Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
16224 1

Quản lý Ca - Duty Manager

  • Hạn nộp: 31/01/2024
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Thành Phố Hội An - Quảng Nam
Giờ làm việc
Làm theo ca
Ngành nghề
Tiền sảnh
Cập nhật
08/01/2024 09:44

Mô tả công việc

- Oversee the entire Front Office operation while on duty and maintain high standards of service at all times

- Support Team Members in handling Guest requests and enquires to ensure a positive outcome

- Evaluate levels of Guest satisfaction and monitor trends, with a focus on continuous improvement

- Ensure regular and VIP Guests are recognized and that the Front Office department operates with a sales attitude and promotes the hotel brand’s loyalty scheme

- Maximise room occupancy at best rates and use up-selling techniques to promote hotel services and facilities

- Monitor the appearance, standards, and performance of the Front Office Team Members

- Ensure Team Members have current knowledge of hotel products, services, pricing, daily events/business and policies, as well as knowledge of the local area

- Maintain good communication and working relationships with all hotel departments

- Monitor staffing levels to meet cover business demands

- Conduct daily pre shift meetings

- Assist with staff performance issues in compliance with company policies and procedures

- Act in accordance with policies and procedures when working with front of house equipment and property management systems

- Respond and report on any guest and/or departmental team member injuries, concerns, complaints or incidents

- Establish and build relationships with guests to ensure all service expectations are exceeded

Quyền lợi được hưởng

• Professional working environment

• Attractive benefits that will be discuss directly during the interview

Yêu cầu công việc

- Duty Management/Guest Relations experience is essential

- A strong management experience in either Rooms Division or Food & Beverage

- Ability to work shifts

- Excellent customer service skills

- Has a good command of the English language, both spoken and written

- Display a polite and professional attitude to internal and external guests

- Excellent attention to detail

- Knowledge of housekeeping, food & beverage departments and maintenance.

Yêu cầu hồ sơ

Nhận hồ sơ và phỏng vấn trực tiếp tại Citadines Pearl Hoi An
Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • Khối phố An Bàng, phường Cẩm An, Hội An, Quảng Nam
  • CITADINES PEARL HOI AN Citadines Pearl Hoi An là dự án phức hợp gồm 364 phòng khách sạn, 218 căn hộ, 12 căn biệt thự cao cấp chuẩn 5*, kết hợp các hoạt động mua sắm, vui chơi giải trí, game club, bowling, rạp chiếu phim, dịch vụ ẩm thực Á - Âu, trung tâm hội nghị với sức chứa 1.000 khách, dịch vụ Spa, bể bơi ngoài trời rộng lớn... Tọa lạc ngay tại biển An Bàng - Top 100 bãi biển đẹp nhất thế giới. Dự án được đầu tư bởi Công ty CP Tri Việt Hội An, tư vấn và quản lý dự án bởi The Ascott Limited. Ascott là thành viên của Tập đoàn CapitaLand có trụ sở chính tại Singapore, là thương hiệu đẳng cấp tiên phong tại khu vực châu Á Thái Bình Dương trong lĩnh vực dịch vụ căn hộ từ năm 1984, và là nhà vận hành kinh doanh căn hộ dịch vụ hàng đầu thế giới.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu