Security Guard
- Hạn nộp: 30/10/2025
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
Mô tả công việc
As a Security Guard, you are responsible for the safety and security of all Guests, Team Members and contractors, and visitors while at the hotel. A Security Guard is also responsible for the safety and security of the hotel premises. Specifically, the Security Guard will perform the following tasks at the highest level of service:
Là Nhân viên An ninh, bạn chịu trách nhiệm về sự an toàn và an ninh của tất cả Khách, nhân viên và các nhà thầu, và du khách trong Khách sạn. Nhân viên An ninh cũng chịu trách nhiệm về sự an toàn và an ninh của các khu vực trong Khách sạn. Cụ thể, Nhân viên an ninh sẽ chịu trách nhiệm thực hiện các nhiệm vụ sau với tiêu chuẩn cao nhất:
• Have a good understanding of the Hotel’s emergency procedures, Hotel security, fire regulations and all health and safety legislation and ensure implementation of those related to your department
Có kiến thức tốt về các quy trình xử lý tình huống khẩn cấp của Khách sạn, an ninh trong Khách sạn, quy định về phòng chống cháy nổ và tất cả các quy định về an toàn và sức khỏe và đảm bảo triển khai các quy định liên quan đến bộ phận của mình.
• Have knowledge of the department procedures and standards; ensure the implementation all department procedures and standards
Có kiến thức về quy trình và tiêu chuẩn của bộ phận, đảm bảo triển khai tất cả các quy trình và tiêu chuẩn của bộ phận.
• Have knowledge of the hotel, its services, and facilities
Có kiến thức về khách sạn, dịch vụ và trang thiết bị trong khách sạn.
• Handle equipment, tools, keys and supplies in proper way, kept in good working condition and regularly inspected, following instructions as directed.
Xử lý thiết bị, công cụ, chìa khóa và hàng hóa đúng cách, luôn hoạt động tốt và thường xuyên kiểm tra theo các hướng dẫn theo chỉ dẫn.
• Report maintenance deficiencies and items in need of repair
Báo cáo các thiết bị chưa được bảo trì và các thiết bị cần sửa chữa
• Report hazard issues
Báo cáo các vấn đề nguy hiểm
• Carry out lost and found procedures
Thực hiện các quy trình xử lý đồ thất lạc
• Ensure the standards of cleanliness and orderliness of all working areas
Đảm bảo các tiêu chuẩn vệ sinh và ngăn nắp tất cả các khu vực làm việc
• Be environmentally aware
Có ý thức bảo vệ môi trường
• Handle guest inquiries, requests and resolves guest complaints using MIR (Make It Right).
Xử lý các yêu cầu của khách và giải quyết phàn nàn của khách theo quy trình MIR (Chúng tôi sẽ hoàn thiện dịch vụ)
• Ensure an exceptional level of customer service delivery at all times by providing personal assistance to the guests with a professional, pleasant and positive manner at all times.
Đảm bảo luôn đem lại dịch vụ khách hàng ở mức độ đặc biệt thông qua việc hỗ trợ riêng cho khách theo một cách chuyên nghiệp, vui vẻ và tích cực.
• Be proactive and observant in service to identify guest needs before being asked.
Chủ động và tinh ý trong khi làm việc để xác định nhu cầu của khách trước khi khách hỏi.
• Practice Hilton grooming standards including uniform dress code, cleanliness and personal hygiene
Thực hiện các tiêu chuẩn về diện mạo như đồng phục, sạch sẽ và vệ sinh cá nhân
• Maintain good relationship with your colleagues, supervisors and other department
Duy trình mối quan hệ tốt với đồng nghiệp, giám sát của mình và các bộ phận khác.
• Assist other departments wherever necessary and maintain good working relationships
Hỗ trợ các bộ phận khi cần thiết và duy trì mối quan hệ làm việc tốt
• Attend training and meetings when required.
Tham dự chương trình đào tạo và các buổi họp khi được yêu cầu
• Carry out any other reasonable task set by the Hotel's Management
Thực hiện bất kì các nhiệm vụ hợp lý khác của ban quản lý Khách sạn
• Maintain the security and safety of the hotel, Guests, and Team Members and their property by providing constant vigilance in and around the hotel premises
• Duy trì vấn đề an ninh và sự an toàn của Khách sạn, Khách hàng và nhân viên và tài sản của họ bằng việc luôn cảnh giác đối với các hoạt động bên trong và quanh khu vực Khách sạn
• Run routine inspections of the hotel premises
Tiến hành giám sát thường xuyên quanh khu vực Khách sạn
• Act promptly in the event of a circumstance that requires attention
Phản ứng nhanh trong trường hợp cần sự chú ý
• Ensure all firefighting equipment requirements are met and maintained
Đảm bảo đáp ứng và duy trì trì tất cả các yêu cầu về thiết bị phòng cháy chữa cháy
• Assist Management in dealing with any incidents that arise within the hotel
Hỗ trợ cấp Quản lý trong việc đối phó với bất kì sự việc nào phát sinh trong Khách sạn
Quyền lợi được hưởng
Yêu cầu công việc
• Have required Certificates for the position as per Vietnam’s law.
Có bằng cấp, chứng chỉ liên quan đến vị trí theo quy định của luật pháp Việt Nam.
• Positive attitude
Có thái độ tích cực
• Good communication skills, fluent in Vietnamese
Kĩ năng giao tiếp tốt, thành thạo tiếng Việt
• Committed to delivering high levels of Guest service
Mong muốn đem lại dịch vụ khách hàng ở mức độ cao
• Excellent grooming standards
Có tiêu chuẩn diện mạo tốt
• Ability to work with ownership as well within a team
Có khả năng làm việc độc lập cũng như làm việc nhóm
• Flexible and reliable
Linh hoạt và đáng tin
• Excellent attention to details
Có tính tỉ mĩ cao
• A passion for being on a winning team
Có mong muốn làm việc trong một tập thể đầy nhiệt huyết
• Strong work ethic
Có tinh thần trách nhiệm cao
• Ability to work under pressure
Khả năng chịu được áp lực công việc
• Flexibility to work late shifts
Linh hoạt trong những ca làm việc kết thúc trễ
• Methodical and well organized
Kĩ năng làm việc có phương pháp và tổ chức tốt
• Previous security experience, preferably working within an industry which monitored large volumes of people movement
Có kinh nghiệm về ngành bảo vệ, làm việc trong ngành có giám sát số lượng lớn người ra vào là lợi thế
• Has knowledge or experience in fire safety, and first aid
Có kiến thức hoặc kinh an toàn cháy nổ và sơ cứu
Yêu cầu hồ sơ
Nộp hồ sơ ứng tuyển
Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
Quy mô:
50 Bạch Đằng, Hải Châu, Đà Nẵng, VN
-
Hilton Inc is the leading global hospitality company, spanning the lodging sector from luxurious full-service hotels and resorts to extended-stay suites and mid-priced hotels. For 98 years, Hilton Worldwide has offered business and leisure travelers the finest in accommodations, service, amenities and value. The company is dedicated to continuing its tradition of providing exceptional guest experiences across its global brands. Its brands are comprised of more than 4,980 hotels and timeshare properties, with more than 800,000 rooms in 103 countries and include Waldorf Astoria Hotels & Resorts, Conrad Hotels & Resorts, Hilton Hotels & Resorts, DoubleTree by Hilton, Tru by Hilton, Canopy by Hilton, Curio, Tapestry, Embassy Suites Hotels, Hilton Garden Inn, Hampton Hotels, Homewood Suites by Hilton, Home2 Suites by Hilton and Hilton Grand Vacations. Visit www.hiltonworldwide.com. You should be very proud to be part of the ‘Hilton family’ and to make a career in the hospitality industry. Hilton Da Nang is a brand new contemporary hotel in the city center of Da Nang. Located at the Han Bridge and the start of the famous Bach Dang Street with a variety of bars and restaurant, the hotel is a 12-minute drive from Da Nang Airport and 5 minutes from the beach. The hotel features 223 technologically advanced and locally inspired guest rooms and suites with views of the Han River. Rooms located on the 11th floor also offers beautiful views of the ocean. For extra comfort and convenience choose an executive floor room boasting ocean and river views combined with exclusive access to the Executive Lounge. Located on the 27th floor, the Lounge provides complimentary breakfast, all-day refreshments and stunning view of city skyline, river and ocean. Hilton Da Nang has the perfect selection of meeting rooms, restaurants, and bars. The all-day-dining restaurant located on the second floor encompasses live cooking stations with a la carte and buffet selections focusing on Asian and international cuisine. Located on the rooftop, The Sail presents the best from the grill, ranging from locally inspired seafood to that familiar burger. Finally, Lobby Lounge is designed for those who look for a great Banh Mi, fantastic cake or want to try an afternoon tea lifted to a new level. Hilton Ballroom boasts a four-meter ceiling and is divisible into two sections to accommodate different types of events. We also have eight meeting rooms to hold smaller business events. Recreational facilities include a heated outdoor pool, a well-equipped gym and outdoor relaxation area on the fourth floor.
Thông tin liên hệ
-
Lan Nguyen - Trưởng Phòng Nhân Sự
-