Cashier
- Đã tuyển xong
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
1
Làm theo ca
Resort/ Khu Du lịch
Nhân viên
31/05/2024 09:53
Mô tả công việc
food and beverage team with food and beverage preparation, service and clearing and cleaning in peak times.
- Adhere to local regulations concerning FSMS / HACCP, health, safety, or other compliance requirements, as well as brand standards and local policies and procedures.
- Essential Duties and Responsibilities – (Key Activities of the role)
- Professionally handle enquiries billing and payment of bills in compliancy with the hotel’s established policies and procedures
- Strictly adhere to the hotel’s established policies and procedures with regard to the handling of payments, credit, house funds and shift hand over
- Ensure that sufficient stocks of checks, printed materials, cigarettes and small denotation are available at all times in the outlet
- Verify the postings made by the wait staff on the pre-checking terminals and where necessary to make amendments to items billed, number of guests, etc in accordance with the hotel’s
established policies and procedures
- Account for all guests in numerical sequence, including those received from and/or handled over to other cashiers as well as voided and/or cancelled checks
- Ensure the charged bill is checked against room number and name in accordance with computer listing prior to posting
- Ensure that all work is balanced at the end of each shift and that the total, balances with the computer’s total
- Inform the Food and Beverage Captain of any problems encountered during shift and also clearly document in the outlet’s log book.
- Ensure that the cashier workstation is tidy and clean at all times
- Assists the food and beverage outlet team in peak and idle times by:
- Assisting with restaurant set up
- Assisting with service
- Assisting with clearing of dishes and table set up
- Assisting with cleaning of outlet
- Perform any other duties which may be assigned
Quyền lợi được hưởng
- Company trip once a year + Joining party
- Salary and position is reviewed 1 time a year
- Bonus by individual ability and company’s performance.
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance and other benefits
- Dynamic and sociable working environment.
Yêu cầu công việc
- 2 years related experience or an equivalent combination of education and experience. Supervisory experience preferred. Number of employees supervised
- Completion of assigned tasks
Yêu cầu hồ sơ
Hồ sơ gửi về: Khách sạn Pullman Vung Tau-15 Thi Sách ,P. Thắng Tam, TP Vũng Tàu.
Telephone : 0254.3551.777 Ext : 5605 or hotline : 0901.609.604
Note : Please contact T&C for job application form

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
Quy mô: 100 - 499
Số 15 Thi Sách, phường Vũng Tàu, thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
-
-
https://PULLMANHOTELS.COM – ACCORHOTELS.COM
Khách sạn Pullman Vũng Tàu có 356 phòng với thiết kế đương đại mang hơi thở của nhịp sống thành phố biển sáng tạo và sống động, trong khi vẫn mang đến cho du khách trải nghiệm “bleisure” – sự cân bằng hoàn hảo giữa công việc và nghỉ ngơi. Hệ thống Trung tâm hội nghị, hội thảo với diện tích hơn 2321 mét vuông, gồm 2 phòng đại tiệc cùng 4 phòng họp với trang thiết bị mới nhất, có sức chứa đến 1200 khách. Du khách cũng có thể gặp gỡ, giải trí hay thư giãn khi thưởng thức các nét ẩm thực riêng biệt và hấp dẫn tại Nhà hàng Riviera với thực đơn tự chọn đẳng cấp quốc tế, Corniche Ultra Lounge với các món ăn nhẹ Tapas hay trải nghiệm các thức uống thú vị tại các Quầy Bar Lobby hay Quầy Bar tại Khu vực Bể bơi. Phòng tập Fit Lounge mở cửa 24/7 và hồ bơi ngoài trời tràn ngập ánh sáng cùng nhiều tiện nghi mang các nét riêng biệt của Pullman như Welcomer, đệm giường Signature Pullman, Connectivity Lounge , tiêu chí Co-Meeting chắc chắn sẽ làm hài lòng các du khách.
Thông tin liên hệ
-
Phòng Nhân Sự
-