bellman

Bellman

Premier Village Ha Long Bay

Quy mô :

Theo dõi Nhà tuyển dụng này

Mô tả công việc

  • Checks the daily arrival list for VVIP's or guests with special need.
  • To be present at the Concierge/Reception desk or in the lobby to be ready to assist guests, colleagues and visitors when requested.
  • Ensure collection and delivery of guest luggage and equipment in an efficient and timely manner.
  • Tag baggages it and return the identification slips to guests.
  • Assists guests with luggage to the front desk.
  • Escorts guests to room, placing luggage in room assigned by front desk.
  • Inspects guest room for order and adequate supplies and informs guests of room amenities
  • Delivers faxes, messages, packages and flowers to guests rooms and other offices.
  • Provide items on loan to guest and collect the items back from guest before departure.
  • Inform Front Desk Cashier to charge items given on loan, in case there is any charges applicable.
  • Ensure the efficient delivery and collection of group luggage.
  • Ensure that the guest has verified that all luggage has been accounted for.
  • Ensure safe storage and collect ticketing of guest coats and personal items.
  • Assist guest with Long term luggage storage requests / Left luggage requests.
  • Update and file the left luggage request form / Long Term luggage request form.
  • Update and file errand cards.
  • Update the Luggage movement register.
  • Transport departing guests luggage from the room to the lobby, then into a car or taxi after reconfirming with the guest.
  • Respond to guest requests and queries providing a knowledgeable, efficient and helpful information service.
  • Assist the senior Concierge on duty with his/her duties during busy periods and breaks.
  • Assist with answering the telephone and taking messages, transferring calls or dealing with enquiries.
  • To provide an efficient luggage storage, delivery and collection service.
  • Perform any other works as and when assigned by the management

Quyền lợi được hưởng

- Lương cơ bản + thưởng service charge

- Làm việc trong môi trường năng động, chuyên nghiệp

- Có nhiều cơ hội giao tiếp với người nước ngoai

- Hỗ trợ ăn giữa ca, hỗ trợ nhà ở (đối với nhân viên ngoại tỉnh)

- Mức lương cạnh tranh

- Thưởng theo hiệu quả công việc

- Thưởng lương tháng 13

- Và các chế độ phúc lợi khác theo quy định của công ty

Yêu cầu công việc

PREREQUISITES:
  • Previous experience in hospitality would be preferred and Commitment to delivering a high level of customer service. Be a good team player and Flexibility to work a variety of early and late shifts. Able to stand for long hours.

EDUCATION:

  • High school or equivalent education. Computer Basics and knowledge of Property Management software.

EXPERIENCE:

  • Previous experience working in a luxury 4 or 5 star hotel or serviced apartments environment. The successful candidate is likely to have a passion for customer service, excellent communication skills and good levels of written and spoken English.

Yêu cầu hồ sơ

Bấm nút NỘP HỒ SƠ ỨNG TUYỂN để gửi CV

Chức danh Địa điểm Ngày kết thúc Mức lương
Human Resources Manager/ Trưởng phòng Hành chính Nhân sự (Urgently) 30/05/2019 Thỏa thuận
Senior IT officer 30/07/2019 Thỏa thuận
Plumber- Engineering 30/08/2019 Thỏa thuận
Hotel Telephone Operator 30/05/2019 Thỏa thuận
C&B Executive/ CV Nhân sự 29/05/2019 Thỏa thuận
FINANCE CONTROLLER- GIÁM ĐỐC TÀI CHÍNH (Urgently) 29/05/2019 Thỏa thuận
NHÂN VIÊN VĂN THƯ, HÀNH CHÍNH (PHÚ QUỐC)- SUN GROUP (URGENTLY) 26/05/2019 Thỏa thuận
ĐẠI DIỆN CHỦ ĐẦU TƯ QUẢN LÝ CHUNG- SUN GROUP (RESORT M. GALLERY SA PA)/ URGENTLY 26/05/2019 Thỏa thuận
Spa Therapist 30/07/2019 Thỏa thuận
Housekeeping Supervisor 30/06/2019 Thỏa thuận
Runner 31/05/2019 Thỏa thuận

Đánh giá nhà tuyển dụng

Thống kê kết quả liên hệ của nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Không chuyên nghiệp 0 Chưa có

ĐÁNH GIÁ