Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
20176 1

Bar Manager

  • Hạn nộp: 30/04/2019
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Huyện Cam Lâm - Khánh Hòa
Giờ làm việc
Làm theo ca
Ngành nghề
Ẩm thực
Vị trí
N/A
Cập nhật
21/08/2019 12:00

Mô tả công việc

Develops and implements strategies to achieve revenue and profit goals

  •  Participates in the development of the marketing plan for the bar/lounge by keeping current on competitors on a regular basis
  •  Develops and implements special promotions and employee incentives
  •  Provides employees with current up-to-date information on drink specials and menu items
  •  Increases sales by coaching employees on effective sales techniques
  •  Maximizes productivity by using forecasting techniques to adjust scheduling

Manages the operation of bar/lounge

  •  Coordinates the setup of bar/lounge area in accordance with Radisson Hotel Group standards
  •  Manages the food and beverage service provided in assigned bar/lounge; coaches employees on effective service techniques
  •  Inspects bar/lounge area on an on-going basis and takes appropriate steps to ensure facilities meet or exceeds the hotel’s standards at all times
  •  Leads staff meetings
  •  Assists in quarterly inventories
  •  Properly executes check control procedures
  •  Maintains sanitary and safe work environment for guests and employees

Develops and implements strategies and practices which support employee engagement

  •  Recruits and selects qualified candidates
  •  Provides employees with the orientation and training needed to understand expectations and perform job responsibilities
  •  Communicates performance expectations and provides employees with on-going feedback
  •  Provides employees with coaching and counselling as needed to achieve performance objectives and reach their fullest potential

Creates 100% guest satisfaction by providing the Yes I Can! experience through performance that demonstrates the standards of, genuine hospitality and exceeding guest expectations

  •  Gives personal attention, takes personal responsibility and uses teamwork when providing guest service
  •  Listens, apologizes with empathy, finds a solution and follows through when resolving guest problems
  •  Provides Yes I Can! genuine hospitality and teamwork on an ongoing basis
  •  Assumes the responsibility to notice when the guest is not satisfied and uses their best judgment as to when it is appropriate to use the 100% Guest Satisfaction
  •  Performs other duties required to provide the service brand behavior and genuine hospitality

Adheres to hotel policies and procedures

  •  Attends work on time and as scheduled
  •  Follows hotel grooming and hygiene standards
  •  Minimise safety hazards by following all safety rules and procedures
  •  Keeps Manager promptly and fully informed of all problems or unusual matters of significance
  •  Performs all duties and responsibilities in a timely and efficient manner in accordance with established company policies and procedures to achieve the overall objectives of this position
  •  Maintains a favourable working relationship with all other hotel employees to foster and promote a co-operative and harmonious working environment
  •  At all times projects a favourable image of the Hotel to the public


Quyền lợi được hưởng

  • Working in a dynamic, professional environment with many opportunities for career development

Yêu cầu công việc

  •  Minimum two years bar/lounge management experience
  •  High school diploma required, associate degree preferred
  • Strong oral and written communication skills
  •  Able to collaborate effectively with other hotel employees and managers to ensure teamwork
  •  Able to resolve conflicts guests, supervisor and employee
  •  Knowledge of local liquor laws and regulations
  •  Strong floor presence with focus and energy
  •  Ability to multitask and work well under pressure
  •  Basic mathematical skills
  •  Basic computer skills in Microsoft Office Suite

Yêu cầu hồ sơ

CV và đơn ứng tuyển / CV and application letter
Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • Cam Ranh, Khánh Hòa
  • Công ty CP Đầu tư Du lịch Eurowindow Nha Trang thuộc Eurowindow Holding là chủ đầu tư của khu nghỉ dưỡng Radisson Blu Resort Cam Ranh, với 250 phòng khách sạn và 36 biệt thự cao cấp cùng nhiều tiện ích phụ trợ tiêu chuẩn 5 sao như Trung tâm hội nghị, khu spa và dịch vụ giải trí, thư giãn sang trọng. Khu Resort chất lượng 5 sao này được quản lý bởi thương hiệu uy tín, danh tiếng của Tập đoàn Carlson Rezidor Hotel Group sẽ mang đến cho du khách cơ hội trải nghiệm dịch vụ nghỉ dưỡng đẳng cấp 5 sao quốc tế tại Việt Nam.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu