Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
11037 1

Outlet Manager/ Assistant Outlet Manager (6-month)

  • Hạn nộp: 20/05/2024
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Huyện Cam Lâm - Khánh Hòa
Giờ làm việc
Làm theo ca
Ngành nghề
Ẩm thực
Vị trí
N/A
Cập nhật
22/04/2024 11:40

Mô tả công việc

• Oversee the daily operations of outlet for efficient operations.

• Plan and assign daily workloads to outlet associates.

• Develop marketing strategies to improve sales and profitability.

• Analyze and resolve problems in a timely and accurate manner.

• Organize special events and entertainments to attract more customers.

• Address customer queries courteously and ensure customer satisfaction.

• Develop cost-effective operational plan to achieve outlet goals.

• Assist in cash handling activities and develop expense and revenue reports. Make sure that good handling of cash is properly followed. Deal with customer’s complaint and listen with some feedbacks so as to improve their services.

• Review and communicate financial information to assist in proactive and timely decision making.

• Manage monthly stock-takes and review results and variances with relevant departments ensuring that in house control systems/ audit requirements are adhered to.

• Prepare schedules for all employees according to the forecast and within the limits of the staffing guide to ensure adequate manpower at all times

• Conduct regular training sessions with the assigned team in line with the departmental SOP’s

Responsible for the timely set up of the assigned Food & Beverage outlet, according to the meal settings and in line with the opening hours

• Identify and delegate responsibilities to shift leaders and staff to ensure objectives are met and excellent service is consistently achieved

• Manage operations with passion, integrity, and knowledge while promoting the culture and values of the restaurant

• Implement new company policies and procedures by developing plans and instructing staff

• Provide direction to shift leaders, and staff to achieve restaurant goals

• Consistently review operations and staff to identify any problems, concerns, and opportunities for improvement

• Provide coaching and feedback to managers and staff and assess performance on and ongoing basis

• Create a positive guest experience by delivering a high level of service and ensuring all staff engage guests to understand their needs and exceed expectations

• Manage the restaurant to meet or exceed standards in food quality, excellent service and cleanliness

• Conduct staff and daily pre-shift meetings

• Complete the season to the specifications outlined in your Employment Contract

• Complete all paperwork and closing duties in accordance with departmental standards.

• To provide an excellent level of customer service all the time

• Assist in new menu implementation

• Be responsible staff hygiene, grooming and uniform

• Be responsible the maintenance of the whole restaurant

• Monitor and maintain the POS System

• Develop and implement creative solutions to areas of improvement

• Other duties will be assigned.

.

Quyền lợi được hưởng

- Benefit according labor law and company regulations / Chế độ và quyền lợi theo luật lao động hiện hành và qui định, quy chế công ty.

- Discuss detail when Interviewing / Trao đổi chi tiết khi tham gia phỏng vấn.

Yêu cầu công việc

• Professional and well trained manner.

• Good grooming

• Disciplined performer

• Excellent knowledge of resort and its facilities, services and products

• Always present and preserve the image of the resort through correct behavior and attitude in dealing with colleagues and customers.

• Remains informed of any new business trends in the Food and Beverages industry and any new products through reading relevant trade magazines and catalogues.

Yêu cầu hồ sơ

Contact Us:

Phone: 0258 3 989 495 / 0911.899.258

Address: The Anam, Long Beach, Northern Peninsula Cam Ranh, Cam Hai Đong ward, Cam Lam town, Khanh Hoa province.

Chia sẻ:

Nộp hồ sơ ứng tuyển

Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Tải lên từ máy tính

Hồ sơ mẫu Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 3MB

Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • Lô D3, KDL Bán Đảo Cam Ranh, Cam Hải Đông, Cam Lâm, Khánh Hòa
  • THE ANAM RESORT CAM RANH - Công ty TNHH MTV Biển Đông Bãi Dài là một trong các doanh nghiệp thuộc Tập đoàn The Anam. Hiện nay, The Anam Group đang điều hành và quản lý một số doanh nghiệp trong lĩnh vực dịch vụ hàng không, du lịch, khách sạn tại các nước Châu Âu và tại Việt Nam. THE ANAM RESORT CAM RANH được biết đến là một trong những khu nghỉ dưỡng đạt tiêu chuẩn 5 sao được yêu thích tại Việt Nam và thế giới, với lối kiến trúc Đông Dương đặc trưng và dịch vụ nghỉ dưỡng đẳng cấp. Công ty định hướng xây dựng và phát triển đội ngũ nhân sự tài năng, nhiệt huyết để cùng đồng hành và phát triển của The Anam.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu