Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
20244 1

Concierge Agent

  • Hạn nộp: 31/07/2023
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
2
Nơi làm việc
Huyện Xuyên Mộc - Bà Rịa - Vũng Tàu
Giờ làm việc
Giờ hành chính
Ngành nghề
Tiền sảnh
Vị trí
Nhân viên
Cập nhật
31/07/2023 11:09

Mô tả công việc

1. Supervise and direct Bellman/Transportation activities and Bell/Transportation Staff

2. Responsible for sorting and distributing guests and administrative mail and returning mail to the sender for forwarding mail

3.Provide information pertaining to all hotel services, local places of interests, restaurants, doctors, sightseeing tours and any other information likely to be of the interest to guests

4. Be prepared to recommend first and foremost the hotel’s own Food and Beverage outlets before any other, making himself totally familiar with the operating times and each outlets benefits

5. Ensure the lobby is always kept in an orderly fashion and that ashtrays are kept clean

6. Responsible for the maintenance of the hotel information directory (function board) and ensures that the information shown in current and accurate at all times

7. Prepares efficient work schedule for Bell Services, arranging holidays and vacation, taking into consideration project occupancy and forecasts and any large group movements, especially those with early or late arrivals or departures

8. Ensures that all bell staff are neat, clean and punctual at all times and that they perform the task assigned to them promptly and efficiently

9. Handle problems associated with guests and liaise with department heads or executive management in the absence of the Duty Manager.

10. To ensure luggage is promptly delivered to guest room.

11. To co-ordinate the arrival of guests to the hotel according to the hotel standard.

12.  Works with Superior and Human Resource Manager to ensure the departmental performance of staff is productive. Duties include:

+ Assists in planning for future staffing needs

+ Assists in recruiting in line with company guidelines

+ Prepares and administers detailed induction program for new staff

+ Maintains a comprehensive, current and guest focused set of departmental standards and procedures and oversees their implementation through thorough on the job training

+ Ensures training needs analysis of Bell Staff is carried out and training programs are designed and implemented to meet needs

+ Conducts probation and formal performance appraisal discussions in line with company guidelines

+ Coaches, counsels and disciplines staff, providing constructive feedback to enhance performance

+ Regularly communicates with staff and maintains good relations

13. Works with superior in the preparation and management of the department’s budget. Duties include:

+ Assists in co-coordinating the preparation of the departmental annual budget

 + Controls and monitors departmental costs on an ongoing basis to ensure performance against budget

14. Demonstrate Awareness of OH&S policies and procedures and ensure all procedures are conducted safely and within OH&S guidelines and ensure your direct reports do the same

15. Be aware of duty of care and adhere to occupational, health and safety legislation, policies and procedures

16. Be familiar with property safety, first aid and fire and emergency procedures and operate equipment safely and sensibly

17. Initiate action to correct a hazardous situation and notify supervisors of potential dangers

18. Log security incidents and accidents in accordance with hotel requirements

Quyền lợi được hưởng

- International working environment

- Attractive salary
- 13th month salary
- Birthday benefit
- Special room rate as per Melia Hotels International policy

Yêu cầu công việc

- College Degree or above

- Vietnamese - Excellent level, written & spoken

- English - Good level, written & spoken

- Knowledge of third language is an advantage

- Proficiency in Microsoft Office software: Word and Excel, PowerPoint

- At least 4 years in international hotels in the same position.

Yêu cầu hồ sơ

CV in English
Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • Ấp Hồ Tràm, Xã Phước Thuận, Huyện Xuyên Mộc, Tỉnh Bà Rịa – Vũng Tàu
  • https://www.facebook.com/meliahotram.recruitment/
  • Với khoảng 2 giờ lái xe từ thành phố Hồ Chí Minh, Meliá Hồ Tràm là điểm đến độc đáo cho những ai yêu thích lối sống sang trọng. Khu nghỉ mát được thiết kế tầm quốc tế và trang bị tiện nghi xa hoa sẽ tạo cho khách hàng một cảm giác thoải mái và thư giãn khi muốn thoát khỏi sự ồn ào và náo nhiệt của thành phố lớn. Với 152 căn nghỉ dưỡng và 61 căn biệt thự được thiết kế hiện đại, sang trọng và bao quanh bởi những khu vườn thiên nhiên, 4 khu vực ẩm thực, phòng họp và khu vực chăm sóc sức khỏa YHI Spa đã làm nổi bật lên tính tiện nghi và sang trọng cho khu nghỉ mát có thương hiệu quốc tế này. Located within a 2-hour drive from Ho Chi Minh, Meliá Ho Tram is an exclusive destination catering to those who demand luxury lifestyles. The international design and lavish amenities will provide a luxurious and convenient escape from the noise and congestion of the big city. With 152 modern designed resort suites and 61 luxury villas surrounded by natural gardens, 4 F&B outlets, meeting room facilities and YHI Spa complement the offer of this international branded Resort.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu