Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
24598 1

INNSiDE by Meliã Halong Bay - Ass HR Manager (C&B)

  • Hạn nộp: 31/08/2020
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Thành Phố Hạ Long - Quảng Ninh
Giờ làm việc
Giờ hành chính
Ngành nghề
Hành chính, nhân sự
Cập nhật
06/08/2020 14:53

Mô tả công việc

A. MISSION OF THE POSITION

Responsible for the correct handling of all personnel matters in accordance with the set house rules, Sol Melia policies and procedures as well as the Labour Law of Vietnam. To take part the involvement in employee relations, activities, training program and personnel management in order to assist Human Resources Director to secure and maintain good work relations, good employee satisfaction and a good working environment in the hotel.

B. MAIN RESPONSIBILITIES

1. Training & Development

a. Arrange and take part in the Induction Program for new employees

b. Conduct any training on hotel regulations, staff grooming and introduce new legislation stipulations concerning with labour matters to employees.

c. Inform Management the development and trends in the local labour situation, social legislation and labour management relation.

d. Conduct “Knowing Your Product” and “Handbook” tests for Yearly Performance Appraisal of employees. To ensure that Performance Appraisal process (including probationary review) within the Hotel takes place fairly in an effective manner to the employees.

2. Compensation & Benefits

a. Monthly time attendant checking the employees’ working shifts for month-end payroll cut off. Following up and keeping track on the leave reports as such annual leaves, compensation days off, sick leaves and other leaves.

b. Monthly staff list, Reports, Final Settlement with Staff Clearance Form for resigned employee will be prepared by HRAM and to be verified by Human Resources Director before submitting to Finance Department.

c. Follow up and carry out all benefits for employee such as birthday/ wedding, etc…

d. Take care all tasks for Social, Health and Unemployment Insurance, tax…

3. Relations

a. To ensure that all personnel administration matters are in accordance with the hotel policies and procedures as well as Labour Law.

b. To see to it that all the hotel policies, rules and regulations are observed and enforced

c. To assist Director of Human Resources in the development of human resources policies, procedures guidance as required.

d. Analysing staff morale and working climate and to report back to Management.

e. Maintain good relationship with Labour Department, Immigration and other governmental authorities in order to obtain Work Permits for Expatriate Employees particularly and other papers required for employees generally.

f. In conjunction with Director of Human Resources, to provide effective and pro-active advice to line Heads of Department on all employees related issues, including disciplinary and grievance in line with policies and procedures.

g. Locker Key Control System to be controlled and updated.

h. In conjunction with Director of Human Resources to organize any staff activities such as Staff Outing, Staff Party, Staff Birthday Party, Melia Familia Journal issuance to ensure the welfare of and create the good working climate to employees.

i. Attend the departmental morning briefings and in charge of Human Resources Department in the absence of Human Resources Director.

j. Checking and carry out all task related to Trade Union

k. In charge of Visa, Work Permit and Residence Card for all expat.

Quyền lợi được hưởng

- Competitive Package of salary and benefits

- Professional and international working environment.

- Care about future career advancements

Yêu cầu công việc

- Minimum 3 years relevant experience working in international hotels

- Thorough knowledge of customer service,

- Good organizational and multitasking abilities

- Problem-solving skills

- Relevant University Degree preferred

Yêu cầu hồ sơ

Pre-opening office: The 5th floor - INNSiDE by Melia Halong - Bai Chay - Quang Ninh

Hotline: 083.519.6868 (office hour)

or email: Tin đã hết hạn

Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • Đường Hạ Long - Phường Bãi Cháy - TP Hạ Long - Tỉnh Quảng Ninh
  • Khách sạn 5 sao INNSiDE by Meliã Halong Bay nằm bên bờ biển Vịnh Hạ Long, được đầu tư xây dựng bởi Công ty cổ phần thương mại và du lịch Hà Thành, được quản lý bởi tập đoàn Melia Hotels Internationals - Tây Ban Nha nổi tiếng thế giới, có nhiều năm kinh nghiệm trong việc quản lý các khách sạn và khu nghỉ dưỡng tiêu chuẩn 5 sao. Khách sạn INNSiDE by Meliã Halong Bay có vị trí đắc địa, tọa lạc ở trung tâm khu du lịch Bãi Cháy, gần khu vui chơi giải trí Sun World và trung tâm thương mại Vườn Đào, giao thông thuận tiện cho việc di chuyển tới các danh lam thắng cảnh của thành phố Hạ Long. Khách sạn INNSiDE by Meliã Halong Bay được các kiến trúc sư nổi tiếng thế giới thiết kế với phong cách hiện đại với 252 phòng nghỉ, cùng các dịch vụ vui chơi giải trí bao gồm Bể bơi vô cực, phòng tập thể dục GYM, các nhà hàng Âu, Á và Khu SPA, massage, xông hơi, đá muối. Khách sạn INNSiDE by Meliã Halong Bay mong muốn mang đến các sản phẩm dịch vụ chất lượng cao, hoàn hảo cho du khách trong và ngoài nước, khẳng định vị thế của thương hiệu du lịch nghỉ dưỡng Việt Nam đẳng cấp quốc tế. Để chuẩn bị cho việc khai trương và đi vào hoạt động kinh doanh, Khách sạn INNSiDE by Meliã Halong Bay có nhu cầu thu hút và tuyển dụng đội ngũ nhân sự với số lượng lớn, có tâm huyết, nỗ lực hết mình để hoàn thành sứ mệnh của mình.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu