av-officer

AV Officer

The Imperial Hotel & Residences

Quy mô : 500 - 999

Theo dõi Nhà tuyển dụng này

Mô tả công việc

Job Summary – (Role Summary)
Tóm tắt công việc


• Under the guidance of Shift leader, the job holder to manage and take responsible for all activities on the shift. Ensure the technical operation all the AV system in the hotel is effectively, safely and achieve highest satisfaction from customers.
Dưới sự chỉ đạo của Trưởng ca, người giữ vị trí này sẽ quản lý và chịu trách nhiệm về mọi hoạt động trong ca trực. Đảm bảo các công việc vận hành các hệ thống thiết bị Âm thanh ánh sang trong Khách sạn luôn ở tình trạng hoạt động hiệu quả, an toàn và đạt được sự hài lòng cao nhất từ khách hàng.

Essential Duties and Responsibilities – (Key Activities of the role)
Yêu cầu và trách nhiệm công viêc:


• Directly reporting and discussing to Shift leader/ Supervisors regarding any problems to AV and sound system serving for functions or of guestrooms. Generally, Electronic technician’s responsibilities are including the tasks as follows:
Chịu trách nhiệm và báo cáo trực tiếp với Trưởng ca, giám sát thảo luận về mọi vấn đề liên quan đến hệ thống âm thanh sánh sáng phục vụ cho tiệc hoặc trong phòng khách. Trách nhiệm của kỹ thuật viên điện tử bao gồm các công việc sau:
o Observing all safety rules in work./ Chấp hành những quy định an toàn trong công việc
o Keeping his working places clean and tidy / luôn luôn giữ gìn vệ sinh gọn gàng nơi làm việc
o Taking the responsibility of maintaining and repairing all out of order electronic equipment and AV / sound system in the hotel./ Trách nhiệm bảo trì sửa chữa tất cả các thiết bị điện/ điện tử/ hệ thống âm thanh Khách Sạn
o Set up sound or AV system /electronic equipment for functions if possible /Lắp đặt hệ thống âm thanh ánh sáng, thiết bị điện tử cho tiệc
o Ensuring all work order requests on electronic field is completely taking care (for shift works)/Đảm bảo các yêu cầu công việc thuộc lĩnh vực điện tử phải được hoàn thành một cách cẩn thận( đối với mỗi ca trực)
o Taking good care of all tools /materials / machines using for work/Bảo dưỡng các thiết công cụ/ vật tư , máy sử dụng trong công việc
o Notifying his immediate supervisor of any problems happen to material , tools , machinery use/Thông báo cho người giám sát trực tiếp những vấn đề xảy ra lien quan đến vật tư, công cụ, máy sử dụng
o Assists in providing technical support and setup of AV equipment's to the Banqueting department, other hotel staffs and guests.
o Assists in guiding the users to help setup AV systems or resolve escalated issues.
o Assists in documenting all technical issues within the incident management system.
o Troubleshoots and maintains all the AV equipment's.
o Ensures that the maintenance of all electronics-related equipment and its associated auxiliaries are carried out in accordance with the Standard Engineering practice.
o Banqueting hall audio –video equipment maintenance and service and to be ready to use all times.
o Hotel Guest Rooms TV channels and transmission systems is up-to-date and in operation all the time.
o Arranged the systems well in advance before the functions and collect and placed them back in the stores in good working conditions.
o Ensures that the work specified on the work order within his trade is carried out quickly, accurately, skillfully, economically, efficiently and completely.
o Ensures that electrical rooms, electrical panels audio – video control rooms are kept clean and orderly.
o Immediately notifies the Shift Engineer on duty on any unusual occurrences on any of the electrical lines, panels or controls, equipment's.
o Identifies upgrading needs for new AV systems, tools & equipments.
o Participates in the installation of AV recording and Video calling systems during banquet events.
o Ensures that the equipment's & tools meet their requirements & specifications before they their deployment.
o Set-up, operate, and troubleshoot AV / projection equipment's / Mic / other devices.
o Oversee the set-up of AV equipment in banquet/meeting rooms.
o Ensure AV equipment is operational, labeled, repaired and cleaned when necessary.
o Adheres to the specified hygiene and personal appearance standards of the hotel and his area.
o Adheres to the set procedures for attendance and timekeeping.
o Assists in all IT related issues as and when required.
o Assisting his fellow workers if necessary and possible/Hỗ trợ đồng nghiệp khi cần thiết
o Daily maintaining and fixing electronic devices of guestrooms as well as setting up electronic equipment / AV, sound system for banqueting sales. Solving daily work order requests on electronic filed are also part of their responsibility/Bảo trì và sửa chữa các thiết bị điện của phòng khách cũng như lắp đặt các thiết bị điện tử, hệ thống âm thanh ánh sáng cho tiệc. giải quyết những yêu cầu công việc hàng ngày và có trách nhiệm với công việc đó
• Observing hotel rules and regulations.
Chấp hành nội quy và quy định của Khách Sạn
• Endeavouring to show goodwill and good responsibility over working and creating good atmosphere with fellow workers.
Luôn luôn thể hiện sự thiện chí cũng như trách nhiệm tốt hơn trong công việc và tạo bầu không khí tốt với đồng nghiệp
• Complete work orders as requested by the Chief Engineer to meet customer requirements
Hoàn thành các công việc Kỹ sư trưởng giao để đáp ứng nhu cầu của khách hàng
• Implement and action the preventative maintenance program.
Thực hiện các chương trình bảo trì bảo dưỡng
• Demonstrate flexibility in changing the work schedule in light of guest priorities
Thể hiện sự linh hoạt trong việc thay đổi lịch làm việc theo ưu tiên của khách hàng
• Ensure plant rooms are checked and cleaned and are in operating order.
Đảm bảo phòng máy luôn được sạch sẽ, kiểm tra và vận hành đúng yêu cầu
• Carry pager, walkie talkies and respond to requests from departments regarding minor maintenance issues throughout the day.
Mang theo giấy, bộ đàm và trả lời các yêu cầu của các phòng ban liên quan đến các sửa chữa trong ngày
• Conduct lighting checks to ensure all globes are in working order.
Kiểm tra nhanh để đảm bảo tất cả các khu vực đều trong tình trạng hoạt động
• Order and monitor lubricants and repair parts
Yêu cầu vật tư và nguyên liệu thay thế
• Carry out any minor repairs to guest rooms or public areas.
Các sửa chữa nhỏ cho phòng khách và khu vực công cộng
• Liaise directly with departments regarding the completion of work orders and prioritize in order of guest satisfaction
Giữ liên lạc với các phòng ban để hoàn thành công việc và ưu tiên thứ tự công việc để làm hài lòng khách hàng
• Be responsible in keeping our property safe and secure, to participate in any hotel activity related to Fire Life safety.
Chịu trách nhiệm trong việc giữ gìn an toàn tài sản và cứu hộ, Tham gia mọi hoạt động của khách sạn liên quan đến an toàn cháy nổ
• Perform any other duties which may be assigned by the management from time to time.
Thực hiện các nhiệm vụ cấp quản lý giao và hoàn thành đúng thời gian

Quyền lợi được hưởng

Lương Thưởng Hấp dẫn

Đầy đủ quyền lợi theo luật lao động Việt Nam

Yêu cầu công việc

Required Skills – Kỹ năng yêu cầu
• Communication skills are utilised a significant amount of time when interacting with others; demonstrated ability to interact with guests, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
• Good communication skills and Committed to delivering a high level of customer service
• English Skill

Qualifications –Bằng cấp
• Certificate/ Diploma or higher education qualification / equivalent in engineering or related field

Experience – Kinh nghiệm
• Minimum of 2 years experience in hotel department at the same position





Yêu cầu hồ sơ

*Hồ sơ gồm: Đơn xin việc, Sơ yếu lý lịch, CMND, 2 ảnh 3x4. hộ khẩu hoặc KT3, giấy khai sinh bản sao, Các bằng cấp có liên quan.
- Bản CV ứng viên ghi rõ quá trình làm việc trước đó.
Chức danh Địa điểm Ngày kết thúc Mức lương
THƯ KÝ TỔNG QUẢN LÝ 30/10/2019 Thỏa thuận
Nhân viên phụ bếp bánh 30/11/2019 Thỏa thuận
Phụ bếp - Commis 1,2 27/10/2019 Thỏa thuận
Demi Chef (bếp bánh) 30/11/2019 Thỏa thuận
IT Officer-HCM 30/11/2019 Thỏa thuận
Kế toán tài sản 30/11/2019 Thỏa thuận
Nhân viên cứu hộ bãi biển 27/10/2019 Thỏa thuận
Nhân viên bảo vệ HCM 28/10/2019 Thỏa thuận
Banquet Supervisor 30/10/2019 Thỏa thuận
Cost Officer 30/10/2019 Thỏa thuận
Reservation Officer 14/11/2019 Thỏa thuận
Front office Supervisor 30/10/2019 Thỏa thuận
General Accountant 30/10/2019 Thỏa thuận
Engineering Secretary 30/10/2019 Thỏa thuận
Carpenter 30/10/2019 Thỏa thuận
Painter 30/10/2019 Thỏa thuận
Assistant Front Office Manager 28/10/2019 Thỏa thuận
Technician 30/10/2019 Thỏa thuận
Tạp vụ Bếp - Steward 27/10/2019 Thỏa thuận
Tuyển nhân viên kỹ thuật điện LẠNH 27/10/2019 Thỏa thuận
Marketing Manager 30/10/2019 Thỏa thuận
Storekeeper 30/10/2019 Thỏa thuận
Kitchen Secretary 29/10/2019 Thỏa thuận
Sales Executive HCM 31/12/2019 Thỏa thuận

ĐÁNH GIÁ

5

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá