Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
4889 1

Nhân viên nhận hàng /Receiving cum Store Keeper

  • Hạn nộp: 15/04/2022
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Quận Hai Bà Trưng - Hà Nội
Giờ làm việc
Giờ hành chính
Ngành nghề
Tài chính, kế toán
Vị trí
Nhân viên
Cập nhật
18/11/2022 12:24

Mô tả công việc

  • Responsible for receiving all items (namely Food & Beverage, general supplies, operating equipment, furniture, fitting & equipment) ordered by hotel with stamp with receiving stamp on delivery orders.
  • Physically conduct checks on quantities, quality (against FSMS requirements) and specification against purchase orders of items received.
  • Ensure all delivery of goods are weighed and checked against invoices, delivery orders and purchase orders to ascertain correct pricing, quantity ordered when receiving food items.
  • Ensure delivery orders are acknowledged receipt by authorized department users.
  • Ensures that all storage areas are clean, maintains high hygienic standards and items are stored in well-arranged manner to maximize use of the limited space and practise First in First Out (FIFO) system.
  • Ensure all items store in and out of store room being updated in Bin Card for quantity with correct item name, item code, quantity and condition of items. For beverage items, ensure beverage decal is attached on the liquor bottles issued and that each hard liquor is issued against an empty bottle.
  • Ensures that all issues from stores are approved by authorized personnel, all code numbers are clearly indicated next to each item being issued, signs the “issued by” portion of the requisition. Issues the requisitioned item to the Requestor and assures that the latter signs the request to acknowledge receipt of the items. Post the requisition into the ACCPAC system and hand over to Cost Control on daily basis.
  • Records consecutive numbers on all store room requisitions before giving the copy of the requisitions to the person accepting the goods, logs each requisition in the store room logbook.
  • Ensure replenishment of stock level in storeroom for smooth operation usage by preparing store re-order Minimum, Maximum stock level and expected delivery period.
  • Perform other jobs that may be assigned to him by superior.
  • Handle any other job assigned by management from time to time.

Quyền lợi được hưởng

  • Competitive salary package
  • Full insurance after 2 month probation
  • Accident Insurance 24/24
  • Other benefits as per hotel policy and prevailing government

Yêu cầu công việc

  • Able to read and write English
  • Computer knowledge - Microsoft Excel and Microsoft Words
  • Personality – Honest, hardworking, mature and reliable and ability to work in team.

Yêu cầu hồ sơ

Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • 19 Phạm Đình Hổ, Pham Dinh Ho, Hai Bà Trưng, Hà Nội, Vietnam
  • Sunway Hotel Hanoi, được quản lý bởi Sunway International Hotels & Resorts, là Khách sạn quốc tế 4* với 145 phòng ở tiện nghi và hiện đại, 90% khách ở tại Khách Sạn là khách quốc tế. Với cam kết mang đến dịch vụ “Chu đáo đến từng cá nhân”, Sunway đang không ngừng nâng cao chất lượng dịch vụ đế hướng tới sự phát triển bền vững. Nếu bạn thực sự mong muốn có cơ hội phát triển sự nghiệp trong ngành Khách sạn, hãy liên hệ với chúng tôi để ứng tuyển.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu