CUSTOMER SERVICE OFFICER (work shift- HCM)
- Hạn nộp: 08/10/2019
- Mức lương: 8 - 12 triệu
Thông tin cơ bản
3
Quận 1 - TP HCM
Làm theo ca
Khách sạn/ Khu căn hộ
Tiền sảnh
Nhân viên
05/09/2019 16:07
Mô tả công việc
Responsibilities
- Manage large amounts of incoming calls
- Identify and assess customers’ needs to achieve satisfaction
- Build sustainable relationships and trust with customer accounts through open and interactive communication
- Provide accurate, valid and complete information by using the right methods/tools
- Handle customer complaints, provide appropriate solutions and alternatives within the time limits; follow up to ensure resolution
- Keep records of customer interactions, process customer accounts and file documents
- Follow communication procedures, guidelines and policies
- Take the extra mile to engage customers
Quyền lợi được hưởng
Competitive salary
Attractive incentive scheme based on performance
Allowance: phone, transportation
Job promotion
Working location: Dist 1, HCMC
Young, dynamic, supportive environment
Other good benefit (annual review, training, etc...)
Yêu cầu công việc
- Candidate must possess at least Vocational Diploma/Short Course Certificate in any field.
- Required Skill(s): Customer-oriented service
- Preferably Less than 1 year experience specialized in Customer Service or equivalent.
- Proven customer support experience or experience as a client service representative
- Strong phone contact handling skills and active listening
- Customer orientation and ability to adapt/respond to different types of characters
- Good communication skills
- Ability to multi-task, prioritize, and manage time effectively
Yêu cầu hồ sơ
Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
- Lầu 5, Tòa nhà GIC, số 10 Nguyễn Thị Minh Khai, P. Đa Kao, Quận 1, TPHCM
- https://www.reddoorz.com
Chúng tôi là ai RedDoorz là chuỗi khách sạn chất lượng - giá tốt phát triển nhanh nhất Đông Nam Á. Với hơn 500 khách sạn có mặt trên khắp các quốc gia Indonesia, Philippine, Việt Nam và Singapore, chúng tôi cam kết mang đến một trải nghiệm lưu trú chất lượng cho tất cả các khách hàng của mình thông qua hệ thống khách sạn kết nối toàn khu vực của mình. Tầm nhìn của chúng tôi - Khách sạn RedDoorz sẽ hiện diện đến từng góc phố tại khắp nơi trên thế giới. Chúng tôi làm gì RedDoorz là một hệ sinh thái của du khách và các đối tác cung cấp dịch vụ lưu trú. Là một phần của mạng lưới thương hiệu RedDoorz, chủ sở hữu cơ sở lưu trú có thể đẩy mạnh năng suất kinh doanh của mình vì đã có chúng tôi giúp chịu trách nhiệm cho việc: phân phối sản phẩm, định giá, marketing và bán hàng, công nghệ và dịch vụ khách hàng. Khách hàng yêu mến thương hiệu của chúng tôi vì những cam kết về khoảng thời gian lưu trú như mong đợi và chất lượng tại mọi cơ sở của RedDoorz!
Thông tin liên hệ
- Ms. Sophie - Talent Acquisition Manager