Human Resources & Admin Manager
- Đã tuyển xong
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
Mô tả công việc
1. Guide and manage the overall functions of Human Resources:
- Recruitment and staffing (benchmark survey for recruitment & retention scheme support)
- Salary & Performance review
- Labor relations, employee separation
- Implementation of policies and various employee programs (orientation, training program, leadership development & succession planning)
- Organizational restructure & development where required
2. Promote Company culture/core values
3. Play a critical role in change management
B- ADMIN TASKS
- Complying business licenses/permits with the laws (food hygiene, parking, wine retail, fire prevention...)
- Manage/supervise the application of work permit, residence card/visa for expatriate (if any)
- Ensure HR reports are completed in a timely manner
- Represent General Manager during authority's inspections when required
- Maintain good relationship with local authorities to ensure the smooth running of operations
- Other tasks as required by BOD
Quyền lợi được hưởng
- Attractive salary plus annual review and annual bonus based on performance
- Service charge bonus payable on monthly basic
- 100% coverage of social insurances and 24/7 insurance
- Duty meal and parking provided
- Annual health check-up, annual holiday trip with team
- Opportunities for learning and development.
Yêu cầu công việc
- A bachelor's degree and five years of human resource & admin experience
- Sound knowledge of employment law and regulatory compliance issues
- Excellent written and verbal communication skills, outstanding social skills
- Fluency in English is a must
2. Personality:
- Must be a positive thinker and open-minded
- Service oriented and very responsive to internal/external customers
- Self-starter with excellent dependability and integrity
- Agile and quick learner, enjoys collaborative projects and continuous education
- Willingness to go extra miles, high level of adaptability
- Coaching and mentoring skills, ability to influence others
- Highly organized and have good eyes for details"
Yêu cầu hồ sơ
Email: Tin đã hết hạn

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
Quy mô: 100 - 499
Press Club Building, 12 Phố Lý Đạo Thành, Hoàn Kiếm, Hà Nội, Vietnam
-
Press Club (Trung tâm Dịch vụ Báo chí) là doanh nghiệp liên doanh được thành lập từ tháng 10 năm 1997, có trụ sở là một tòa nhà thương mại 7 tầng mang phong cách kiến trúc Pháp cổ tọa lạc tại trung tâm thủ đô Hà Nội. Press Club cung cấp những gian hàng và văn phòng cho thuê hạng A với các khách hàng lớn như Regus, Omega và Starbuck. Đặc biệt, với lịch sử phát triển hơn 20 năm qua, Press Club được ghi nhận là một địa điểm lý tưởng để tổ chức hội thảo, sự kiện và là nơi thưởng thức tinh hoa ẩm thực nước Pháp. Chúng tôi sở hữu một phòng họp thiết kế lịch lãm có sức chứa 200 khách, một nhà hàng sang trọng mang tên La Table du Chef chuyên phục vụ thực đơn của bếp trưởng 2* Michelin, và quán bar La Plume với không gian vừa hiện đại, vừa ấm cúng, mang đến những trải nghiệm thú vị từ các loại cocktail độc đáo nhất. Đội ngũ Press Club gồm hơn 100 nhân viên, những con người năng động, hài hước và có niềm đam mê đặc biệt với ngành dịch vụ, với ẩm thực - đồ uống. Chúng tôi đang tìm kiếm những bạn trẻ tràn đầy nhiệt huyết, có đam mê với ẩm thực cao cấp, để cùng chúng tôi sáng tạo, đổi mới và phát triển Press Club.
Thông tin liên hệ
-
Ms Hương - Phòng Nhân sự - HR
-