Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
11898 1

Cluster Chief Accountant / Kế Toán Trưởng [Hospitality - F&B Industry]

  • Hạn nộp: 31/12/2020
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
HCMC
Giờ làm việc
Giờ hành chính
Ngành nghề
Tài chính, kế toán
Cập nhật
18/03/2020 11:27

Mô tả công việc

1. Review ensuring that all A/R, A/P, Credit and Income are kept up to date – regular billing, standard, journal, postings, payment mark-up, collection follow up etc.

2. Timely compilation of monthly Accounts Receivable & A/P Statement.

3. Regular follow-up to resolve disputed outstanding cases in the Accounts Receivables and A/P.

4. Assist the ADOF & DOF in general accounting including preparation of monthly financial statements as per instructions received.

5. Monthly accounts reconciliation (all balance sheet accounts).

6. As much as possible he will take care of the staff’s various problems with their daily work, answer any questions asked by employees and give necessary instructions

7. At the month end, the Assistant Controller will supervise the closing of the books and will ensure that required data are provided in time.

8. In order to perform satisfactorily duties, it is necessary that the Assistant Controller be perfectly aware of jobs and it should be stressed that the Accountant responsibilities assigned to the accounting employees he supervises.

9. He or She does not have authority to hire accounting staff. Such problems should therefore solely be handled by the DOF, similarly, any problem involving a department head or employee of another department will have to be dealt with by the DOF.

10. Receive more and more delegation of responsibilities and decision making from the DOF according to knowledge acquired, own personality and professional maturity.

11. To do all such jobs and related duties as are assigned to him by the DOF and the management.

12. Training of employees – must take initiative to guide and train junior employees in the department

13. Creating conducive working environment – ensure that the staff adheres to hotel rules and regulations and the discipline is maintained.

14. Maintaining good working relationship with other departments.

15. Keep filing organized and updated.

16. Department records must be well kept for internal and external audits.

17. Other duties and responsibilities that may be assigned by the immediate superior.

Quyền lợi được hưởng

  1. Attractive salary, benefits and service charge
  2. Supporting one duty meal per working shift at staff canteen
  3. Free parking at our associate parking area.
  4. Opportunities to develop for future internal, transfer/ promotion.
  5. Dynamic, professional & open minded working environment.
  6. Have 12 annual leave days for a working year
  7. To be entitled to the prescribed insurance, including health insurance, social insurance, and unemployment insurance

Yêu cầu công việc

  1. - Experience: Accounting software, Accounting Regulation, Efficient Communication
  2. - Strong leadership and problem solving skills.
  3. - Being independent, proactive, patient, high responsibility and willing to work under high pressure.
  4. - Committed to the goals of leading hotel team in order to expand company business.

Yêu cầu hồ sơ

Địa chỉ làm việc / Working Place:

Lavender Le Anh Xuan Hotel: 47-51 Đường Lê Anh Xuân, P. Bến Thành, Quận 1, Tp. HCM

Lavender Boutique Hotel: 200-212 Đường Lý Tự Trọng, P. Bến Thành, Quận 1, Tp. HCM

Yêu cầu hồ sơ:

01 Đơn xin việc

01 Sơ yếu lý lịch - Bắt buộc thời gian công chứng trong 6 tháng và có dấu đỏ

01 Bản sao hộ khẩu – nguyên sổ

03 Bản sao CMND - Bắt buộc thời gian công chứng trong 6 tháng và có dấu đỏ

01 Bản sao các văn bằng, chứng chỉ

01 Phiếu khám sức khỏe của bệnh viện

02 Tấm hình màu 3x4

Cách thức ứng tuyển:

1. Điền thông tin cá nhân vào phiếu thông tin trực tuyến (Ưu tiên) / Fill in your personal information online (preferred):

http://bit.ly/Applicationform_LavenderHotels

2. Nộp hồ sơ hoặc CV đến địa chỉ email / Application or your CV to email address:

Tin đã hết hạn

3. Liên hệ giờ hành chính qua số điện thoại (8h00 - 17h00) / Contact us directly via telephone (8h00 - 17h00):

028. 38.23.99.85 (HR Dept)

Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • 129 -131 Tôn Thất Đạm, Bến Nghé, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
  • https://www.melia.com/en/hotels/vietnam/ho-chi-minh-city/innside-saigon-central/index.htm
  • Melia Saigon là chuỗi khách sạn và căn hộ cho thuê bao gồm Innside Saigon Central Hotel, Amena Residences & Suites và Lavender Boutique Hotel, được quản lý bởi tập đoàn quản lý khách sạn quốc tế Melia (MHI). Đây là tập đoàn quản lý khách sạn hàng đầu của Tây Ban Nha và là một trong những tập đoàn quản lý khách sạn lớn nhất trên thế giới, sở hữu bảy thương hiệu nổi tiếng và có hơn 370 khách sạn ở 43 quốc gia. Chúng tôi hướng đến việc nâng cao dịch vụ theo tiêu chuẩn quốc tế và phát triển thương hiệu trên thị trường cũng như tạo mội trường làm việc chuyên nghiệp cho nhân viên. Chúng tôi luôn mong đón nhận nhân tài và mang đến nhiều cơ hội việc làm cho tất cả các bạn đang tìm kiếm việc làm trong lĩnh việc nhà hàng –khách sạn. Human Resources Department E. ahrm@meliasaigon.com.vn T: 028 2222 1111 W: www.melia.com.vn

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu