Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
11640 1

Duty Manager - Quản lý trực sảnh

  • Hạn nộp: 05/02/2024
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Quận Cầu Giấy - Hà Nội
Giờ làm việc
Làm theo ca
Ngành nghề
Tiền sảnh
Vị trí
N/A
Cập nhật
27/02/2024 00:58

Mô tả công việc

Duties and responsibilities

• Maximization of Rooms revenue by encouraging FO Associates to upsell.

• Handle guests’ challenges or incidents occurring in the hotel when necessary and record all incidents into DM log for management’s attention or follow-up.

• Directs and controls all duty Front Office associates to ensure that day to day operational matters are handled on time and guest expectations are met.

• Review guest feedbacks (ensure their challenges are resolved) & establish guests contact daily in order to find every opportunity to deliver an exceptional experience to our guests by giving great example to Front Office Team.

• Manage FO associates’ performances, training needs, motivation, development, disciplinary matters etc

• Prepare and analyze related monthly Front Office reports ( include daily cashiering & master accounts) prepared by Front Office Executive to ensure accuracy and justify with solid facts

• Perform supervisory or executive functions such as assisting in work related to the strategies / policies of the department.

Quyền lợi được hưởng

• Competitive salary & service charge

• 12 annual leave/ year

• Working 8 hours/ day, 5 days/ week

• Social insurance, medical insurance, unemployment insurance

• 24/7 health care and accident insurance during the term of hotel contract

• Annual staff outing

• Accor Training & Career Development

Yêu cầu công việc

• Good communication and customer contact skills

• Service oriented with an eye for details

• Ability to work effectively and contribute in a team

• Self-motivated and energetic

• Must be well-presented and professionally groomed at all times

Yêu cầu hồ sơ

• Working experience as a Duty Manager or similar role

• Strong working knowledge of relevant computer software including MS Office and the Front Office computer system.

• Understanding of travel planning websites like Expedia, Booking and TripAdvisor

• Customer service attitude

• Excellent communication and organizational skills

• Degree in hotel management is a plus.

Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • No.5, Duy Tan Street, Cau Giay District, Hanoi/ No.2 Thai Ha Street, Dong Da District, Hanoi
  • https://careers.accor.com/global/en
  • At Novotel, everyone is free to live as they want. Entertain your palate in your cosy room, at the Gourmet Bar or at Food Exchange restaurant. Dive into the comfort of our unique bedding, or connect with the world in our welcoming lobby. From the gym to the pool, the meeting rooms to the children playground, our expert teams, known for their attention to detail, are always on hand with simplicity and elegance. It’s a lot better at Novotel. Tại Novotel, các bạn sẽ thấy thoải mái như ở nhà. Đánh thức vị giác trong căn phòng ấm áp của bạn, tại GoumetBar hay tại nhà hàng Food Exchange. Chìm đắm trong sự thoải mái trên chiếc giường độc đáo của chúng tôi hoặc kết nối với thế giới ngay tại sảnh của khách sạn. Từ phòng tập thể thao cho tới bể bơi, phòng họp cho tới sân chơi trẻ em, đội ngũ chuyên gia của chúng tôi sẽ phục vụ bạn với tất cả sự quan tâm chu đáo đến từng chi tiết. Cuộc sống tươi đẹp hơn tại Novotel.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu