Reservation Agent (Nhân viên đặt phòng)
- Hạn nộp: 31/01/2022
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
1
Huyện Xuyên Mộc - Bà Rịa - Vũng Tàu
Khác
Tiền sảnh
Nhân viên
17/01/2022 13:47
Mô tả công việc
1. To handle all reservations by telephone, fax, e-mail.
2. To handle group reservations.
3. To update reservations in the PMS received via the interface.
4. To adhere to all reservation standards.
5. To understand and be able to answer all questions about rates, room categories and seasonality.
6. To sell rates according to availability and yield strategy.
7. To maintain and develop guest contact.
8. Handling all reservation documents and correspondence correctly and conscientiously.
9. Applying company credit policy.
10. To pass on sales leads to Sales managers.
11. Pro-actively try to cross-sell (F&B, Spa, etc.) and up-sell room types.
12. Efficient and complete communication with all other departments, especially front desk, accounting and sales.
13. Complete knowledge of the property management system.
14. Working knowledge of Microsoft Word and Excel, Internet and e-mails.
15. To participate in team or department meetings.
16. To cooperate with and assist team members.
17. Participating in all trainings as required.
18. To be able to clearly communicate information to guests or colleagues.
19. To have complete knowledge of the following:
• the Hotel and all outlets
• the area
• the company
• sister properties
• special events in the area
20. To perform all duties and responsibilities in a timely and efficient manner in accordance with established company policies and procedures to achieve overall objectives of this position.
21. To Understand and strictly adhere to the Rules & Regulations established in the Employees Handbook and the Hotel’s policy on Fire, Hygiene, Health & Safety.
22. To ensure that all potential and real hazards are reported and rectified immediately.
23. To understand and strictly adhere to the Hotel’s Employee rules & regulations.
24. To report for duty punctually, wear the correct uniform and name tag at all times.
25. To perform any other duties as assigned to him/her by management.
Quyền lợi được hưởng
- Attractive salary
- 13th month salary
- Birthday benefit
- Special room rate as per Melia Hotels International policy
Yêu cầu công việc
- EDUCATION AND TRAINING:
College Degree or above
- LANGUAGES:
Vietnamese - Excellent level, written & spoken
English - Good level, written & spoken
- SPECIFIC KNOWLEDGE
Selling skills
Knowledge of current market trends
Micros/Fidelio or Opera PMS
Microsoft Office
- WORK EXPERIENCE:
At least 2 years in international hotels in the same position.
Yêu cầu hồ sơ
Contact: Tin đã hết hạn or Tin đã hết hạn
Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
- Quy mô:
- Ấp Hồ Tràm, Xã Phước Thuận, Huyện Xuyên Mộc, Tỉnh Bà Rịa – Vũng Tàu
- https://www.facebook.com/meliahotram.recruitment/
Với khoảng 2 giờ lái xe từ thành phố Hồ Chí Minh, Meliá Hồ Tràm là điểm đến độc đáo cho những ai yêu thích lối sống sang trọng. Khu nghỉ mát được thiết kế tầm quốc tế và trang bị tiện nghi xa hoa sẽ tạo cho khách hàng một cảm giác thoải mái và thư giãn khi muốn thoát khỏi sự ồn ào và náo nhiệt của thành phố lớn. Với 152 căn nghỉ dưỡng và 61 căn biệt thự được thiết kế hiện đại, sang trọng và bao quanh bởi những khu vườn thiên nhiên, 4 khu vực ẩm thực, phòng họp và khu vực chăm sóc sức khỏa YHI Spa đã làm nổi bật lên tính tiện nghi và sang trọng cho khu nghỉ mát có thương hiệu quốc tế này. Located within a 2-hour drive from Ho Chi Minh, Meliá Ho Tram is an exclusive destination catering to those who demand luxury lifestyles. The international design and lavish amenities will provide a luxurious and convenient escape from the noise and congestion of the big city. With 152 modern designed resort suites and 61 luxury villas surrounded by natural gardens, 4 F&B outlets, meeting room facilities and YHI Spa complement the offer of this international branded Resort.
Thông tin liên hệ
- Phòng Nhân sự - Phòng Nhân sự