Chief Accountant - KS Amean và Innside SG Central
- Hạn nộp: 28/12/2020
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
1
Quận 1 - TP HCM
Giờ hành chính
Tài chính, kế toán
24/03/2020 17:03
Mô tả công việc
1. Review ensuring that all A/R, A/P, Credit and Income are kept up to date – regular billing, standard, journal, postings, payment mark-up, collection follow up etc.
2. Timely compilation of monthly Accounts Receivable & A/P Statement.
3. Regular follow-up to resolve disputed outstanding cases in the Accounts Receivables and A/P.
4. Assist the ADOF & DOF in general accounting including preparation of monthly financial statements as per instructions received.
5. Monthly accounts reconciliation (all balance sheet accounts).
6. As much as possible he will take care of the staff’s various problems with their daily work, answer any questions asked by employees and give necessary instructions
7. At the month end, the Assistant Controller will supervise the closing of the books and will ensure that required data are provided in time.
8. In order to perform satisfactorily duties, it is necessary that the Assistant Controller be perfectly aware of jobs and it should be stressed that the Accountant responsibilities assigned to the accounting employees he supervises.
9. He or She does not have authority to hire accounting staff. Such problems should therefore solely be handled by the DOF, similarly, any problem involving a department head or employee of another department will have to be dealt with by the DOF.
10. He will receive more and more delegation of responsibilities and decision making from the DOF according to knowledge acquired, own personality and professional maturity.
11. To do all such jobs and related duties as are assigned to him by the DOF and the management.
12. Training of employees – must take initiative to guide and train junior employees in the department
13. Creating conducive working environment – ensure that the staff adheres to hotel rules and regulations and the discipline is maintained.
14. Maintaining good working relationship with other departments.
15. Keep filing organized and updated.
16. Department records must be well kept for internal and external audits.
17. Other duties and responsibilities that may be assigned by the immediate superior.
Quyền lợi được hưởng
- Mức lương hấp dẫn
- Môi trường làm việc thân thiện, chuyên nghiệp
- Mua bảo hiểm đầy đủ theo luật nhà nước
- Lương thưởng theo thỏa thuận
Yêu cầu công việc
- Nam/Nữ
- Có kinh nghiệm 2 năm trở lên ở vị trí tương đương
- Tiếng Anh thành thạo
- Ưu tiên ứng viên có kinh nghiệm về khách sạn/nhà hàng
- Có khả năng quản lý tốt
Yêu cầu hồ sơ
- CV or Resume
Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
- Quy mô:
- 129 -131 Tôn Thất Đạm, Bến Nghé, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
- https://www.melia.com/en/hotels/vietnam/ho-chi-minh-city/innside-saigon-central/index.htm
Melia Saigon là chuỗi khách sạn và căn hộ cho thuê bao gồm Innside Saigon Central Hotel, Amena Residences & Suites và Lavender Boutique Hotel, được quản lý bởi tập đoàn quản lý khách sạn quốc tế Melia (MHI). Đây là tập đoàn quản lý khách sạn hàng đầu của Tây Ban Nha và là một trong những tập đoàn quản lý khách sạn lớn nhất trên thế giới, sở hữu bảy thương hiệu nổi tiếng và có hơn 370 khách sạn ở 43 quốc gia. Chúng tôi hướng đến việc nâng cao dịch vụ theo tiêu chuẩn quốc tế và phát triển thương hiệu trên thị trường cũng như tạo mội trường làm việc chuyên nghiệp cho nhân viên. Chúng tôi luôn mong đón nhận nhân tài và mang đến nhiều cơ hội việc làm cho tất cả các bạn đang tìm kiếm việc làm trong lĩnh việc nhà hàng –khách sạn. Human Resources Department E. ahrm@meliasaigon.com.vn T: 028 2222 1111 W: www.melia.com.vn
Thông tin liên hệ
- HR Dept.