Assistant Manager
- Hạn nộp: 30/05/2019
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
1
Quận 1 - TP HCM
Giờ hành chính
Nhà hàng/ Bar/ Pub
Hành chính, nhân sự
Trợ lý, thư ký
06/05/2019 09:29
Mô tả công việc
- Ensure the training of staff as well as service facilities to be effective in serving guests.
- Ensure the restaurant's setting up meets customer requirements and expectations.
- Supervise food and beverage list to serve customers.
- Monitor and resolve any issues that occur in the service.
- Update and have a thorough grasp of restaurant information, indicators needed to make the system
more complete and smooth.
- Check and monitor in case of important events and VIP's guest.
- Check and supervise equipment and services to ensure the quality and productivity.
- Work closely with Human Resources to plan for efficient and effective using staff.
- Assign staff to provide high quality and consistent service to customers.
- Advise customers to use the service and achieve the expected level.
- Handle requests from customers through information channels.
- Ensure that employees follow the Company's regulations about health, hygiene, safety, or other
compliance requirements, as well as the branding, policies and procedures of the Resort.
- Ability to solve problems with employees as well as with customers.
- Build and sustain targets and achieve plans
- Chair shift briefings to update activities of the resort and inform to staff about VIP's guests,
unexpected information.
- Solve problems such as Guest's question or complaint.
- Encourage staff to provide optimal service in all shifts.
- Share feedback from customers to staff to change the service timely.
- Manage and use effective customers' data.
- Ensure the cost.
- Check closely the banquet forecasting and booking.
- Check the storehouse and ensure the goods to meet the customer requirements.
- Monitor goods and quality assurance of food hygiene.
- Analysis of food and beverage statistics through sales systems.
- Responsible for training staff to comply with standards and regulations.
- Responsible for the quality of service of the restaurant.
- Perform additional duties as requested by the BOD as and when required
Quyền lợi được hưởng
Yêu cầu công việc
- At least 3-5 year experience in the same position.
- Computer proficiency. Good English communication.
- Have working organizational and management skills.
- Planning and planning skills.
- Work well under pressure.
- Willing to overtime when needed.
Yêu cầu hồ sơ
Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
- Quy mô: 25 - 99
- Tòa nhà Mplaza 39 Lê Duẩn, Quận 1, TP Hồ Chí Minh
Brotzeit đồng thời kinh doanh nhà hàng & bia, cung cấp các loại bia và thức ăn phong cách Đức/ Bavaria. Thương hiệu "Brotzeit" là thuật ngữ truyền thống điển hình chỉ việc thưởng thức một bữa ăn nhỏ hoặc bữa ăn nhanh cùng với bia tươi nguyên chất ("Brot" - có nghĩa là Bánh mì Đức, "Zeit" - có nghĩa là Thời gian). Hiện tại đã có ba nhà hàng Brotzeit đang kinh doanh thành công tại Singapore thuộc sở hữu Công ty Brotzeit International Pte Ltd, một công ty liên doanh tại Singapore, và một nhà hàng nhượng quyền thương hiệu Brotzeit mới đưa vào hoạt động tại Kuala Lumpur, Malaysia. Kết quả kinh doanh cho đến nay cho thấy chuỗi nhà hàng Brotzeit rất hiệu quả và được đón nhận nồng nhiệt tại các thị trường mà Brotzeit hiện đang hoạt động. Quan trong hơn cả, là Brotzeit hiện đang lên kế hoạch mở rộng sự hiện diện của thương hiệu tới tất cả các nước trong khu vực Đông Nam Chấu Á và Việt nam
Thông tin liên hệ
- Ms. Phương