Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Khảo sát ý kiến khách hàng về giao diện mới của Hoteljob.vn: Tại đây

1140 400
20244 1

Operator (Nhân viên trực Tổng đài)

  • Hạn nộp: 31/05/2021
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
2
Nơi làm việc
Huyện Xuyên Mộc - Bà Rịa - Vũng Tàu
Giờ làm việc
Khác
Vị trí
Nhân viên
Cập nhật
11:42 19/04/2021

Mô tả công việc


• Be well-groomed and personal hygiene is maintained to the standards of Melia employee handbook.

• Handles all incoming and outgoing calls in a courteous and friendly manner, responsible for accurate connection

• Answers guest’s inquires over the phone and follows up personally to resolve Guest request

• Takes room service orders, therefore should be familiar with the room service menu.

• To offer solution for guest complaints on the phone and ensures to share that information to guest services for deeper.

• Ensures that the guest's name is used where possible in appropriate way

• Be responsible for booking and placing of guest long distance calls correctly

• Performs personalized wakeup call efficiently and consistently

• Be responsible for monitoring wake-up call log and takes appropriate action if a call is not answered

• To have full knowledge and understanding of each Department Heads position and their role to know who all members of staff are within the hotel

• To have a complete operational knowledge of the hotel, including geographical layout, services provided and security

• To have thorough and detailed knowledge of hotel facilities and hours of operation, to ensure correct response to guests` questions

• To have knowledge of daily events in the hotel

• Ensure that the working area is kept clean and tidy at all times

• Builds up good working relationships with inter-related departments

• Identity VIP, Melia Rewards, regular guests and long staying guests and build rapport to offer personalized service and assistance

• Handles “ Service Center” promptly and follow up that all requests have been responded to the guest’s full satisfaction

• Be aware of any suspicious calls and to deal with these in the correct manner according to company standards, liaising with Duty Manager and Melia Connect Supervisor

• Delivers high quality service to guests. Ensures guest needs and reasonable requests are met

• Seeks opportunities to continually improve guest service.

• Take appropriate action to resolve guest complaints

• Promotes the hotel products and services to any query

• Adheres to strict confidentially with regards to guest’s information.

• Demonstrates professional attitude and behavior at all times

• Maintains a high level of product and service knowledge in order to explain and sell services and facilities to guests. Be knowledgeable in all areas of the Hotels Food & Beverage outlets

• Adheres to the hotel’s security and emergency policies and procedures

• Must have a thorough knowledge of emergency procedures; i.e. fire, alarm, evacuation, bomb, threat etc. and acts accordingly

• Fully conversant with Hotel Fire procedures and to carry out your role swiftly in the event of an emergency

• Performs other duties assigned by the Superiors

Quyền lợi được hưởng

- International working environment

- Attractive salary

- 13th month salary 

- Birthday benefit

- Special room rate as per Melia Hotels International policy

Yêu cầu công việc

Good communication in Vietnamese & English

Having experience in the same position is preferable 

Yêu cầu hồ sơ

Contact: Gửi email or Gửi email

Chia sẻ:

Nộp hồ sơ ứng tuyển

Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Tải lên từ máy tính

Hồ sơ mẫu Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 3MB

Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 3MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Ấp Hồ Tràm, Xã Phước Thuận, Huyện Xuyên Mộc, Tỉnh Bà Rịa – Vũng Tàu
  • +84 254 378 9000
  • https://www.facebook.com/meliahotram.recruitment/
  • Với khoảng 2 giờ lái xe từ thành phố Hồ Chí Minh, Meliá Hồ Tràm là điểm đến độc đáo cho những ai yêu thích lối sống sang trọng. Khu nghỉ mát được thiết kế tầm quốc tế và trang bị tiện nghi xa hoa sẽ tạo cho khách hàng một cảm giác thoải mái và thư giãn khi muốn thoát khỏi sự ồn ào và náo nhiệt của thành phố lớn. Với 152 căn nghỉ dưỡng và 61 căn biệt thự được thiết kế hiện đại, sang trọng và bao quanh bởi những khu vườn thiên nhiên, 4 khu vực ẩm thực, phòng họp và khu vực chăm sóc sức khỏa YHI Spa đã làm nổi bật lên tính tiện nghi và sang trọng cho khu nghỉ mát có thương hiệu quốc tế này. Located within a 2-hour drive from Ho Chi Minh, Meliá Ho Tram is an exclusive destination catering to those who demand luxury lifestyles. The international design and lavish amenities will provide a luxurious and convenient escape from the noise and congestion of the big city. With 152 modern designed resort suites and 61 luxury villas surrounded by natural gardens, 4 F&B outlets, meeting room facilities and YHI Spa complement the offer of this international branded Resort.