Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
16865 1

Duty Manager

  • Hạn nộp: 24/03/2024
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Huyện Phú Quốc - Kiên Giang
Giờ làm việc
Làm theo ca
Ngành nghề
Tiền sảnh
Vị trí
N/A
Cập nhật
04/03/2024 19:24

Mô tả công việc

I. OVERALL OBJECTIVE

Under the general direction of the Front Office Manager, provides supportive functional assistance to all departments; interact with guests and members of the community. Coordinate with all departments in the hotel. Manage the activities of a front desk shift ensuring that guests receive prompt, professional attention and personal recognition.

II. MAIN DUTIES

• Provides functional assistance and direction to all departments.

• Cooperates, coordinates and communicates with other hotel departments as required.

• Reacts to situations to ensure guests receive prompt attention and personal recognition throughout the hotel

• Responds to guest needs and resolves related problems

• Supervises and directs Reception & Bell team personnel.

• Supports and assists Front Office personnel and all departments at peak periods.

• Ensures VIPs and A/Club club guests receive special attention

• Inspects front of house and back of house regularly for cleanliness and tidiness.

• Assists Guest Relations in greeting, rooming, and sending off VIP guests.

• Monitors appropriate standards of conduct, uniform, hygiene, and appearance of staff.

• Conducts shift briefings to ensure hotel activities and operational requirements are known

• Provides input for Front Office meetings.

• Promotes inter-hotel sales and in-house facilities.

• Checks billing instructions and monitors guest credit

• Analyses and approves discounts and rebates.

• Analyses the rate variance report to ensure rooms revenue control

• Takes action with the Property Management Systems (OPERA) in emergency situation.

• Communicate problems, resolved or unresolved to your Supervisor at shift change over and document in log book

• Report daily activities in logbook

• Ensures front line staff complies with FIT marketing techniques and maximize sales

• Fully conversant with all hotel emergency procedures

• When on night shift, performs duties per the Night Managers duties

• Is prepared to implement assigned tasks during emergencies such as fires, power failures and bomb threats

• Assists department manager to ensure departmental Risk Management Calendar actions are up to date as per monthly calendar schedule.

Quyền lợi được hưởng

1. Salary and Allowances

  • Full Salary & monthly Service Charge in probation period
  • Support to relocation allowance by ranks
  • Home Visit allowance

2. Benefits

  • Supported housing staff with full amenities and entertainment area
  • Support shuttle bus to Hotel.
  • Support for full meals during the work shift and day off.
  • Uniforms are provided according to Hotel standards.
  • International working environment, joining training courses according standard of AccorHotels.

3. Insurance policy

  • Insurance according to the provisions of Labour law
  • Suncare Insurance according to the provisions of policy SunGroup

Yêu cầu công việc

• Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with others; demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.

• Good writing skills

• Proficient in the use of Microsoft Office and OPERA

• Problem solving and organizational abilities

• Bachelor’s Degree or Diploma in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent

• 2 years experience in front office / guest services or related discipline including supervisory experience, or an equivalent combination of education and experience.

Yêu cầu hồ sơ

If you are interested, please contact our Recruitment team via:

  • Apply to via hoteljob.vn
  • Submit CV to email: hb2r4-hr4@ accor.com  ( please delete the space after the @ character)
  • Tel: 091.763.5788 (Mr.Linh)
*Note that ONLY shortlisted candidates will be contacted.
Chia sẻ:

Nộp hồ sơ ứng tuyển

Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Tải lên từ máy tính

Hồ sơ mẫu Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 3MB

Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • Mũi Ông Đội, Phường An Thới, Thành Phố Phú Quốc, Tỉnh Kiên Giang
  • https://www.premiervillage-phuquoc.com/
  • Tọa lạc tại Mũi Ông Đội, cực nam Đảo Ngọc, Premier Village Phu Quoc Resort là “viên ngọc quý” ẩn mình giữa sắc xanh của biển trời và thiên nhiên tươi mát hữu tình. Bao quanh bởi hai mặt biển, khu nghỉ dưỡng sở hữu tầm nhìn tuyệt đẹp vào mỗi sớm bình minh và những chiều hoàng hôn rực rỡ. Thư giãn tại 215 biệt thự sang trọng với bể bơi riêng, rồi lại thoả thích đắm mình trong bể bơi chung nhiều tầng nối liền hai bờ biển. Cảm nhận sự thư thái và hồi phục nguồn năng lượng tích cực tại Plumeria Spa và Fitness Centre nằm trên đỉnh đồi. Thưởng thức những món ăn Việt Nam đặc sắc tại nhà hàng theMarket, các món nướng độc đáo ở nhà hàng Corallo và nhiều loại salad dinh dưỡng tại Deli Shop.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu