Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
21393 1

Human Resources Manager

  • Hạn nộp: 31/10/2019
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
HCMC
Giờ làm việc
Giờ hành chính
Ngành nghề
Hành chính, nhân sự
Cập nhật
08/10/2019 16:26

Mô tả công việc

Key Responsibilities.

1. To instruct and work with HR Department in executing of daily activities of HR Department including recruitment, compensation and benefits, employee relations, training and development.

2. To take responsible for the formulation, recommendation and implementation of hotel policies and procedures.

3. To manage the HR Department ensuring staff comply with hotel policies and procedures and local and government regulations.

4. To coordinate with requisition departments, the recruitment of employees following established standards, policies and procedures, to assist them in the orientation, training, development and evaluation of their personnel.

Administrative responsibilities

1. To maintain and update policies and procedures and other human resources matters.

2. To prepare and submit periodic reports to owner and Management company as well as for management’s use in accordance with hotel and government requirements such as salary scales, manning guide, etc…

3. To check and amend any training activities, programs, policies and curriculum of the training department.

Technical responsibilities

1. To recruit qualified personnel for each department based on the personnel requisition form approved by the divisional head and General Manager.

2. To analyze the hotel manpower requirements in order to recommend on selection and development activities to meet those requirements.

3. To review personnel policies, procedures and practices and recommend any changes, modification or updating to the management.

4. To monitor and review the hotel’s benefits and compensation levels and recommend any appropriate changes.

5. To prepare succession plan for the potentials for middle and senior management level with the department heads and General Manager.

6. To monitor the progress of succession plan and recommend any internal promotion for those completing the succession plan with satisfactory performance.

7. To prepare and issue correspondences relating to the HR Department.

8. To ensure staff comply with the hotel policies and procedures as well as government regulations pertaining to employment practice.

9. To ensure that the internal training programs are conducted as planned to improve staff knowledge and necessary skills up to the hotel standards.

Human responsibilities

1. To ensure all staff in the Human Resources department are appraised by the immediate superior yearly.

2. To create a good working atmosphere and efficient cooperation in the HR Department.

3. To disseminate information affecting employer-employee relations, employee activities and hotel personnel policies and programs as well as information regarding training activities and skill improvement programs.

4. To maintain good working relations with all departments and all external contacts: government officials, labour, tax, immigration and lawyer’s office, human resources associations.

5. Other tasks as assigned by General Manager.

Quyền lợi được hưởng

- Location: Ho Chi Minh City, Hoi An, Vung Tau

- Salary Range: Negotiation

Yêu cầu công việc

Qualifications & Skills.

1. Diploma or degree in Hospitality Management or Business Administration.

2. 2 – 3 year experience in the same position in hospitality industry.

3. Good knowledge and experience in Labour Law.

4. Experience in team management.

5. IT skills: good in Microsoft office.

6. English: good writing and communication skills.

Yêu cầu hồ sơ

CV in English
Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • Tầng 7, tòa nhà Vincom Center Đồng Khởi, 72 Lê Thánh Tôn, phường Bến Nghé, Quận 1, Hồ Chí Minh, Việt Nam
  • Từ khi được thành lập năm 2008, Fusion là tập đoàn tiên phong về dịch vụ khách sạn và nghĩ dưỡng chăm sóc sức khỏe và là hiện là tập đoàn có thể vận hành toàn diện các quy trình trong lĩnh vực này tại Đông Nam Á. Fusion tạo dựng các khu nghỉ dưỡng và khách sạn hướng biển và tại các thành phố lớn với dấu ấn đặc trưng một cách toàn diện, từ khâu lên ý tưởng, thiết kế, xây dựng, quản lý đến vận hành. Hiện Fusion đã có 06 khu nghỉ dưỡng và khách sạn tại Việt Nam với đội ngũ hơn 1.500 nhân viên, trong đó có hơn 300 chuyên viên trị liệu spa.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu