Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Khảo sát ý kiến khách hàng về giao diện mới của Hoteljob.vn: Tại đây

1140 400
11898 1

Director of Sales and Marketing

  • Hạn nộp: 28/02/2021
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Quận 1 - TP HCM
Giờ làm việc
Giờ hành chính
Cập nhật
14:25 08/12/2020

Mô tả công việc

1. MISSION OF THE POSITION:

To generate business, using all the characteristics, advantages and benefits of the hotel and the country. Have to design, implement and execute the strategies and actions needed to achieve or improve all the sales and marketing goals defined in the business plan, following Hotel Guidelines.

2. MAIN RESPONSIBILITIES

1. To design the annual sales and marketing plan, based on the previous research, investigation and analysis of the market trends (national and international). To review the development of the plan and take appropriate actions in order to achieve the sales goals and improve the sales results.

2. Establish the individual goals for the sales and marketing managers in order for them to achieve the general goals of the department.

3. To design the annual budget including the product and service goals and revenue objectives.

4. Prepare the occupancy forecast in order to establish a correct price policy, adapted to the different potential customers (groups, key accounts, tour operators…), and with the approval of the General Manager.

5. Provides marketing and sales information, statistics and reports for the General Manager and Head Office.

6. To successfully attend to the key accounts and maintain permanent contact with them, detecting the potential customers and accounts within the market segmentation and customers’ geographic origin.

7. To assure that the sales managers correctly organize and successfully execute the visits to the clients and review those visit reports and to make suggestions for any necessary improvements in order to achieve the goals.

8. Assure, coordinate and follow up the presence of the hotel at the trade fairs, expositions, conventions events, and promotional tours according to the programme established in the Marketing Plan.

9. Review and ensure that negotiations, contracts with the different companies and credits for clients are made according to the policies and established procedures that protect the interests of the hotel.

10. Research the Hotel competition and independent operations of catering establishments, bars & restaurants and spas to understand the strengths, weaknesses opportunities and threats in the in the market and situate our products to have unique positions in the market to grow revenues and market share.

11. Along with the Hotel Operations team develop product strategies for the major revenue streams of the Hotel positioning each as independent business units although building on the synergies that can be developed in a Hotel environment, which covers Rooms, Food & Beverage, Catering and Spa.

12. Direct the media relations strategy to ensure the hotel and its operating departments obtain the largest editorial coverage within the competitive set.

13. Direct the publication of all hotel sales and marketing collateral ensuring it is true to brand and in line with corporate guidelines.

14. Perform any duties assigned by the Management deemed necessary.

Quyền lợi được hưởng

- Mức lương hấp dẫn

- Mua bảo hiểm theo nhà nước quy định

- Môi trường làm việc thân thiện, chuyên nghiệp

- Lương thưởng đầy đủ

Yêu cầu công việc

3. PROFILE

University Degree

EDUCATION AND TRAINING: Upgrade or Master in Marketing will be an advantage,Fluent English

LANGUAGES: advantage (better if it’s the same where the hotel is based).

SPECIFIC KNOWLEDGE: Business Plan, Marketing plan, Yield Management,Commercial strategies

WORK EXPERIENCE IN OTHER COMPANIES (IN CASE OF EXTERNAL SELECTION): 3 years in a similar position in large hotels or international companies.

WORK EXPERIENCE IN MHI (IN CASE OF INTERNAL PROMOTION) 2 years in the company in similar position in large hotels.

Yêu cầu hồ sơ

- Đơn xin việc

- CV or Resume

Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 3MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • 129 -131 Tôn Thất Đạm, Bến Nghé, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
  • 028 2222 1111
  • https://www.melia.com/en/hotels/vietnam/ho-chi-minh-city/innside-saigon-central/index.htm
  • Melia Saigon là chuỗi khách sạn và căn hộ cho thuê bao gồm Innside Saigon Central Hotel, Amena Residences & Suites và Lavender Boutique Hotel, được quản lý bởi tập đoàn quản lý khách sạn quốc tế Melia (MHI). Đây là tập đoàn quản lý khách sạn hàng đầu của Tây Ban Nha và là một trong những tập đoàn quản lý khách sạn lớn nhất trên thế giới, sở hữu bảy thương hiệu nổi tiếng và có hơn 370 khách sạn ở 43 quốc gia. Chúng tôi hướng đến việc nâng cao dịch vụ theo tiêu chuẩn quốc tế và phát triển thương hiệu trên thị trường cũng như tạo mội trường làm việc chuyên nghiệp cho nhân viên. Chúng tôi luôn mong đón nhận nhân tài và mang đến nhiều cơ hội việc làm cho tất cả các bạn đang tìm kiếm việc làm trong lĩnh việc nhà hàng –khách sạn. Human Resources Department E. ahrm@meliasaigon.com.vn T: 028 2222 1111 W: www.melia.com.vn