Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
19211 1

Chăm sóc khách hàng (Ưu tiên biết tiếng Hàn)

  • Hạn nộp: 30/04/2024
  • Mức lương: 8 - 12 triệu

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Quận Sơn Trà - Đà Nẵng
Giờ làm việc
Làm theo ca
Vị trí
Nhân viên
Cập nhật
25/04/2024 10:16

Mô tả công việc

-Handling guest arrival with pick up request, and arrange the transportation.

- Assist with guest luggage as and when required.

- Give all hotel facilities information to the guest and assists them in to the car.

- Inform reception manager or guest relation officers when VIP on their way to the hotel.

- Be present at all scheduled flight landings and assist incoming guests with baggage clearance and directing them to transport facilities.

- Stand by at the arrival terminal for every flight arrival.

- Write all the additional instruction for guests or information about guest arrival or departure in the logbook and should be transferred to the expected arrival list of each airport rep.

- If the pickup is not arranged by the hotel then, Guest should be shown only to the recommended taxi or limousine. Escort the guest to the official car rental and deals with authorized car rental staff.

- Any changes on arrival and departure flight must be reported to Front Office manager and chief concierge.

- If there is a problem while on duty without the supervisor, must be discussed and report to front office manager.

- Responsible for good service and maintain close relationship with all official sectors at the airport and most of all, maintain a spirit of team work among the hotel’s personnel. Submit names and arrival flight numbers to meeting service staff.

- Ensures the neat of appearance and grooming of airport representative officers.

- Anything that is related to operation as well as special cases of leaving must be noted down in the logbook, and also have to have the written approval of Hospitality Manager or Chief Concierge.

- Must follow the working schedule properly. Any changes to be reported and approved by front office manager, assistant front office manager and assistant managers.

- Maintain detailed knowledge of all facilities and services offered by the hotel.

- VIP and VVIP guests to be welcomed at the airport and ensure transportation is arranged.

- Maintain a good relationship with airline personnel, immigration and custom officers under the guidance of the Manager.

Quyền lợi được hưởng

- Good working environment in Da Nang

-Competetive salary 

-Provided meals and accommodation

Yêu cầu công việc

-Speaking Korean influently

-Good communication skill

Yêu cầu hồ sơ

Liên hệ Ms Lan 0333.466.709 hoặc liên hệ Ms Tea Nguyen HRM 0911.292795

- Địa chỉ: 36 Lâm Hoành, P.Phước Mỹ, Quận Sơn Trà, TP. Đà Nẵng

Chia sẻ:

Nộp hồ sơ ứng tuyển

Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Tải lên từ máy tính

Hồ sơ mẫu Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 3MB

Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • Số 36 Đường Lâm Hoành, Phước Mỹ, Sơn Trà, Da Nang, Vietnam
  • https:// https://saladanangbeach.com
  • Khách sạn SALA DANANG BEACH Vị trí: 36-38 Lâm Hoành, P. Phước Mỹ, Q. Sơn Trà, TP. Đà Nẵng Quy mô: 162 phòng, khách sạn 4 sao, cao 25 tầng. Tổng số nhân sự: 140 Các dịch vụ: Nhà hàng (2 nhà hàng), hội nghị (2 phòng hội nghị), Zen Spa, Gym, Kid Club, Bể bơi vô cực trên mái, Roof top bar, Lobby bar.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu