F&B MANAGER
- Hạn nộp: 08/07/2020
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
1
Thành Phố Qui Nhơn - Bình Định
Khác
Ẩm thực
09/12/2020 08:29
Mô tả công việc
Participate in preparation of the hotel's strategic and marketing plans. Prepare the Food and Beverage Department budget.
Ensure that all Food & Beverage Standards are being adhered to.
Keep aware of trends, systems, practices and equipment in Food and Beverage preparation and service in the hospitality field.
To be aware of the best external competitor offerings in the local market, and to continually work with hotel colleagues to improve our own offerings with the goal of being the best in the market for creativity, service, choice, and value for money.
Directly responsible for all Restaurants, Culinary and Catering areas, ensuring a smooth running, profitable operation within the framework of the Hotel.
Supervise the functioning of all Food and Beverage employees, facilities, sales and costs, to ensure maximum departmental profit is achieved.
Take personal responsibility for maximizing quality levels of product and service, and guest satisfaction.
Attain high sanitation standards throughout the Food and Beverage operation by enforcing Anantara’s Sanitation Checklist.
To ensure that everyone in the departments is properly looking after all hotel property and facilities.
To ensure that departments conduct a maintenance inspection on a monthly basis.
Supervise and co-ordinate pricing and preparation of menus, beverage and wine lists, and liaise with local suppliers.
Establish and maintain effective employee relations.
Liaise with HR in all employee matters including interviewing and hiring, employee orientation, performance appraisals, coaching, counselling, and dismissal if necessary to ensure appropriate staffing and productivity.
With the hotel training manager, identify training needs and develop and deliver the required training for department employees to meet the needs of the business. Support the training of Departmental Trainers to continue to improve hotel service levels.
To be a sales champion for the hotel, generating and following up on business referrals and potential sales leads to maximize business for the hotel.
Above all, to lead by example through hands on approach to motivate our Associate to excel.
Quyền lợi được hưởng
- chế độ làm việc 5 ngày/tuần
-Cơ hội đào tạo, học tập , taskforces
- BHXH, YT,TN full lương, gói bảo hiểm cao cấp và các chế độ phúc lợi khác theo chính sách công ty
Yêu cầu công việc
Bachaelor degree in Hospitality Management or related degrees
2 years working experience as similar position at luxury hotel & resort
passionate
Management Principles, excellent public speaking skills and good people development skills
Strong inter-personality and leadership skills
Proficiency in English and computer literate
Yêu cầu hồ sơ
Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
- Quy mô: 100 - 499
- Một phần Điểm số 1, Khu du lịch biển Nhơn Lý , Huyện Phù Cát, Tỉnh Bình Định
- https://quynhon.maiaresorts.com/vi/trang-chu/
Nằm trên bờ biển Nhơn Lý, Maia Resort Quy Nhơn nép mình giữa khu vườn nhiệt đới và những bãi cát vàng trong nắng. Cùng trải nghiệm ẩm thực địa phương phong phú kết hợp với phong cách nghỉ dưỡng chăm sóc sức khỏe đặc trưng của Fusion. Du khách sẽ có dịp thưởng thức những món ngon tuyệt vời được chọn lọc từ tinh hoa văn hóa ẩm thực độc đáo của thành phố biển Quy Nhơn. Bên cạnh những lựa chọn ẩm thực tinh tế, du khách sẽ được nghỉ dưỡng và thư giãn tuyệt đối tại các biệt thự hồ bơi riêng được thiết kế đầy phong cách với không gian thoáng đãng và đầy đủ tiện nghi.
Thông tin liên hệ
- Nhân sự