Supervisor/ Giám sát (Gateway quận 2)

Nhà hàng Jardin Des Sens

Quy mô :

Theo dõi Nhà tuyển dụng này

Mô tả công việc

- Always greet and welcome guests promptly in a warm and friendly manner.

- Always thank and give fond farewell to guests conveying anticipation for their next visit.

- Assist guest with table reservation.

- Assist guest while seating.

- Ensure guest are serviced within specified time.

- Has a good knowledge of menu and presentation standard.

- Speak with guests and staff using clear and professional language, and answer phone calls using appropriate telephone etiquette.

- Able to answer any questions regarding menu and assist with menu selections.

- Able to anticipate any unexpected guest need and reacts promptly and tactfully.

- Always applies service techniques correctly at all times, and serving Food & Beverage items with enthusiasm.

- Serve food courses and beverages to guests.

- Set tables according to type of event and service standards.

- Record transaction / orders in Point of Sales systems at the time of order.

- Communicate with the kitchen regarding any menu questions, the length of wait and product availability.

- Communicate additional meal requirements, allergies, dietary needs, and special requests to the kitchen.

- Check with guests to ensure satisfaction with each food course and beverages.

- Responsible for clearing, collecting and returning food and beverage items to proper area.

- Maintain cleanliness of work areas, china, glass, etc. throughout the shift.

- Reviews order dockets ensuring accurate and timely preparations for order requirements accordingly.

- Present accurate final bill to guest and process payment.

- Perform shift closing on the Point of sales terminal and tally cash and credit card settlements.

- Ensures that the restaurant is always kept clean and organized, both at the front as well as the back of house areas.

- Ensures that Restaurant brand standards are consistently implemented.

- Work with fellow staffs and manager to ensure that the restaurant achieves its full potential.

- Completes the daily responsibilities that are set for each individual shift.

- Complete closing duties, including restocking items, turning off lights, etc.

- Conducts monthly inventory checks on all operating equipment and supplies.

- Take an active role in coaching and developing junior staff.

- Any other duties related to food and beverage service assigned by the manager.

- Coach Commis waiter in their development

Quyền lợi được hưởng

Chế độ: theo quy định của công ty

Phụ cấp làm ca, thưởng phí phục vụ hàng tháng

Yêu cầu công việc

- 2 năm kinh nghiệm

- Tiếng Anh tốt trong cả nói và viết.

- Có khả năng pha chế các loại nước uống, nước ép, sinh tố (barista).

- Kỹ năng phục vụ và chăm sóc khách hàng.

- Kiến thức tốt về ngành ẩm thực (F&B), dịch vụ ẩm thực.

- Ngoại hình sáng, ngôn ngữ cơ thể tốt

- Khả năng làm việc độc lập và làm việc nhóm.

- Có khả năng duy trì sự điềm tĩnh.

Yêu cầu hồ sơ

Apply by hoteljob.vn

Hoặc gửi CV qua email Gửi email

Supervisor/ Giám sát (Gateway quận 2)

Chức danh Ngày kết thúc Mức lương
Chief Account 29/02/2020 Thỏa thuận
Pastry (bếp bánh) 30/03/2020 Thỏa thuận
Nhân viên Bảo trì / M&E Technician 30/03/2020 Thỏa thuận
Waiter/ Waitress (Nhà hàng Mama Sens) 30/03/2020 Thỏa thuận
Nhân viên bảo vệ 30/03/2020 Thỏa thuận

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá