Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
15492 1

Tour Guide - Hướng Dẫn Viên Du Lịch

  • Hạn nộp: 01/03/2020
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
2
Nơi làm việc
Huyện Phú Quốc - Kiên Giang
Giờ làm việc
Làm theo ca
Loại hình
Resort/ Khu Du lịch
Ngành nghề
Thể thao
Vị trí
Nhân viên
Cập nhật
29/02/2020 21:22

Mô tả công việc

1. Enforce rules and regulations of Front Office Department and activities to maintain discipline and ensure safety.

2. Ensure that all excursion/tour activities are cost properly and that all charges to guests are posted accurately and on a timely basis.

3. Organize, lead and promote interest in all activities such as arts and crafts, sports, games, social recreation and hobbies.

4. Manage the daily operations of excursion/ tour activities.

5. Administer first aid according to prescribed procedures and notify emergency medical personnel when necessary.

6. Ascertain and interpret individual guest or group interests, evaluate equipment and facilities, and adapt activities to meet guest needs.

7. Explain principles, techniques and safety procedures to guest in recreational activities and demonstrate use of materials and equipment.

8. Evaluate recreation areas, facilities and services to determine if they are producing desired results.

9. Explain and enforce safety rules and regulations governing sports, recreational activities and the use of equipment.

10. Offer alternatives during physical activities to accommodate different.

11. Observe guests and inform them of corrective measures necessary for skill improvement in the activity.

12. Explain safety devices to guests and provide them with directions for fastening devices.

13. Inspect equipment to detect wear and damage and perform adjustments.

14. To ensure that guests expectations are met or exceeded by providing an efficient, friendly and attentive service.

15. Liaises with concerned departments in operational matters to ensure the operation runs smoothly

16. Maximizes revenue by implementing suggestive selling procedures.

17. Handle customer complaints if possible or report them to Front Office Manager or delegate.

18. Contribute to the morale and team spirit of the hotel by maintaining effective relationships with colleagues.

19. Perform additional duties as directed by Front Office Manager

20. Make appropriate suggestions and recommendations to Front Office Manager for the general improvement of the hotel.

21. Is fully conversant with all health and safety, fires and emergency procedures.

22. Maintains a high standard of personal hygiene, dress, uniform and body language.

23. Is polite and professional in any situation where the image or reputation of the hotel is represented.

24. Ensures that all activities are carried out honestly, ethically and within the parameters of local law.

25. Well-groomed, neat and tidy at work.

26. Strictly comply the Hotel regulation and Employee Handbook.

27. Implement Department Head’s instruction and assignment.

28. Follow communication lines and report lines.

29. Maintain hotel standards of service quality and performance standards.

30. Believe in teamwork, cooperate with colleagues.

31. Any additional tasks requested by his/ her HOD.

Quyền lợi được hưởng

Mức lương cạnh tranh, tháng lương thứ 13, thưởng theo phí phục vụ hàng tháng, các chế độ huấn luyện, các bữa ăn trong ca với các món ăn đa dạng, tiệc nhân viên, xe đưa rước, nhà lưu trú cho nhân viên ở xa với nhiều phương tiện giải trí : Truyền hình cáp, Internet, bida; máy giặt... Các chế độ bảo hiểm theo luật lao động.

Yêu cầu công việc

- Outgoing, friendly disposition with a high level of physical fitness and ability. Able to deal effectively with guests in a hotel environment. Honesty and reliability a must.

- Must maintain a well-groomed and professional appearance.

- Willingness to work flexible hours and assist in other positions as business demands dictate.

- Must complete training and educational programs made available by Tourism Department. License for Guiding and first-aid certificate

Yêu cầu hồ sơ

1/ Sơ yếu lý lịch (không quá 6 tháng)

2/ 3 chứng minh nhân dân phô tô công chứng (không quá 6 tháng)

3/ Sổ hộ khẩu phô tô công chứng (không quá 6 tháng)

4/ Giấy khám sức khỏe (không quá 6 tháng)

5/ Văn bằng, chứng chỉ liên quan

6/ Giấy xác nhận hạnh kiểm (không quá 6 tháng)

7/ 03 hình thẻ (3x4)

Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • Ấp 4, Xã Cửa Cạn, Huyện Phú Quốc, Tỉnh Kiên Giang
  • Nam Nghi Resort Phú Quốc, tọa lạc trên bán đảo Móng Tay ở phía Bắc Đảo trên một cao nguyên đá tự nhiên, nước biển trong xanh màu lam ngọc hoang sơ của vịnh Vũng Bầu đối diện với Vịnh Nước Thái Lan. Khách sạn chúng tôi cung cấp 114 phòng khách sang trọng và biệt thự, 4 nhà hàng phục vụ ăn uống, một SPA độc đáo mang phong cách ngoại nhập; Trung tâm Thể dục cùng với nhiều cơ sở vật chất phục vụ giải trí, nhiệm vụ hàng đầu của Nam Nghi là cung cấp cho khách hàng sự trãi nghiệm một kỳ nghỉ tuyệt vời với phong cách hiện đại trong khi bảo tồn môi trường tự nhiên và thân thiện với cộng đồng người địa phương Mức lương cạnh tranh và quyền lợi của chúng tôi mang đến cho bạn là chưa từng có trên đảo. Liên lạc với chúng tôi hôm nay để bắt đầu công việc mới trãi nghiệm cuộc sống mang phong cách sống hiện đại của con người Nam Nghi Đảo Phú Quốc.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu