Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
10768 1

Front Office Supervisor

  • Hạn nộp: 30/03/2020
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Thành Phố Hội An - Quảng Nam
Giờ làm việc
Làm theo ca
Ngành nghề
Tiền sảnh
Cập nhật
10/03/2020 11:13

Mô tả công việc

- Maintains a friendly, cheerful and courteous demeanour at all times.

- Courteously and accurately answers inquiries from potential guests and accepts hotel reservations.

- Responds to telephone and in-person inquiries regarding reservations, hotel information and guest concerns.

- Uses suggestive selling techniques to sell room nights, increase occupancy and revenue.

- Supervise daily shift process ensuring all team members adhere to standard operating procedures.

- Train, direct the work of, resolve issues/problems and coach and counsel the front desk team members to ensure a quality operation.

- Resolve customer issues, complaints, problems in a quick, efficient manner to maintain a high level of customer satisfaction and quality service.

- Adhere to company credit limit, floor limit policies.

- Allocate rooms to expected arrivals after checking guests preferences and special requests.

- Build strong relationships and liaise with all other department's especially housekeeping, reservations etc.

- Operates the EPBX equipment, including, assisting incoming & outgoing calls, setting wake-up calls, enabling DND (Do Not Disturb) and paging for in-house guests.

- Cross Check all billing instructions are correctly updated.

- Controls cash transactions at the front desk and maintains complete responsibility for personal bank as specified by hotel bank agreement policy.

- Supervise the operations of the front desk to ensure an optimal level of service and hospitality is provided to the guests.

- Performs other duties as assigned, requested or deemed necessary by management.

- Ensure Front office log book and hotel log book is always updated and actioned upon.

- Ensures safety by following guest check in and security procedures and reporting suspicious activity to security, manager, or MOD.

- Participate in hotel committees and task force assignments.

- Assist all departments in servicing the guests during high volume periods.

- Takes responsibility in the absence of the Duty Manager / Front office manager.

Quyền lợi được hưởng

• Monthly salary & annual bonus

• 16 days annual leave, 10 public Holidays

• Working Hours: 8hours/day; 5,5days/week.

• Training courses with great career development opportunities

• Annual staff party and team building days

• Accommodation in hotel

Yêu cầu công việc

- Minimum 2-year experience in the similar position

- Good knowledge in hospitality

- Strong supervision skills and team work

- Good English skills

Yêu cầu hồ sơ

- Candidate can apply on hoteljob.vn

Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô: 1.000 - 4.999
  • Tam Tiến, Núi Thành, Quảng Nam
  • https://www.tui-blue.com
  • • With the TUI Blue Nam Hoi An hotel, TUI Group’s flagship hotel brand will make its debut in Vietnam in March 2020. The brand is set to become the world’s largest leisure hotel brand and increase its portfolio to more than 100 hotels by 2020./ Tui Blue Nam Hội An là một thương hiệu khách sạn nổi tiếng của tập đoàn Tui lần đầu tiên có mặt chính thức tại Việt Nam từ tháng 3 năm 2020. Thương hiệu này sẽ trở thành một thương hiệu khách sạn lớn nhất thế giới và sẽ gia tăng danh mục đầu tư hơn 100 khách sạn từ năm 2020. • TUI Blue targets a modern, lifestyle-oriented audience placing the experience at the core. Its focus is on meeting the individual needs and preferences of adults, families and holidaymakers interested in local culture and authentic experiences. The hotel offering is rounded off by state-of-the-art technology such as the Blue app, the digital holiday assistant, and the Blue Guides, available any time to provide tips and information./ Tui Blue nhắm đến đối tượng khách hiện đại, với một lối sống được trải nghiệm làm giá trị cốt lõi. Trọng tâm là đáp ứng nhu cầu cá nhận cũng như sở thích của người lớn, gia đình và những khách du lịch quan tâm đến giái trị văn hóa địa phương và những trải nghiệm đáng tin cậy. Khách sạn cung cấp các công nghệ tiên tiến, hiện đại như ứng dụng Blue, trợ lý kỳ nghĩ kỷ thuật số và Blue Guide sẵn sang cung cấp những bí quyết nhỏ và thông tin cần thiết. • TUI Blue Nam Hoi An features 318 rooms and is situated in a beachfront location on the fine sandy Tam Tien beach on Vietnam’s central coast. The area which is located between Chu Lai and Danang International Airports is forecasted to become one of the hottest destinations in Vietnam in the next few months./ Tui Blue Nam Hoi An có tổng cộng 318 phòng nằm dọc bên bờ biển Tam Tiến đầy cát trắng thuộc bãi biển Miền Trung Việt Nam. Khu vực này nằm giữa Chu lai và sân bay quốc tế Đà Nẵng được dự báo sẽ trở thành một điểm đến hấp dẫn nhất của Việt Nam trong vài tháng đến. For more information, please visit www.tui-blue.com Vui lòng đến trang web của khách sạn tại địa chỉ www.tui-blue.com để có thêm thông tin.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu