trung tâm thủ đô Hà Nội, khách sạn Melia Hanoi với tầm nhìn ngoại cảnh bao quát thành phố xinh đẹp luôn luôn là lựa chọn hàng đầu cho khách du lịch và khách thương nhân. Khách sạn nổi tiếng bởi Grand Ballroom một trong những hội trường không cột lớn nhất Việt Nam với sức chứa 1300 khách hội thảo. Hội trường Thăng Long cùng 11 phòng hội thảo khác với thiết kế linh hoạt, trang thiết bị hiện đại, đa dạng có thể đáp ứng mọi hình thức hội nghị, hội thảo và sự kiện. Khách sạn bao gồm 306 phòng khách tiêu chuẩn 5 sao với không gian rộng rãi, ấm áp, thiết kế sang trọng, lịch sự cùng các tiện ích khác như bể bơi ngoài trời, phòng tập gym, salon tóc và spa. Ngoài ra, khách sạn có 2 nhà hàng nơi khách hàng có thể trải nghiệm và thưởng thức tinh hoa ẩm thực Việt cũng như các món ăn quốc tế phong phú.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu