supervisor-giam-sat-gateway-quan-2

Supervisor/ Giám sát (Gateway quận 2)

Nhà hàng Jardin Des Sens

Quy mô :

Phòng HCNS 028 730 13 088 251 Điện Biên Phủ, phường 7, Quận 3, Hồ Chí Minh, Việt Nam

Theo dõi Nhà tuyển dụng này

Mô tả công việc

- Always greet and welcome guests promptly in a warm and friendly manner.

- Always thank and give fond farewell to guests conveying anticipation for their next visit.

- Assist guest with table reservation.

- Assist guest while seating.

- Ensure guest are serviced within specified time.

- Has a good knowledge of menu and presentation standard.

- Speak with guests and staff using clear and professional language, and answer phone calls using appropriate telephone etiquette.

- Able to answer any questions regarding menu and assist with menu selections.

- Able to anticipate any unexpected guest need and reacts promptly and tactfully.

- Always applies service techniques correctly at all times, and serving Food & Beverage items with enthusiasm.

- Serve food courses and beverages to guests.

- Set tables according to type of event and service standards.

- Record transaction / orders in Point of Sales systems at the time of order.

- Communicate with the kitchen regarding any menu questions, the length of wait and product availability.

- Communicate additional meal requirements, allergies, dietary needs, and special requests to the kitchen.

- Check with guests to ensure satisfaction with each food course and beverages.

- Responsible for clearing, collecting and returning food and beverage items to proper area.

- Maintain cleanliness of work areas, china, glass, etc. throughout the shift.

- Reviews order dockets ensuring accurate and timely preparations for order requirements accordingly.

- Present accurate final bill to guest and process payment.

- Perform shift closing on the Point of sales terminal and tally cash and credit card settlements.

- Ensures that the restaurant is always kept clean and organized, both at the front as well as the back of house areas.

- Ensures that Restaurant brand standards are consistently implemented.

- Work with fellow staffs and manager to ensure that the restaurant achieves its full potential.

- Completes the daily responsibilities that are set for each individual shift.

- Complete closing duties, including restocking items, turning off lights, etc.

- Conducts monthly inventory checks on all operating equipment and supplies.

- Take an active role in coaching and developing junior staff.

- Any other duties related to food and beverage service assigned by the manager.

- Coach Commis waiter in their development

Quyền lợi được hưởng

Chế độ: theo quy định của công ty

Phụ cấp làm ca, thưởng phí phục vụ hàng tháng

Yêu cầu công việc

- 2 năm kinh nghiệm

- Tiếng Anh tốt trong cả nói và viết.

- Có khả năng pha chế các loại nước uống, nước ép, sinh tố (barista).

- Kỹ năng phục vụ và chăm sóc khách hàng.

- Kiến thức tốt về ngành ẩm thực (F&B), dịch vụ ẩm thực.

- Ngoại hình sáng, ngôn ngữ cơ thể tốt

- Khả năng làm việc độc lập và làm việc nhóm.

- Có khả năng duy trì sự điềm tĩnh.

Yêu cầu hồ sơ

Apply by hoteljob.vn

Hoặc gửi CV qua email Gửi email

Lưu ý: bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Tải lên từ máy tính

Hồ sơ mẫu Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 3MB

Chức danh Địa điểm Ngày kết thúc Mức lương
Waiter / Nhân viên Phục vụ (Quận 2) 30/09/2019 5 - 8 triệu
Supervisor/ Giám sát (Gateway quận 2) 30/09/2019 8 - 12 triệu

Đánh giá nhà tuyển dụng

Thống kê kết quả liên hệ của nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Không chuyên nghiệp 0 Chưa có

ĐÁNH GIÁ

THÔNG TIN LIÊN HỆ

Nhà hàng Jardin Des Sens

Địa chỉ: 251 Điện Biên Phủ, phường 7, Quận 3, Hồ Chí Minh, Việt Nam

Điện thoại: 028 730 13 088