Purchasing Officer - Nhân viên phòng mua
- Hạn nộp: 05/09/2019
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
1
Quận Nam Từ Liêm - Hà Nội
Giờ hành chính
Tài chính, kế toán
Nhân viên
28/08/2019 14:03
Mô tả công việc
• To obtain 3 quotations at all times for cash purchases.
• To follow up with all department orders with suppliers and update accordingly.
• Fully in charge of the day to day purchases for all departments in the hotel.
• Runs errands for the Purchasing Manager.
• Updates all Purchase Order files and aids the Purchasing Secretary in updating filing as well
• Keeps the hotel vehicles clean and polished properly at all times.
• Clears imported goods from the airport as and when required.
• Responsible in following with the Directorate of Customs keeping customs receipts, renewed and updated.
• To purchase urgent items required from other countries when not available locally.
• Responsible in keeping the receiving area clean and tidy.
• Responsible in maintaining a good relationship with all suppliers, keeping a polite and professional attitude at all times.
• Complies with the hotels Fire, Health & Safety policies
• Be responsible in keeping our property safe and secure, to participate in any hotel activity related to Fire Life safety.
• Performs any additional duties as assigned by the Purchasing Manager.
Quyền lợi được hưởng
- Full salary, service charge and local social insurance contribution in the probation period
- Opportunity to work with a great team of people and career growth in the world’s largest luxury hotel brand
- Opportunity to join international training & development programs and cross-training programs
- Delicious and nutritious meal at Hotel’s Social Café
- Sleeping Lounge for Employee
- Laundered uniform provided by Hotel
- Pre-employment health check and annual health check
- Birthday gift and Allowances on other special events
- Recognition program with valuable gifts
- Summer vacation and many team building activities
- Hotel discounts worldwide at all IHG Hotels and Resorts
- Unlimited Food & Beverage discount at Hotel
- Free parking
- Other benefits according to the Hotel’s policy
Yêu cầu công việc
Required Skills:
• Demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
• Proficient in the use of Microsoft Office
Qualifications:
• Diploma or Vocational Certificate in Accounting or Business Administration or related field.
Experience:
• 1 year experience in an accounting clerical, purchasing, front office, or reservations position or similar; or an equivalent combination of education and work experience
Yêu cầu hồ sơ
Please send your resume to:
- Email: Tin đã hết hạn
- HR Office: B1, Keangnam Hanoi Landmark 72 Tower, Nam Từ Liêm, Hà Nội
- Tel: 024 32753464
Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
- Quy mô:
- Keangnam Hanoi Landmark Tower, Plot E6 Cau Giay New Urban Area, Me Tri Ward, Nam Tu Liem District, Hanoi, Vietnam
- https://landmark72.intercontinental.com/
Tọa lạc tại tòa tháp Hanoi Landmark72, InterContinental Hanoi Landmark72 là khách sạn năm sao cao nhất Việt Nam với 359 phòng nghỉ cao cấp, sang trọng, tất cả đều có tầm nhìn tuyệt đẹp ra toàn cảnh Hà Nội. Được thiết kế dựa trên ý tưởng nghệ thuật độc đáo, các nhà hàng và quán Bar trong khách sạn hứa hẹn là điểm đến hấp dẫn để thư giãn ở độ cao tới 300m. Ngoài ra, khu vực hội nghị với diện tích 3000m2, bao gồm phòng tiệc lớn với sức chứa hơn 1000 người là một địa điểm lý tưởng cho mọi sự kiện. Bên cạnh đó, tại tập đoàn IHG, chúng tôi luôn tâm niệm con người là tài sản quan trọng nhất và là trung tâm của mọi quyết định. Cam kết của chúng tôi tới mọi thành viên trong đội ngũ là mang tới môi trường làm việc lý tưởng nhất để gây dựng và phát triển sự nghiệp. Vì vậy, dù bạn là ai, sở thích của bạn là gì, hãy mang trọn vẹn niềm đam mê đó tới IHG và bạn sẽ có không gian được là chính mình tại chính nơi làm việc.
Thông tin liên hệ
- Human Resources Department