Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
11898 1

Duty Manager or Assistant FOM - KS Amena or Innside SG Central

  • Hạn nộp: 28/12/2020
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
2
Nơi làm việc
Quận 1 - TP HCM
Giờ làm việc
Làm theo ca
Ngành nghề
Tiền sảnh
Cập nhật
18/03/2020 11:26

Mô tả công việc

• Reports directly to and communicates with the Front Office Manager on all pertinent matters affecting guest service and hotel operations.

• Provides functional assistance and direction to all departments.

• Cooperates, coordinates and communicates with other hotel departments as required.

• Reacts to situations to ensure guests receive prompt attention and personal recognition throughout the hotel

• Responds to guest needs and resolves related problems

• Supervises and directs Reception personnel.

• Supports and assists Front Office personnel and all departments at peak periods.

• Prepare welcome cards with Director Of Rooms’s Signature for VIPs and MAS member guests, ensures them receive special attention.

• Inspects front of house and back of house regularly for cleanliness.

• Assists Guest Experience Manager in greeting, rooming, and sending off VIP guests.

• Hand over VIP guest information and pending issues with Guest Experience Manager on duty and follow up properly.

• Monitors appropriate standards of conduct, uniform, hygiene, and appearance of staff.

• Promotes inter-hotel sales and in-house facilities.

• Checks billing instructions and monitors guest credit

• Analyses and approves discounts and rebates.

• Analyses the rate variance report to ensure rooms revenue control

• Takes action with the Property Management Systems (PMS) in emergency situation.

• Fully conversant with all hotel emergency procedures.

• Ensures front line staff complies with FIT marketing techniques and maximize sales.

• Works with Superior and Human Resource Manager to ensure the departmental performance of staff is productive. Duties include:

o Assists in planning for future staffing needs

o Assists in recruiting in line with company guidelines

o Prepares and administers detailed induction program for new staff

o Assists in maintaining a comprehensive, current and guest focused set of departmental standards and procedures and oversees their implementation

o Ensures training needs analysis of Front Office staff is carried out and training programs are designed and implemented to meet needs

o Provides input for probation and formal performance appraisal discussions in line with company guidelines

o Coaches, counsels and disciplines staff, providing constructive feedback to enhance performance

o Regularly communicates with staff and maintains good relations

• Works with superior in the preparation and management of the department’s budget. Duties include:

o Assists in co-coordinating the preparation of the departmental annual budget

o Controls and monitors departmental costs on an ongoing basis to ensure performance against budget

• Demonstrate Awareness of OH&S policies and procedures and ensure all procedures are conducted safely and within OH&S guidelines and ensure your direct reports do the same

• Be aware of duty of care and adhere to occupational, health and safety legislation, policies and procedures

• Be familiar with property safety, first aid and fire and emergency procedures and operate equipment safely and sensibly

• Initiate action to correct a hazardous situation and notify supervisors of potential dangers

• Log security incidents and accidents in accordance with hotel requirements

Quyền lợi được hưởng

- Mức lương hấp dẫn

- Môi trường làm việc thân thiện, chuyên nghiệp

- Mua bảo hiểm đầy đủ theo luật nhà nước

- Lương thưởng theo thỏa thuận

Yêu cầu công việc

EDUCATION AND TRAINING College Degree or above

English - Good level, written & spoken

SPECIFIC KNOWLEDGE Computer Skills

WORK EXPERIENCE IN OTHER COMPANIES (IN CASE OF EXTERNAL SELECTION) 1- 2 years in hotels in the same position.

Yêu cầu hồ sơ

- Đơn xin việc

- CV or Resume

Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • 129 -131 Tôn Thất Đạm, Bến Nghé, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
  • https://www.melia.com/en/hotels/vietnam/ho-chi-minh-city/innside-saigon-central/index.htm
  • Melia Saigon là chuỗi khách sạn và căn hộ cho thuê bao gồm Innside Saigon Central Hotel, Amena Residences & Suites và Lavender Boutique Hotel, được quản lý bởi tập đoàn quản lý khách sạn quốc tế Melia (MHI). Đây là tập đoàn quản lý khách sạn hàng đầu của Tây Ban Nha và là một trong những tập đoàn quản lý khách sạn lớn nhất trên thế giới, sở hữu bảy thương hiệu nổi tiếng và có hơn 370 khách sạn ở 43 quốc gia. Chúng tôi hướng đến việc nâng cao dịch vụ theo tiêu chuẩn quốc tế và phát triển thương hiệu trên thị trường cũng như tạo mội trường làm việc chuyên nghiệp cho nhân viên. Chúng tôi luôn mong đón nhận nhân tài và mang đến nhiều cơ hội việc làm cho tất cả các bạn đang tìm kiếm việc làm trong lĩnh việc nhà hàng –khách sạn. Human Resources Department E. ahrm@meliasaigon.com.vn T: 028 2222 1111 W: www.melia.com.vn

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu