Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
21498 1

Giám sát nhà hàng

  • Hạn nộp: 31/12/2018
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Huyện Hoằng Hóa - Thanh Hóa
Giờ làm việc
Làm theo ca
Ngành nghề
Ẩm thực
Cập nhật
03/12/2018 14:53

Mô tả công việc

• To maintain hotel standards for hygiene and physical appearance

• Represent the hotel in a positive manner on and off duty

• Follow all regulations and procedures as laid down by the hotel

• To attend training and meetings and briefings as required

• To liaise with other departments on related issues

• To contribute to the total guests satisfaction of the hotel

• Be responsible for serving the guests with kinds of various food and beverages and maintaining a clean and hygienic restaurant.

• Be responsible for meeting and talking with the guests at all times with helpful and cheerful manner/ disposition

• Be able to trained the staff to the excellence services

• To inspect all equipments continuously and keep them well maintained to ensure smooth and proper functioning

• To maintain high standard of sanitation and cleanliness in all FB outlets

• Communicate with all staff relevant changes and daily operational needs

• Ensure effective communication within the department and the hotel

• Ensure all operating equipment is handled with due care and curb wastage on supplies

• To manage staff in a fair and just manner

• To supervise and complete further tasks within the department as requested by FB management according to the standards of quality and presentation.

• To assist restaurant manager in achieving FB monthly and yearly budget as allocated

• Maximizing profitability of the outlet by increasing turnover & controlling costs

• Recommends and implements guest service standards that meet the needs of the target market and are in line with operating concept of the restaurant.

• Ensure that the Restaurant and staff are prepared for service by means of Checklist

• To ensure all requisition for supplies are up to date by means of Checklist

• To be able to make proposal on FB food and beverage promotion/ also for festival

• Handles guest’s complaints

• Lobbing for guest comments

• Assure the coordination with the kitchen

• Take care of the food quality

• Be able to identify problem symptom of associates and solving them

Quyền lợi được hưởng

Candidates will be provided with job details during interview

Yêu cầu công việc

* Required Skills

- Demonstrated ability to interact with customers, employees.

- Problem solving and training abilities.

* Qualifications

- Diploma in Hotel Management, Food & Beverage, or related field.

* Experience

-1 year related experience or an equivalent combination of education and experience. Supervisory experience preferred

Yêu cầu hồ sơ

Gửi hồ sơ vào mail Tin đã hết hạn hoặc ứng tuyển trực tiếp qua hoteljob.vn
Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Bãi biển Hải Tiến - Thanh Hóa
  • The Marissa Hai Tien Hotel & Spa được ví như một viên ngọc biển, sang trọng và tinh tế tọa lạc tại vị trí đẹp nhất của bãi biển Hải Tiến - Thanh Hóa. Với quy mô hơn 100 phòng nghỉ được đầu tư theo tiêu chuẩn quốc tế, kết hợp với những nét đẹp thiên nhiên từ đại dương, The Marissa Hai Tien Hotel & Spa là lựa chọn không thể tuyệt vời hơn cho bạn và người thân trong mọi sự kiện sắp tới. Opening: Tháng 4/2019

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu