Bell Attendant

Mia Saigon

Quy mô :

Theo dõi Nhà tuyển dụng này

Mô tả công việc

▪ Provide exceptional services to guests and internal customers at all times to maintain positive guest and colleague interactions with good working relationships.

▪ Be familiar with the hotel’s products/services and hotel’s current promotions and policies.

▪ Stores luggage according to standards.

▪ Directs guests and visitors to any of the Hotel’s facilities.

▪ Transports guest’s luggage to their room in an efficient manner and explaining all in house and room facilities.

▪ Assists to open and close car doors for guests whenever the opportunity arises.

▪ Ensures vehicle's license number, type are logged down on the luggage tags for future reference.

▪ Assists all guests with luggage storage, ensuring the proper handling, storage, security and procedures are followed.

▪ Handles parcel wrapping.

▪ Ensures all messages of any kind are promptly delivered to the guest’s room.

▪ Assists to direct traffic in the hotel’s driveway.

▪ Hails taxis and answers guests’ inquiries.

▪ Prevents entrance of unauthorised or undesirable persons

▪ Opens doors, welcomes and greets guests and visitors.

▪ Loads / Unloads guest luggage from cars/buses upon arrival and departure and handling other services requested by guests.

▪ Understand of and adhere to the hotel's rules and regulations and in particular, the policies and procedures relating to fire, hygiene, health and safety.

▪ Attends training sessions and meetings as and when required.

▪ Carries out any other reasonable duties and responsibilities as assigned.

• Ensure that guests receive the levels of service expected by creating an environment where everyone in the team is focused on connecting with our guests

• Proactively interact with our guests

• Anticipate on guests’ needs wherever possible, and to take action to enhance guest satisfaction

• Have extensive knowledge of the company’s security and health safety procedures

• Exercise care, attention and caution in dealing with guests, colleagues and company property

• Be aware of, and comply with, all relevant food safety acts

• Attend all statutory fire, health and safety training sessions to remain fully up to date with rules concerning fire and health safety

• Have full knowledge of your department’s risk assessments, ensuring that all team members are fully aware of these risks

Quyền lợi được hưởng

Benefits:

- Full-time employee:

+ Minimum Salary for staff line from 6,500,000 VND (fresh graduate 5,000,000 VND – 6,000,000 VND) + Service Charge

+ Bonus on Public Holiday

+ 13th month salary

+ 02 meals / shift

+ Working time: 05 days / week, 02 days off / week

+ Hotel uniform & laundry

+ 24/7 accident insurance with Social Insurance, Health Insurance, Unemployment Insurance

+ Annual team building and outing trip

+ Talent development program for outstanding employee

- Part-time employee: 30.000 VND/ hour + Meals + Uniform

- Internship: Allowance 2.500.000 - 3.500.000 VND/month + Meals + Uniform

Yêu cầu công việc

• Tốt nghiệp trung học/cao đẳng/Đại học hoặc tương đương

• Giấy chứng nhận đang tham gia các khóa đào tạo thêm chuyên môn là một lợi thế

• Đã từng làm việc tại vị trí tương đương

• Có trách nhiệm và chịu áp lực công việc

• Kỹ năng giao tiếp và trình bày thu hút

• Có khả năng thuyết phục khách hàng

• Giao tiếp tốt tiếng Việt và tiếng Anh.

• Ưu tiên có thể giao tiếp thêm tiếng Hàn, tiếng Nhật

Yêu cầu hồ sơ

Giấy tờ và bằng cấp liên quan gửi về email: Gửi email

Bell Attendant

Chức danh Ngày kết thúc Mức lương
Reservation Officer 28/02/2020 Thỏa thuận
Public Area Attendant/ Nhân viên vệ sinh khu vực công cộng 28/02/2020 5 - 8 triệu
Human Resources Internship / Thực tập sinh Nhân sự 28/02/2020 1 - 3 triệu
Nhân viên bảo vệ/ Security Officer 26/02/2020 5 - 8 triệu
Nhân viên cảnh quan/ Landscape 27/03/2020 8 - 12 triệu
HR Officer 28/02/2020 Thỏa thuận
Waiter / Waitress (Nhân viên phục vụ nhà hàng) 13/03/2020 5 - 8 triệu
Front Office Internship / Thực tập sinh Bộ phận tiền sảnh 29/02/2020 3 - 5 triệu
F&B Internship / Thực tập sinh Bộ phận Ẩm thực 29/02/2020 3 - 5 triệu
Nhân viên tạp vụ Canteen 31/03/2020 Thỏa thuận
Sales Manager / Senior Sales Manager 29/03/2020 Thỏa thuận
Spa Manager 14/04/2020 Thỏa thuận
Personal Assistant to General Manager 14/04/2020 Thỏa thuận
Kỹ Thuật viên Spa/ Massage Therapist 14/03/2020 Thỏa thuận
Sales Executive 13/03/2020 Thỏa thuận
Housekeeping Supervisor 28/02/2020 Thỏa thuận
Public Area Supervisor 27/02/2020 Thỏa thuận
Canteen Chef (Trưởng bếp căn tin khách sạn) 18/02/2020 12 - 20 triệu
Gardener Supervisor (Giám sát làm vườn/ cảnh quan) 14/03/2020 8 - 12 triệu
Pastry Chef (Bếp trưởng bếp bánh) 15/03/2020 Thỏa thuận
Thực tập sinh lễ tân Spa 29/03/2020 Dưới 1 triệu
Front Office Manager (Urgently) 31/03/2020 Thỏa thuận
Reservation Supervisor 31/03/2020 Thỏa thuận
Revenue Manager 31/03/2020 Thỏa thuận
Executive Chef 31/03/2020 Thỏa thuận

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá