Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
15343 1

Recruitment Specialist (Chuyên viên tuyển dụng)

  • Hạn nộp: 09/06/2025
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

1. GENERAL MISSION
- Responsible for personnel recruitment & training in all the positions, ensure in the shortest time recruit successfully qualified staff and best suits the company as well
2. TECHNICAL RESPONSIBILITIES
- Be responsible for all recruitment activities: Post recruitment ads, screen applications, set up interview appointments, select shorted lists, and complete the hiring process to make sure the number and quality of candidates meet the personnel requests of Head of departments
- Follow up the staff quality valuation after recruited
- Sort and filing the documents of HR department
- Update the database of all employees
- Responsible for reporting on the recruitment by week, month and year as requested by Head of department
- Support Human Resources Manager in training section (identifies training needs, prepare training documents, training class, evaluate training results, etc)
- Review and tabulate employee attendance sheets for payroll preparation monthly. Control annual leaves of all employees.
- Make all reports related to to Social Insurance, health insurance (increase and decrease in number of staff, claim for sickness and maternity)
- Prepare labor contracts for staff that passes probation period and extensions expired contracts
- Support Human Resources Manager in employee relations section (organizing periodical events of company to rise up culture and teamwork among employees, such as: Year-end staff party, summer outing, Family day, charity activity, monthly staff birthday party, etc)
- And other tasks of Human Resource department as assigned by Human Resources Manager
3. FINANCIAL RESPONSIBILITIES
- To improve the performance of manpower as well as develop better service for hotel guests through recruiting right person for the right place, training and human resources management system which creates staff loyalty and commitment.
4. HUMAN RESOURCE RESPONSIBILITIES
- To keep at anytime a perfect grooming (Uniform, nametag, make up for female ones, tidy hair..
- To build up good relationships with co-workers/manager and other departments in the hotel.
- To support colleagues/other departments in the hotel to run the job duties smoothly.
- To undertake all training as required (eg, first aid, health and safety, customer service)
- Be responsible for adhering to Hotel staff rules and regulations a detailed in the hotel staff handbook.
5. ADMINISTRATIVE RESPONSIBILITIES
- Be responsible to process the visa/work permit application procedure for expats
- Be in charge of other administrative procedures as assigned by Head of department

Quyền lợi được hưởng

- Competitive income and Benefits
- Active and pace environment
- Chances to explore and develop all necessary skills in HR field then grow in the career path

Yêu cầu công việc

1. Qualification:
- Minimum qualification of university (Major is related to tourism and hospitality management or human resources management)
2. Knowledges:
- Good knowledge about tourism sector
- Good knowledge about Vietnam Labor Code, Insurance Law
- Good grooming standards and appearance
3. Skills:
- Good communication skill
- Excellent interpersonal skills, including a pleasant telephone manner
- Good team working skills
- Good computer skills
- Excellence English skills (Listening, Speaking, Reading, Writing)
- Problem- solving skill
4. Characteristic:
- Initiative, courteous, hard working and attentive to detail
- Friendly, Out-going.

Yêu cầu hồ sơ

Dossier will be submitted after sucessfully recruited 

Chia sẻ:

Nộp hồ sơ ứng tuyển

Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Tải lên từ máy tính

Hồ sơ mẫu Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 3MB

Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô: 500 - 999
  • Trụ sở văn phòng EHG, tầng 4, số 9 Cửa Đông, Hoàn Kiếm, Hà Nội
  • https://ehg.com.vn
  • Tập đoàn Elegance Hospitality Group (EHG) tự hào là biểu tượng của sự xuất sắc trong ngành khách sạn và khu nghỉ dưỡng boutique tại Việt Nam, nổi tiếng với chất lượng dịch vụ hàng đầu. Khởi đầu từ một khách sạn nhỏ với chỉ 11 phòng và một đội ngũ hơn 10 nhân viên tận tâm, EHG nhanh chóng chiếm được cảm tình của du khách quốc tế đến Hà Nội nhờ dịch vụ tận tâm, mang tôn chỉ “Dịch vụ đến từ trái tim”. Trải qua hơn hai thập kỷ đầy đam mê và nỗ lực, EHG đã phát triển mạnh mẽ với hệ thống khách sạn và khu nghỉ dưỡng mang phong cách và dấu ấn riêng, trải dài khắp Việt Nam dưới thương hiệu La Siesta Hotels & Resorts. Là người tiên phong trong ngành dịch vụ khách sạn boutique ở Hà Nội, EHG tự hào khi có hai đại diện, La Siesta Classic Mã Mây (xếp hạng 7) và La Siesta Hội An Resort & Spa (xếp hạng 3), được vinh danh trong danh sách những khách sạn tốt nhất thế giới năm 2024 theo giải thưởng Tripadvisor Travelers’s Choice Awards - Best of the Best Hotels 2024 - Top World. https://www.tripadvisor.com/TravelersChoice-Hotels https://www.forbes.com/sites/jimdobson/2024/04/23/the-10-best-hotels-in-the-world-according-to-tripadvisor-travelers-choice-awards/ Các khách sạn thành viên khác của EHG cũng liên tục giữ vững vị trí hàng đầu tại Việt Nam và châu Á về chất lượng dịch vụ trên các trang web đặt phòng uy tín như TripAdvisor, Expedia, Booking.com và Agoda. Với thương hiệu La Siesta Hotels & Resorts, EHG đã được cộng đồng du lịch trong nước và quốc tế đánh giá cao, là chuỗi khách sạn và resort cao cấp tiên phong, định hình và dẫn dắt thị trường khách sạn boutique tại Việt Nam. Được du khách quốc tế yêu mến nhờ trải nghiệm vượt xa mong đợi qua từng điểm chạm, dịch vụ cá nhân hóa hoàn hảo, EHG đáp ứng nhu cầu đa dạng của từng khách hàng với cơ sở vật chất sang trọng, tinh tế và dịch vụ tiện ích, chất lượng cao. Hãy tham gia cùng chúng tôi ngay hôm nay để cùng nhau xây dựng một hệ thống khách sạn xuất sắc, nơi mà sự hoàn hảo và những trải nghiệm khó quên luôn được đặt lên hàng đầu.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo