Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
11237 1

Excutive Sous Chef/Bếp phó Điều Hành(Alba Wellness Valley is being managed by Fusion Group)

  • Hạn nộp: 30/06/2019
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Huyện Phong Điền - Huế
Giờ làm việc
Giờ hành chính
Loại hình
Resort/ Khu Du lịch
Ngành nghề
Bếp
Cập nhật
20/06/2019 13:32

Mô tả công việc

 Trains, develops and motivates supervisors and culinary staff to meet established food preparation standards on a consistent basis.

Đào tạo, phát huy và thúc đẩy các giám sát và kể cả nhân viên đáp ứng yêu cầu về tiêu chuẩn chuẩn bị thực phẩm dựa trên các cơ sở phù hợp.

 Teaches preparation according to well defined recipes and follows up and discusses ways of constantly improving the cuisine at the property.

Dạy cho nhân viên về khâu chuẩn bị dựa trên các công thức đã được định rõ, luôn theo dõi và thảo luận để cải thiện chất lượng ẩm thực.

 Display exceptional leadership by providing a positive work environment, counselling employees as appropriate and demonstrating a dedicated and professional approach to management.

Thể hiện khả năng quản lý nổi trội bằng cách tạo ra một môi trường làm việc tích cực, tư vấn cho nhân viên khi thích hợp và chứng tỏ được khả năng quản lý và tiếp cận một cách tận tâm, chuyên nghiệp.

 Should be able to provide direction for all day-to-day operations in the kitchen.

Định hướng hoạt động hàng ngày của nhà bếp.

 Understand employee positions well enough to perform duties in employees' absence or determine appropriate replacement to fill gaps.

Thực sự hiểu về chức năng của từng vị trí công việc trong bộ phận để có thể thực hiện công việc thay khi có người vắng mặt hoặc chỉ định người thay thế đúng đắn tại thời điểm đó.

 Provides guidance and direction to subordinates, including setting performance standards and monitoring performance.

Hướng dẫn và chỉ đạo cho cấp dưới, bao gồm việc thiết lập các tiêu chuẩn thực hiện và giám sát hoạt động.

 Utilizes interpersonal and communication skills to lead, influence kitchen staff.

Tận dụng kỹ năng giao tiếp giữa các cá nhân với nhau để dẫn dắt và gây ảnh hưởng đối với nhân viên.

 Improves service by communicating and assisting individuals to understand guest needs, providing guidance, feedback, and individual coaching when needed.

Cải thiện dịch vụ bằng cách tiếp xúc và giúp đỡ cho từng cá nhân để họ hiểu được nhu cầu của khách hàng cũng như hướng dẫn, phản hồi và đào tạo nhân viên khi cần thiết.

 Delegates as appropriate to develop supervisors and subordinates to accept responsibility and meet clearly defined goals and objectives.

Ủy thác công việc một cách hợp lý cho các giám sát và nhân viên cấp dưới nhằm đạt được mục tiêu công việc đã đề ra.

 Reviews staffing levels to ensure that guest service, operational needs and financial objectives are met.

Đánh giá lại năng lực của nhân viên để chắc chắn rằng sẽ đáp ứng được nhu cầu của khách, nhu cầu hoạt động của công ty và các mục tiêu tài chính.

 Actively involves in menu development and maintaining updated and accurate costing of all dishes prepared and sold in the Food and Beverage operation.

Tích cực tham gia trong việc phát triển menu và duy trì việc cập nhật, kiểm soát chi phí thực phẩm, đồ uống được bán ra.

 Responsible for setting menus to suit each restaurant.

Chịu trách nhiệm về việc thiết lập thực đơn sao cho phù hợp với từng nhà hàng.

 Always ensure the cost of food.

Luôn đảm bảo được giá vốn của thực phẩm.

 Determines how food should be presented, and create decorative food displays.

Xác định được cách thức trình bày món ăn và có thể tạo ra nhiều cách trang trí món ăn.

 Recognizes superior quality products, presentations and flavour.

Có thể nhận diện được chất lượng, hình thức và hương vị của những sản phẩm cao cấp.

 Ensures compliance with food handling and sanitation standards.

Đảm bảo tuân thủ các tiêu chuẩn về an toàn vệ sinh thực phẩm.

 Follows proper handling and right temperature of all food products.

Tuân thủ nhiệt độ bảo quản thích hợp cho từng loại thực phẩm.

 Ensures all equipment in the kitchen is properly maintained and in working order in accordance with local Health department and resort standards.

Đảm bảo rằng tất cả các thiết bị trong nhà bếp được bảo trì và hoạt động dựa trên các tiêu chuẩn của Sở y tế địa phương và của Khu nghỉ dưỡng.

 Coordinates with the accounting department for acquisition of needed goods.

Phối hợp với BP Kế toán để mua các hàng hóa cần thiết.

 Ensure all products are prepared in a consistent manner and meet departmental appearance/quality standards.

Đảm bảo rằng tất cả các sản phẩm được chuẩn bị một cách phù hợp và đáp ứng được yêu cầu về trình bày cũng như các tiêu chuẩn về chất lượng.

 Ensure proper grooming and hygiene standards for all kitchen staffs.

Đảm bảo tất cả nhân viên nhà bếp phải tuân thủ quy định về diện mạo, trang phục và các tiêu chuẩn vệ sinh.

 Ensures all kitchen employees maintain required food handling and sanitation certifications.

Đảm bảo tất cả nhân viên nhà bếp phải duy trì tiêu chuẩn vệ sinh an toàn thực phẩm theo giấy chứng nhận.

 Ensure proper purchasing, receiving and food storage standards in the kitchen.

Đảm bảo rằng thực phẩm được mua, nhận và lưu trữ tại bếp theo đúng tiêu chuẩn.

 Interacts with guests to obtain feedback on food quality, presentation and service levels.

Tương tác với khách hàng để có được những phản hồi về chất lượng và bài trí của món ăn cũng như chất lượng dịch vụ nói chung.

 Actively responds to and handles guest problems and complaints.

Chủ động phản ứng và xử lý các vấn đề của khách cũng như các than phiền.

 Ensure sufficient staffing levels are scheduled to accommodate business demands.

Đảm bảo đủ số lượng nhân viên theo kế hoạch để đáp ứng nhu cầu kinh doanh.

 Follows and enforces all applicable safety procedures specified for kitchen and food servers.

Tuân thủ và thi hành các quy trình an toàn đặc trưng cho bếp và ngành phục vụ ẩm thực.

 Review weekly and monthly schedules to meet forecast and budget.

Xem lại lịch trình hàng tuần và hàng tháng để đáp ứng được dự báo và ngân sách.

 Attend the daily morning meetings and other administrative sessions.

Tham dự các buổi họp hàng ngày và hàng kỳ.

 Identifies the developmental needs of kitchen staffs and provide coaching, mentoring, and also helping them to improve their knowledge or skills.

Xác định nhu cầu phát triển của nhân viên bếp và cung cấp huấn luyện, tư vấn và giúp họ cải thiện các kiến thức hoặc kỹ năng nghề.

 Frequently review finished products for quality and presentation before the orders are send to guest.

Thường xuyên xem lại chất lượng và bài trí của món ăn sau khi hoàn thành trước khi mang lên phục vụ khách.

 Able to perform additional duties as requested by the hotel management as and when required.

Có khả năng thực hiện các nhiệm vụ bổ sung được yêu cầu bởi ban quản lý và bất cứ khi nào được yêu cầu.

Quyền lợi được hưởng

 Two months probationary period with 100% salary.

 Phone expense will be paid VND 300.000/month with manager position.

 Free accommodation with air-conditioner at the staff house of the resort (separate room).

 Laundry at the resort according to the company’s policy.

 Free breakfast at the Restaurant, free lunch & dinner at the Staff Canteen.

Transportation for work is arranged by the resort

Receiving full kinds of insurances (Social/Health/ Accident Insurances)

You will be entitled to 12 (Twelve) days of paid annual leave per year. Unused annual leave may not be carried over to the following year.

Public Holidays (10 days) in force in the country of assignment.

Working days are related to six (06) days per week. Working hours may vary from time to time and will be depend upon business needs.

Yêu cầu công việc

EDUCATION:

- Able to demonstrate good written and verbal communication in English

- Proficiency with computers and computer programs, including Microsoft Word, Excel and Outlook.

- 3 Year Hospitality Management or equivalent Culinary university degree.

EXPERIENCE :

With a minimum of two years experiences in a similar capacity / function in

REQUIREMENTS :

 Displays leadership in guest hospitality, exemplifies excellent customer service and creates a positive atmosphere for guest relations.

 Having an eye for detail and creativity to look at things differently will be a key to developing the Food and Beverage Experience.

Yêu cầu hồ sơ

Please sent your CV via as bellow

- Email: Tin đã hết hạn

- Tell: 0234 3 553 225 (Ext: 808) or Ms Le: 0328 555 469

Or apply directly at Alba Wellness Valley by Fusion

Add: Phong Son commune, Phong Dien dictrict, Thua Thien Hue province, Hue city.

Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • Phong Sơn, Phong Điền, TP Huế
  • https://www.facebook.com/Alba-Wellness-Valley-Recruitment...
  • The famous wellness-inspired hospitality brand Fusion has recently signed a management contract with the five-star Alba Wellness Resort and the neighboring Thanh Tan Hot Springs Hotel to become the official operator of Alba Wellness Valley complex, offering accommodation, F&B, Onsen & Spa services as well as other wellness activities and outdoor games. This is a perfect match because Fusion and Alba are both wellness brands aiming at building a wellness lifestyle in the field of hospitality. Founded in 2008, Fusion has today more than 1.800 employees (including 300 spa specialists) working in five beachfront resorts and city hotels in Vietnam. Alba Wellness Valley was built at the source of the legendary Thanh Tan hot spring, 30km in the north of Hue city, with a range of Onsen bathing experiences, varied spa, wellness activities and outdoor games for individuals and families in the heart of pure and beautiful nature. We hope this cooperation will transform Alba Wellness Valley into a unique destination for well-being in Vietnam

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu