Front Desk Supervisor
- Hạn nộp: 30/09/2023
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
1
Quận Nam Từ Liêm - Hà Nội
Làm theo ca
Tiền sảnh
Trưởng ca/ Giám sát
29/08/2023 18:50
Mô tả công việc
• Conducts shift briefings to ensure hotel activities and operational requirements are known
• Supervise front office operations during assigned shift including:
o Maintenance of guest information
o Maintenance of information about local events
o Compile occupancy statistics
o Supervise the use of he public address system
o Supervise group bookings
o Assisting with serious complaints
• Supervise cashiering activities during shift including:
o Cash handling and banking procedure
o Dealing with irregular payments
o Instructing staff in credit policies and facilities
o Instructing staff in cash security procedures
o Carry out debtor control
o Prepare reports
o Supervise the cashiering system
• Works with Superior and Human Resources on manpower planning and management needs
• Works with Superior and Director of Finance in the preparation and management of the Department’s budget.
Quyền lợi được hưởng
- Full salary and service charge in probation period
- Attractive salary and insurance package
- Opportunity to work with a great team of people and career growth in the world’s largest luxury hotel brand
- Opportunity to join international training and development programs
- Delicious and nutritious meal at Hotel’s Social Café
- Laundered uniform provided by Hotel
- Pre-employment health check and annual health check
- Free parking
- Recognition program with valuable gifts
- Summer vacation and many team building activities
- Hotel discounts worldwide at all IHG Hotels and Resorts
- Food & Beverage discount at Hotel
- Other benefits according to Hotel’s policy
Yêu cầu công việc
- Required Skills –
- Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with others; demonstrated ability to interact with customers, employees, and third parties that reflects highly on the hotel, the brand, and the Company.
- Proficient in the use of Microsoft Office and Front Office System
- Problem-solving and organizational abilities
- Qualifications –
- Diploma or Vocational Certificate in Hotel Administration, Hotel Management, or equivalent
- Experience –
- 1 year of experience in front office/guest services or related discipline including supervisory experience, or an equivalent combination of education and experience.
Yêu cầu hồ sơ
Please send CV (Photo attached) to:
- Email: Tin đã hết hạn
- HR Office: B1F, Hanoi Landmark 72, Nam Từ Liêm, Hà Nội
- Telephone: 024 3275 3464
Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
- Quy mô:
- Keangnam Hanoi Landmark Tower, Plot E6 Cau Giay New Urban Area, Me Tri Ward, Nam Tu Liem District, Hanoi, Vietnam
- https://landmark72.intercontinental.com/
Tọa lạc tại tòa tháp Hanoi Landmark72, InterContinental Hanoi Landmark72 là khách sạn năm sao cao nhất Việt Nam với 359 phòng nghỉ cao cấp, sang trọng, tất cả đều có tầm nhìn tuyệt đẹp ra toàn cảnh Hà Nội. Được thiết kế dựa trên ý tưởng nghệ thuật độc đáo, các nhà hàng và quán Bar trong khách sạn hứa hẹn là điểm đến hấp dẫn để thư giãn ở độ cao tới 300m. Ngoài ra, khu vực hội nghị với diện tích 3000m2, bao gồm phòng tiệc lớn với sức chứa hơn 1000 người là một địa điểm lý tưởng cho mọi sự kiện. Bên cạnh đó, tại tập đoàn IHG, chúng tôi luôn tâm niệm con người là tài sản quan trọng nhất và là trung tâm của mọi quyết định. Cam kết của chúng tôi tới mọi thành viên trong đội ngũ là mang tới môi trường làm việc lý tưởng nhất để gây dựng và phát triển sự nghiệp. Vì vậy, dù bạn là ai, sở thích của bạn là gì, hãy mang trọn vẹn niềm đam mê đó tới IHG và bạn sẽ có không gian được là chính mình tại chính nơi làm việc.
Thông tin liên hệ
- Human Resources Department