Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
23511 1

Bell Captain/ Tổ trưởng tổ Hành lý

  • Hạn nộp: 29/06/2020
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Quận Sơn Trà - Đà Nẵng, Quận Ngũ Hành Sơn - Đà Nẵng, Quận Cẩm Lệ - Đà Nẵng
Giờ làm việc
Làm theo ca
Ngành nghề
An ninh
Cập nhật
25/06/2020 07:59

Mô tả công việc

- Accurately records and manages the services provided by Bell service staff.

- Identify and tag all baggage correctly; All Bell service personnel are also required to manage the customer's baggage in accordance with the department's procedures.

- Work collaboratively with the front desk, parking service, doors and concierge staff to ensure that the baggage is delivered exactly as you wish.

- When customer checks in, their baggage will be carried to the room. When customer checks out, baggage will be carried safely from the room to the front door.

- Provide customers with flowers, newspapers, balloons and special message delivery services.

- Listen and understand customer requests and inquiries, and speak in a positive and clear voice. If necessary, a guide to each office's opening hours and a guide to the area surrounding the hotel will be provided.

- When directing employees to work, they should always be done in a clear and efficient manner, written or verbally. Assign and direct detailed work to the general staff. Supervise and improve on performance.

- If there is a new employee, one plays a role as a mentor to learn the department's work for new employees.

- Advise the bell service staff if necessary in accordance with hotel regulations and procedures.

- Participate in departmental monthly meetings to discuss the results of the department's operations and share information. Suggest improvements by focusing on improving service to customers and employees.

- If necessary, perform any other related task.

Quyền lợi được hưởng

*Attractive salary/ Mức lương thu hút

* Professional and friendly working environment/ Môi trường làm việc thân thiện và chuyên nghiệp

* Competitive benefit package/ Chế độ phúc lợi cạnh tranh

- 2 days off/ week, 12-14 annual leaves/ year - 02 ngày nghỉ/ tuần, Phép năm 12 - 14 ngày/ năm

- 24h accidental insurance, health care insurance for self and dependants/ BH tai nạn 24/24h, BH sức khỏe cho cá nhân và người thân

- Service Charge support, meal, transport, mobile allowances during pre-opening/ Hỗ trợ phí phục vụ, tiền ăn trong ca, xăng xe và tiền điện thoại trong giai đoạn tiền khai trương

- Uniform, staff meals, shuttle bus are provided / Được cung cấp đồng phục, suất ăn trong ca và xe đưa đón khi khu nghỉ dưỡng đi vào hoạt động.

Yêu cầu công việc

- Communication Skills, English preferred

- Understanding of the hotel products and operation process

- 2-year college or above

- At least 4 years experience in bell service

Yêu cầu hồ sơ

Gửi hồ sơ vào địa chỉ: Khu nghỉ dưỡng Shilla Monogram Quangnam Danang, Đường Lạc Long Quân, Điện Ngọc Điện Bàn, Quảng Nam hoặc gọi vào số: (+84) 0235 625 0288 (Ms. Lời)
Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • Lạc Long Quân, Điện Ngọc, Điện Bàn, Quang Nam Province, Vietnam
  • The Shilla Hotels & Resorts, the Hospitality brand of South Korean conglomerate Samsung maintains elegance and a tradition of winning guests’ hearts with the aim of becoming a “Premium Lifestyle Leading Company”. Under its new brand Shilla Monogram, Shilla Monogram Quangnam Danang will be a lifestyle beachfront resort comprising 308 guestrooms, several restaurants, and bars, recreation, wellness, and meeting facilities. Centering on the openness of the resort’s indoor and outdoor spaces there is a sense of design continuity between each open space and an atmosphere that harmonizes with the surrounding nature. Located at one of the world’s beautiful beaches, one side faces the ocean, Shilla Monogram Resort allows guests to enjoy their stay overlooking a stunning view that creates a relaxing, contemplative atmosphere. The hotel’s 309 guestrooms take into account the needs and perspectives of resort guests and are devised to be a tailored space. By bringing your qualification and passion to work at our properties, you will help us achieve our vision: offering customers the lifestyle of their dream based on trust.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu