Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
24598 1

Guest Experience Manager

  • Hạn nộp: 31/08/2020
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Thành Phố Hạ Long - Quảng Ninh
Giờ làm việc
Giờ hành chính
Cập nhật
06/08/2020 14:53

Mô tả công việc

1. To get from Front Office department VIP’s arrival list;

2. To check the rooms allocation according to VIP’s arrival list;

3. To inspect VIP’s assigned rooms;

4. To send the VIP’s summary of the day to all HODs;

5. To discuss with GM daily amenities and types of letters/cards;

6. To greet VIP’s and returning guests and guarantee the link between them and GM;

7. To get the following day arrival list to check VIP’s and repeating guests;

8. VIP’s classification and amenities assignment. Start preparing letters and cards for the following day;

9. To check The Level standards and set ups;

10. Final room allocation (in case of any changes applicable) in coordination with FO;

11. Incident/complaint management of the day (if applicable) personally or by e-mail/phone;

12. To check the Market Metrix results, share with HODs and take the appropriate action;

13. To conduct lobby inspection in order to guarantee aquatinter sense perception (sight, smell, sound, touch and taste) and everything in place and correct order;

14. To conduct random check of the Mystery Guest standards in the different departments (Phraseology, steps to follow, attitude towards guests, etc.);

15. To conduct different areas Hotel inspections (focused on the front of house) and bring up issues if applicable, support with pictures;

16. To check Review-pro results and communicate to HODs during weekly meeting;

17. To check Market Metrix monthly reports, prepare presentation for HOD’s stablishing action plans;

18. To monitor online guest complaints and take the necessary actions (Tripadvisor, Agoda, Bookings, Expedia, and other OTA’s and website);

19. To compile the relevant information and necessary reports to Area GEX Manager;

20. To follow up on the Area GEX Manager Action Plan;

21. To conduct Quality Committee meeting;

22. To focus on sustainability actions/CSR, environmental, social and cultural;

23. To perform other tasks assigned by General Manager.

24. To work closely with senior operators and brand leadership to drive customer centricity within the organization

25. To synthesize data to drive and share big picture actionable insights, including:

a. Brand health performance and trending

b. Initiative development, tracking and optimization

c. Isolate root causes of issues

d. Identify emerging macro trends

e. Incorporate competitive intelligence and other unstructured data sources

Quyền lợi được hưởng

• Attractive salary and benefits, agreed upon in the interview

• Meal/meal allowance support

• Contribution of social insurance, medical insurance and unemployment insurance according to the labor law.

• Professional working environment

• Opportunity to learn and being promoted

• To be trained to develop the career

Yêu cầu công việc

A Guest Experience Director is responsible to create, transmit and provide sensorial experiences, unique, personalized and innovative sensations through the associates of every department which take part in the Hotel operations.

To emphasize guest a genuine service attitude in order to provide more added value to the brand attributes, to ensure the quality of the product which we offer both in terms of image and service.

Education and training: University Degree is an advantage

Languages: English - Good level, written & spoken

Specific knowledge: Opera Systems is an advantage

Excellent Communication Skill & public relations

Good at dealing with people

Creative

Attentive in all details

Able to recognize problems

Yêu cầu hồ sơ

Ứng viên vui lòng gửi hồ sơ đến email: Tin đã hết hạn hoặc Tin đã hết hạn

Số điện thoại liên hệ:  0835.196.868 (office hour)

Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • Đường Hạ Long - Phường Bãi Cháy - TP Hạ Long - Tỉnh Quảng Ninh
  • Khách sạn 5 sao INNSiDE by Meliã Halong Bay nằm bên bờ biển Vịnh Hạ Long, được đầu tư xây dựng bởi Công ty cổ phần thương mại và du lịch Hà Thành, được quản lý bởi tập đoàn Melia Hotels Internationals - Tây Ban Nha nổi tiếng thế giới, có nhiều năm kinh nghiệm trong việc quản lý các khách sạn và khu nghỉ dưỡng tiêu chuẩn 5 sao. Khách sạn INNSiDE by Meliã Halong Bay có vị trí đắc địa, tọa lạc ở trung tâm khu du lịch Bãi Cháy, gần khu vui chơi giải trí Sun World và trung tâm thương mại Vườn Đào, giao thông thuận tiện cho việc di chuyển tới các danh lam thắng cảnh của thành phố Hạ Long. Khách sạn INNSiDE by Meliã Halong Bay được các kiến trúc sư nổi tiếng thế giới thiết kế với phong cách hiện đại với 252 phòng nghỉ, cùng các dịch vụ vui chơi giải trí bao gồm Bể bơi vô cực, phòng tập thể dục GYM, các nhà hàng Âu, Á và Khu SPA, massage, xông hơi, đá muối. Khách sạn INNSiDE by Meliã Halong Bay mong muốn mang đến các sản phẩm dịch vụ chất lượng cao, hoàn hảo cho du khách trong và ngoài nước, khẳng định vị thế của thương hiệu du lịch nghỉ dưỡng Việt Nam đẳng cấp quốc tế. Để chuẩn bị cho việc khai trương và đi vào hoạt động kinh doanh, Khách sạn INNSiDE by Meliã Halong Bay có nhu cầu thu hút và tuyển dụng đội ngũ nhân sự với số lượng lớn, có tâm huyết, nỗ lực hết mình để hoàn thành sứ mệnh của mình.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu